Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Kör man en sån här på sommaren så skulle dom flesta nog tycka a5an är gubbig i jämförelse.

 

http://www.blocket.se/vi/20515403.htm?ca=10_s

 

edit

(obvious brag så ingen behöver skriva not so hidden)

 

mitt sista i bil snacket också vill höra mer om thaisnack längtar tillbaka varje dag.

 

då vill jag bara lämna en sista åsikt skall du lägga dom pengarna tycker jag vi hellre lägger pengar på den här...

 

http://www.blocket.se/vi/20005219.htm?ca=15_s

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL. :-)

 

 

 

 

This! Alltid när man får nån request från nån man inte kan dra sig till minnes vem det kan vara så ploppar SÄPO upp i skallen :shock::cry:

 

När man tycker friend requesten är skum, så är det ofta bluff ... ställ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vegas, när du är hemma så borde väl nöten för dig vara att leta rake races på alla möjliga sidor och grinda sönder en-två veckor?:-)

 

Vad annars kan man göra hemma i kylan? grind ftw.... Har dock haft stora problem härnere. Bara lirat ett några 100 händer hittils på resan. Nästan bara spelat live; kina, bluffpoker etc. Nu stundar dock 2v i villan här i phuket. Gäller att komma in i grindmode....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Irl, har för mig att du hade en monster laptop förut på någon bild från thai? Vad har du för någon?

 

Ska köpa ett totalt monster.

 

Om någon annan har ngt bra förslag får ni gärna skriva här, där oeller pma mig!:mrgreen:

 

Jag har just beställt denna! Mycket bärbart för pengarna imo! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För er som inte visst så har FriSoren betämt sig för att hoppa av sitt "poolbet". Detta innebär att han blir skyldig Jay, Mårten och Emil 1500$. Anledningen till hans avhopp berodde mycket på att att folk i dagboken skrev att det var "farligt" etc. Väljer att citera den Robinson-Errold: "skämmes ta mig fan!"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För er som inte visst så har FriSoren betämt sig för att hoppa av sitt "poolbet". Detta innebär att han blir skyldig Jay, Mårten och Emil 1500$. Anledningen till hans avhopp berodde mycket på att att folk i dagboken skrev att det var "farligt" etc. Väljer att citera den Robinson-Errold: "skämmes ta mig fan!"

 

har gått igenom bra med sidor utan att nappa vilket "poolbet" det handlar om.

 

Update plz. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

officebois , nån av er som vet vad en kallsup är för nåt? Shahin kanske kan hjälpa mig ? :ola::mrgreen:

 

Vafan är du norrlänning eller? Det är ju när du badar och får vatten i fel strupe så du hostar massa och skit. haha vet inte hur jag ska förklara det men alla har väl varit med om det när dem var barn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"skämmes ta mig fan!"

 

+1 :oops:

 

har gått igenom bra med sidor utan att nappa vilket "poolbet" det handlar om.

 

Update plz. :-)

 

48h poolen nonstop, 12 brödskivor och obegränsat med vatten, 3 toapauser för dagen. Var väl inte allt för igenomtänkt såhär i efterhand men kändes lätt när det nämndes, tänkte inte på nerkylning vilket förmodligen är det största problemet, om det nu är ett problem, inget lust att ta reda på det iaf, är mästare i bli sjuk/skada mig själv känns det som så skulle förmodligen sluta i katastrof. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allt jävla bilsnack har jinxat min bil som blev snodd ikväll. Visserligen en skitbil, men ändå. Farsan lånade den för att övningsköra med min syrra. Parkerade i Hökarängen (strax söder om Sthlm) i 10 min för att handla lite mat.

Under den tiden lyckades någon äcklig pundare i den vidriga förorten att bryta sig in i bilen, tjuvkoppla skiten och dra därifrån. Ingen försäkring heller så jag lyckades gula min bil idag utan att ens ha kört en meter.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allt jävla bilsnack har jinxat min bil som blev snodd ikväll. Visserligen en skitbil, men ändå. Farsan lånade den för att övningsköra med min syrra. Parkerade i Hökarängen (strax söder om Sthlm) i 10 min för att handla lite mat.

