Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

Inte samma flyt här....

 

 

***** Hand History for Game 1782915120 *****

$200.00 USD NL Texas Hold'em - Thursday, August 13, 10:43:40 ET 2009

Table Jeepster (No DP Heads Up) (Real Money)

Seat 3 is the button

Seat 3: TheOfficeSE ( $313.40 USD )

Seat 8: temelreis ( $201.30 USD )

TheOfficeSE posts small blind [$1.00 USD].

temelreis posts big blind [$2.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to TheOfficeSE [ :Qc::Qd: ]

TheOfficeSE raises [$5.00 USD]

temelreis calls [$4.00 USD]

** Dealing Flop ** [ :7c:, :7s:, :7h: ]

temelreis checks

TheOfficeSE bets [$8.00 USD]

temelreis calls [$8.00 USD]

** Dealing Turn ** [ :9s: ]

temelreis checks

TheOfficeSE bets [$16.00 USD]

temelreis calls [$16.00 USD]

** Dealing River ** [ :Qh: ]

temelreis bets [$60.00 USD]

TheOfficeSE raises [$283.40 USD]

temelreis calls [$111.30 USD]

TheOfficeSE wins $112.10 USD from main pot

temelreis wins $401.60 USD from main pot

temelreis shows [:7d:, :Ah: ]

 

Edit: Tömde han tillslut och slutar 1100 upp för dagen. Nl200 går asbra. Upp 2500 på 3 dar, woho...

 

 

Haha juste. den är fin, tycker nog du ska hitta viket ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

fu ... game-selectande nits förtjänar absolut ingen respekt

 

Haha mmm.. jag ligger faktiskt vaken om nätterna och funderar på hur jag ska få mer respekt i pokersamanhang.

Casha ut från alla siter, sätta in allt på fulltilt med målet att spela en underhållande och fartfylld poker på $500/$1000 känns faktiskt sundare nu när jag tänker efter. Då när jag gular så slipper sånna som du vara avundsjuka på hur mycket jag plussar ;);)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha mmm.. jag ligger faktiskt vaken om nätterna och funderar på hur jag ska få mer respekt i pokersamanhang.

Casha ut från alla siter, sätta in allt på fulltilt med målet att spela en underhållande och fartfylld poker på $500/$1000 känns faktiskt sundare nu när jag tänker efter. Då när jag gular så slipper sånna som du vara avundsjuka på hur mycket jag plussar ;);)

 

Jag hade valt respekt alla dar i veckan, istället för nötplus. Pengar är faktiskt inte allt:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag är tillbax vid pokerborden efter typ 2 månaders uppehåll!!!!!!!

 

Party Poker $600 No Limit Hold'em - 2 players

The Official 2+2 Hand Converter Powered By DeucesCracked.com

 

Hero (BB): $1013.99

BTN/SB: $566.52

 

Pre Flop: ($9.00) Hero is BB with A:spade: A:heart:

BTN/SB calls $3, Hero raises to $18, BTN/SB raises to $30, Hero raises to $60, BTN/SB raises to $90, Hero raises to $160, BTN/SB raises to $230, Hero raises to $300, BTN/SB raises to $370, Hero raises to $440, BTN/SB raises to $510, Hero raises to $580, BTN/SB calls $56.52 all in

 

Flop: ($1133.04) 6:diamond: 6:club: 9:heart: (2 players - 1 is all in)

 

Turn: ($1133.04) T:club: (2 players - 1 is all in)

 

River: ($1133.04) T:spade: (2 players - 1 is all in)

 

Final Pot: $1133.04

Hero shows A:spade: A:heart: (two pairs, Aces and Tens)

BTN/SB shows A:club: A:diamond: (two pairs, Aces and Tens)

Hero wins $13.48

BTN/SB wins $566.02

Hero wins $552.54

(Rake: $1.00)

 

och ensam inne på pf känns det som

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tentan gick som väntat ganska uselt. Av 4 timmar var jag klar efter 1.5h. Skrev iaf 4/6 uppgifter vilket(om jag har gudarna med mig) borde kunna rendera i godkännande av kursen. Betygssättningen har ju rätt många skalor, A, B, C, D, E, Fx, och F(underkänt). Får man Fx får man göra en liten kompletteringsuppgift, och F betyder omtenta.

 

---------------------------------------------------------

 

Har precis haft match med FC Nacka mot BK Tjäder. Ruggigt skön 1-0 seger. På något sätt lyckades vi enouta Tjäder, som var oss överlägsna för dagen. Under första halvlek var vi så tillbakapressade att hela laget krälade på mållinjen. Trots detta fick tjäder inte in bollen, och vi är förmodligen Sveriges mest medriggade lag atm. I en mycket grinig andra halvlek, som bjöd på 3 röda kort för Tjäders del, lyckades vi knoppa in en boll, och vinna matchen, egentligen helt oförtjänt...

