Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Stort stort tack till alla som grattat! sorry att jag ej citerat er en och en, kommer bli en feeet post. men stort tack verkligen. roliga är att många sagt: "fortsätt på ramzirushen" :mrgreen:

 

att klonka en turre är fan som att fylla år. det händer en gång om året och då mår man martinnuts.

 

får se om nästa söndag har något mer att bjuda på. blir kanske masters of classic i holland. blir isåfall sidoeventen fram till onsdag då jag inte får missa skolan. har spelat en del turneringar senaste tiden både live och online, och tyckt att det varit kul (även innan klonken!). mest för att allt är så nytt och man lär sig hela tiden. men visar bara hur viktigt det är att springa bra i rätt situationer. nu lär jag ju fortsätta några söndagar till och spela fler turneringar. hade jag fortsatt mizeria så kanske jag hade lagt av med det då det fuckar dygnsrytmen på måndagar. för om det var kul innan, så är det ju ÄNNU MER kul nu när jag faktiskt klonkat.

 

 

Har nog aldrig postat i denna dbn, men känner fan att det är aktuellt nu.

 

Stort grattis Shahin! Att döma av vad du har skrivit i denna dbn är du imo sjukt värd vinsten. Jävligt härlig människa. :-)

 

haha kul att du tycker det och tack dessutom. helt rätt postval att ta oskulden med :mrgreen:

 

====

 

finnar. gotta love em.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte kommit in på ptr i över en vecka nu. Lösning?

 

Edit: 2 veckor nu. Sidan hänger sig så fort jag går in. Nån med samma problem?

 

Käkade lunch med Ekan på Eken igår. Även NidrooN, Shahin den yngre och Bertilsson joinade. Mycket trevligt. Historierna man fick höra var inte av denna värld...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

1. Manch.C - Wolverh. 1

2. Norwich - Blackburn 1 X

3. Sunderl. - Aston V. X 2

4. Swansea - Bolton 1

5. Wigan - Fulham 1 X

6. Millwall - Ipswich X 2

7. Southampt - Middlesbr 1 X

8. West Ham - Leicester 1

9. Birmingh. - Brighton 1

10. Crystal P - Reading 1 X

11. Doncaster - Coventry X 2

12. Nottingh. - Hull X 2

13. Watford - Peterbor. X 2

 

Mvh,

Shahin den äldre

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

catania - napoli / napoli vinst ger 2.75 på unibet

roma - milan / milan vinst ger 2.5

 

milan kommer TA SÖNDER ROMA...

napoli kommer att ta sönder catania

 

släng in lazio vinst för 2.85 så har ni en trevlig trippel.

 

jag är betfri så gl ni andra som tar det här förlorande rådet :mrgreen:

 

 

Sveriges sjukaste stad

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

catania - napoli / napoli vinst ger 2.75 på unibet

roma - milan / milan vinst ger 2.5

 

milan kommer TA SÖNDER ROMA...

napoli kommer att ta sönder catania

 

släng in lazio vinst för 2.85 så har ni en trevlig trippel.

 

jag är betfri så gl ni andra som tar det här förlorande rådet :mrgreen:

 

 

 

 

 

tack. Kör en dubbel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klättrade i 2h idag. Tog fan slut efter det och orkade inte lyfta mig mer. Nu andra gången jag klättrar och kände mig starkare, använde mig mer av benen vilket underlättade. Har bara 2 blåfärgade(enkel nivå) rutt kvar på väggar som lutar utåt. Tog dom i absoluta slutet vilket inte var smart.

 

Vore nice att klättra med någon annan och även klättra de höga väggarna. Är höjdrädd så ska bli kul

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Officegänget ni brukar ju dra iväg över nyår. Vilket ställe tycker ni har varit bäst? Give me some!

 

Går inte o ranka. Vi har varit i Riga, Reykjavik och Prag. I år blir det Belgrad. Alla resorna har varit magiskt roliga men på olika sätt. Rekkar alla...

 

CC ikväll!

 

Om det ändå hade varit GC. Dyker dock upp och donerar lite anyways. Jag väljer klöver i drinkflipsen..

 

Mvh,

Livedankan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra uppslutning igår, hade riktigt kul men var tvungen att retirera tidigt såklart... Några cliffs från resten av kvällen?

 

Antisk gjorde ett move i fel läge när jag limpade KK utg. Kostade honom 5-6k. Beercreek fortsatte att springa sämst på CC. Shahin gulade på 50/50 men han är ändå en rik fan. Mötte upp FriSoren, Izy, Kimtown m.fl på Babasonic. Där härjade som vanligt rekordrika Opteron och Chofritz i god anda. Shahin och jag köpte tunnbrödrulle utan mos. Vi ersatte den med pommes. Tack till samtliga för en rolig kväll, och för att jag nu är extremt bakis. Ser dock fram emot att ta flyget till Köpenhamn om en timme. Noma ska tydligen vara en helt okej restaurang :)

 

Mvh,

Vodka Soda 8-9cl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antisk gjorde ett move i fel läge när jag limpade KK utg. Kostade honom 5-6k. Beercreek fortsatte att springa sämst på CC. Shahin gulade på 50/50 men han är ändå en rik fan. Mötte upp FriSoren, Izy, Kimtown m.fl på Babasonic. Där härjade som vanligt rekordrika Opteron och Chofritz i god anda. Shahin och jag köpte tunnbrödrulle utan mos. Vi ersatte den med pommes. Tack till samtliga för en rolig kväll, och för att jag nu är extremt bakis. Ser dock fram emot att ta flyget till Köpenhamn om en timme. Noma ska tydligen vara en helt okej restaurang :)

 

Mvh,

Vodka Soda 8-9cl

 

Drar ni hem direkt på fredag igen eller ska ni inom Skåne någon dag när ni ändå är så nära?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...