Under den tiden lyckades någon äcklig pundare i den vidriga förorten att bryta sig in i bilen, tjuvkoppla skiten och dra därifrån. Ingen försäkring heller så jag lyckades gula min bil idag utan att ens ha kört en meter.....

 

"Bästa svängen, Hökarängen", livstilt Tobbe. Så fort variansen slår in hittar du nog snart en ny:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vafan är du norrlänning eller? Det är ju när du badar och får vatten i fel strupe så du hostar massa och skit. haha vet inte hur jag ska förklara det men alla har väl varit med om det när dem var barn

 

För att försvara min gode vän railfish, så är det shahin som är "norrlänningen". Någon här i thai påstod att han hade fått en "kallsup" häromdagen, och shahin frågade ovetande, "vad är en kallsup?". Samtliga trodde givetvis att han levlade, och sa att om han vill veta det så får han googla skiten. Killen frågade railfish på msn lite senare, vilket obv var jävligt kul:)

 

shahin kan inte simma, lalalalalalala

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att försvara min gode vän railfish, så är det shahin som är "norrlänningen". Någon här i thai påstod att han hade fått en "kallsup" häromdagen, och shahin frågade ovetande, "vad är en kallsup?". Samtliga trodde givetvis att han levlade, och sa att om han vill veta det så får han googla skiten. Killen frågade railfish på msn lite senare, vilket obv var jävligt kul:)

 

shahin kan inte simma, lalalalalalala

 

Haha han måste ha hållt sig borta från både vatten och människor för att missa ett sånt viktigt ord obv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Update för fa aan............................

 

Då festkvällarna på phiphi islands lyckades besvara de i Bangkok, så valde vi att fortsätta på samma aggressiva linje genom att styra kosan mot koh pangan.

Bungalows "depositades" redan för en månad sedan, då ett reducerat kontor "smygrailade" koh pangan och fullmoon party.

 

Buss+färja halva dagen "skrällade" med en hel del kinapoker. Lyckades ta igen lite av mitt monsterback(ca30k baht), genom en ganska epic hand där jag slog IRL på sista gatan, med Q hög färgstege i hjärter vs Q hög färgstege i ruter.

 

kohpangan039.jpg

 

Väl framme "prutmariades" det friskt i ca 30min med olika taxichaufförer, dock med ett "even" resultat. När vi efter en riktigt bumpy ride nådde slutmålet , avgjorde givetvis en runda indianpoker(high card i pannan), i vilken ordning samtliga skulle få välja rum/sängar. Variansen slog in rejält och undertecknad drog givetvis en monsterkall :3c: , vilket gav mig en MILITÄRSÄNG, trots våra deluxe bungalows. Övriga fick obv nötsängar, semibadbeat pour moi.

Lökiga som fan avslutade vi resdagen med ett dopp och en fotbollsmatch(se tidigare inlägg) på stranden(IRL torska nästa indianpoker och fick köpa boll), samt ett par pilsner på närmsta bar.

 

kohpangan065.jpg

 

Dagen därpå spenderades mestadels på stranden/vattnet spelandes "gris". En hel del bluffpoker, kinapoker och det lokala kortspelet yauna(uttalas: joona?) prydde även dagens spel o dobbel. Yauna är faktiskt bland de roligare "vanliga" kortspel jag spelat och rekommenderas starkt.

 

kohpangan050.jpg

 