 

Ivan Obolo är enligt mycket osäkra källor mycket nära en övergång till Benfica. Den fantastiska "AIK sålde guldet", kan återigen få pryda kvällsblaskorna...

 

Imorgon börjar Premier League. Världens överlägset bästa och intressantaste fotbollsliga. Jag satsar på att se 3-5 matcher under helgen och jag ska verkligen njuta. Mycket svår match för Liverpool borta mot Bottenham. Har semidåliga vibbar inför årets säsong. Folk hajpar Liverpool utan anledning för deras föregående säsong. Jag själv tror på en 3:e, möjligtvis en 4:e plats om Arsenal skrällar. Chelsea vinner överlägset...

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Ang. vilka som ska få äran att bo med oss på Malta i vår nötvilla har jag följande att meddela. Eftersom många pfare visat intresse, får vi tyvärr sålla lite. Måste höra mig för under bokningen om det verkligen är 16 personer som gäller, och isåfall vilka som ska bo där under vilken period. Som bekant siktar jag iaf på att åka den 17:e September, och hem den 1:a Oktober. Det betyder att vi hyr villan under 2 veckor. Grindar nät/live, plaskar i poolen, matar lamor, spelar fussball, etc. Behöver veta lite hur länge alla hade tänkt att stanna och så. Tänkte boka flyg och villan någon gång nästa vecka. Finns ju platser att fylla, men måste som sagt ta reda på lite info först. Ska ge mig på att kontakta villaägaren under helgen.

 

Dessa personer är spikade, om ingen skulle hoppa av så att säga:

 

NikLasVegas (2v)

IRLsucks (2v)

Sexyterran (2v)

FriSoren (2v)

Shahin89 ?

Maxwell (2v)

MartinNuts ?

Ragnar ?

Zumsar ?

Smooger ?

 

Förtur:

Izy

Wyvo

Doriss

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ivan Obolo är enligt mycket osäkra källor mycket nära en övergång till Benfica. Den fantastiska "AIK sålde guldet", kan återigen få pryda kvällsblaskorna...

 

På riktigt nu eller enligt den där fejkade hemsidan?

 

Hellre att han går som bosman efter säsongen än att sälja honom nu imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ongame:h:

 

För tre dagar sedan tog dem bort NL200 borden helt och hållet. Eller första dagen fanns det fem bord, andra 1 och tredje inga alls.

 

Idag dyker dem upp igen... en massa 6-max bord. Wat!? ALLA vanliga shorthanded bord på Ongame är ju 5-max så det är ju klart konstigt. Men ska inte klaga..

 

Så jävla sick.. är sugen på att spela HELA TIDEN. Aldrig tidigare haft det här suget att spela. Har "bara" fått in 22k händer vilket ändå är bra med tanke på att jag har varit sjuk några dagar och inte kunnat spela sedan jag kom tillbaka. Kan iaf spela fram till den 26e augusti vilket betyder 11 dagar kvar. Vill gärna slå mitt rekord på 60k händer. Håller jag tempot jag håller nu så kommer jag att slå den.

 

Några få dollares kvar sen är jag tillbaka på ath.

 

gnnnnnnnn och grattis sören!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ongame:h:

 

För tre dagar sedan tog dem bort NL200 borden helt och hållet. Eller första dagen fanns det fem bord, andra 1 och tredje inga alls.

 

Idag dyker dem upp igen... en massa 6-max bord. Wat!? ALLA vanliga shorthanded bord på Ongame är ju 5-max så det är ju klart konstigt. Men ska inte klaga..

 

Så jävla sick.. är sugen på att spela HELA TIDEN. Aldrig tidigare haft det här suget att spela. Har "bara" fått in 22k händer vilket ändå är bra med tanke på att jag har varit sjuk några dagar och inte kunnat spela sedan jag kom tillbaka. Kan iaf spela fram till den 26e augusti vilket betyder 11 dagar kvar. Vill gärna slå mitt rekord på 60k händer. Håller jag tempot jag håller nu så kommer jag att slå den.

 

Några få dollares kvar sen är jag tillbaka på ath.

 

gnnnnnnnn och grattis sören!

 

Har sett herr Legend live :) Mycket bra konsert skulle jag säga!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

visst vi kan fylla huset men inte med några jävla microstakes..... hatar folk som inte har pengar

 

Det där håller jag med om till fullo. Hatar också fattiglappar. Tänk om vi på fyllan får för oss att spela en 50k buyin gryta. Det skulle ju suga om nån tönt inte vill vara med då för att "det är för dyrt". Elller när vi high cardar om veckans nota, eller om vem som får betala 16-mannaboendet. Näe, det funkar ju bara inte. Ska vi sätta en gräns på att man måste ha miljonrulle?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...