Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Föredrar denna:

 

 

hahaha har kollat några av hans videos men den är psyyyykos!

 

kan säga att jag fick en rejäl chock första gången jag såg kitty city.

 

Det ryktas att man ska se dom där videorna när man är hög. Ska bli hög på AIK hockey nu...

 

Mvh,

Modoröv89

 

fakkkk vaknadeför sent niklas. sov athmycket idag.

 

finns bara en video man ska titta på när man är hög.. en gammal favorit

 

 

haha ja den är också bra.

 

 

folket på min facebook har obv varit sega med den här videon. men här har ni gott folk. videon som halva er facebook kommer posta. speciellt tjejerna. och killarna som är "playboys" :mrgreen:

 

Den här postade jag först på min blogg:

 

 

den här kommer dock postas friskt. när dom väl gör det ska jag spamma folk och bara. "Hörru du har fan inte rätten att posta den videon. Den upptäckte jag!!!" "Upptäckte du dom?".. "NEJ! men jag kom in på viden när den bara hade 22 miljoner views. förstår du? det är mitt band! och nu är dom dåliga för att alla postar dom.. aaargh.. jag är en hipster.. det här är mainstream nu.".. typ så

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska köpa in en massa nya böcker och har plöjt igenom böcker som heltok, slaktavfall m.fl rekat i olika trådar på PF. De böcker jag kommit fram till att jag vill ha ligger här -> http://wftuber.blogspot.com/2011/11/haffa-bocker.html

 

Ni kan reka böcker antigen här på PF eller i kommentatorfältet på bloggen. Glöm inte att skitnacka de böcker jag tagit med men som suger anus.

 

Letar för övrigt efter fler böcker. Dessa typer av böcker I like ->

 

"Jag letar även efter böcker som har med ledarskap att göra, driva företag, förhandlingstekniker, marknadsföring, samt andra bra böcker som ni tycker att man ska läsa. Self improvement böcker uppskattas!"

 

TY m8s!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du ändå har en Huxley, så passa på att lägga till en McKenna. Terrence

 

 

Får lägga till det till framtida beställningar. Vill bara komplettera listan nu med böcker som lär en om ledarskap, driva företag, marknadsföring och i det stucket. Någon som har tips?

 

Flera nya inlägg i bloggen dessutom: http://wftuber.blogpspot.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I marknadsföring så kan jag reka en bok som heter influence av Cialdini. Finns även mkt bra kring branding och liknande av Kapferer.

 

Kotler är enda rätta om markndasföring.

 

Annars kan jag reka en bok som heter foundations of marketing som inte är lika tung som kotler

 

Foundations of marketing har jag haft i en marknadsföringskurs och den var rätt bra!

 

Tack för tips! Hade tänkt kolla in dom direkt men med tanke på att det är poker-sm idag så blir det nog ett turneringsschema nu.

 

Btw.. staten totalt krossade svenska pokerförbundet i poker-sm det här året. 2591 reggade till Svenskaspels SM main. riktigt fint, riktigt fint!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...