På kvällen taggades det till rejält och vi bestämde oss för att ta en tur till pre fullmoon party. Samtliga förutom sexyterran(stannade hemma pga standardsjukdomen i thai: mosig i magen) tog en BLÖT taxibåt till haad rin(fullmoonstranden) för att spana in vad som komma skulle. En halvtimme senare hoppade vi av båten och hamnar på en strand med tusentals festglada västerlänningar. Otroligt mycket folk, trots att IRL och FriSoren utlovade 10-dubbla antalet under morgondagen..... Semifulla tryckte alla i sig ett par buckets(den absolut godaste bestod av blandningen: redbull+vodka+icetea) vilket resulterade i karate för samtliga. FriSoren och Izy tog genast rygg på det brinnande hopprepet som utgör en av partyts sportsliga aktiviteter. En hel del epicfails(izy avslutande givetvis hoppandet med en kullerbytta och blev träffad av repet i huvudet) senare började kreativiteten hos samtliga flöda. Klockrena texter på armarna, djävulshorn, självlysande glasögon, armband och andra epic-accessoarer, prydde snart våra kroppar och huvuden. Dansandet tog fart och vi tog tillsammans över en "scen" där vi minst sagt såg fulsnygga ut med våra dansmoves och outfits.

 

kohpangan096.jpg

 

Vidare mot en av strändernas klubbar, Cactus, där vi fortsatte festandet. Helt plötsligt knackar det på ryggen och jag får frågan "theoffice?". Hoppades på legenden CDS(en epicdagbok till en annan:)), men fick nöja mig med en semiklonk i form av drickamick och plissken, som enligt rykten skulle befinna sig på koh pangan samtidigt som oss. Historier utbyttes och så gjorde även öl/drinkrundor. Kul att återigen träffa pokerspelare, börjar bli rätt standard nu. Har dock något minne av att vi träffade dricka och plissk under EPT London för något år sedan, men är inte helt säker.

Lagom slitna bestämde vi oss vid 6-snåret för att ta en taxi hem. Shahin och Jay somnade som vanligt, trots att vägarna på koh pangan får en att hicka av alla vägbulor.

 

Nästa dag rehabades det friskt med både massager och powernaps. Den enda som egentligen lyste av sjävlförtroende var väl en pånyttfödd sexy som stannade hemma kvällen innan. Hursomhelst så behövdes en lugn dag, då RIKTIGA fullmoon väntade bakom knuten. Jay som uppenbarligen gillar att sova när man tar sig någonstans vägrade ta båttaxin igen, och bokade en minibuss som skulle ta oss till kalaset. Ett par beachvolleymatcher senare(sexy, IRL, Whytea som segrare 12-10, 11-9), med de gamla "grisslingereglerna"(att sista serven måste vara en hoppserve), började vi ladda inför kvällen. Ett par öl/drinkar senare äntrade vi haad rin på glatt humör. Likt kvällen innan införskaffades diverse attiraljer, izy och frissan gjorde sina hopprepsmoves och shahin sprang omkring med sin kortlek. Denna gång var dock stranden mycket mer befolkad vilket gjorde det svårt att inte tappa bort varandra. Tur nog skiljde vi oss minst sagt från svennebanan, och bustade man någon i gänget, hittade man denne ganska fort, då man bara behövde leta efter ett par självlysande ögon och lysande djävulshorn i vimlet.

 

kohpangan127.jpg

 

Noga framtänkta citat, om än väldigt interna, prydde även våra solbrända armar vilket gjorde allting en smula mer dumförklarad. Citat som "Unicorns kick ass, FuckShahin, Chocholatez rain, Lolcatz, Vem vare som Kasta, Ingen, Epileptic Dogz, Epicbust Kina, etc etc" får ses som "tatueringar", modell high stakes.

 

kohpangan088.jpg

 

Kvällen fortskred i princip på samma sätt som dagen innan, med ett besök på Cactus, träffandes drickamick och plissken. Enda skillnaden var väl i princip att det var mycket mer folk denna gång.

 

Sista dagen spenderades lite semitiltande genom att resa och gång på gång bli hustlad av thailändare på diverse färjor/buss/bilresor, men avslutades med en god och välförtjänt middag på vår lokala nötrestaruang här i chalong. Ett par American Idol-avsnitt senare slocknade vi alla relativt tidigt.

 

Två riktigt sjuka kvällar på, och även livet på en helt underbart epic strand gjorde koh pangan till en otroligt lyckad sneresa alá phi phi. Återkommer med ett gäng filmer framöver, tar åratal att ladda upp dom så ni för nöja er med pics tillsvidare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...