Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

overiferad källa på wikipedia säger ju 7200 tömningar per människa, om man antar att primetime är 12-48, 36 år x 365 13,1k tömningar om man fixar varje dag men om man lägger de varannan dag så har du 630 tömningar att lägga på resterande år, om man e aktiv fram till man e 60 så har du max 1 sprut i veckan kvar att lägga ! Tror jag måste börja skära in. tror jag springer ganska grymt ovanför EV i det här ämnet.

 

Låter sjukt lågt faktiskt, kanske bara gäller natttömningar? läste inte så noga...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

F.ö fattar jag inte det här med nyemission. Varje gång AIK är i skiten gör man en nyemission och får in sjuka summor pengar. Denna gången fick man in 20millar. Vad förlorar man på att göra en sådan?

 

Aktieägare köper aktier för att tjäna pengar, få avkastning. Inte för att ständigt tvingas att investera mer och mer pengar för att inte förlora värde på det man redan investerat.

För varje nyemission blir värdet på aktierna mindre då det totala antalet av utestående aktier ökar.

 

 

Det AIK förlorar är förtroende. När inte nyemissioner blir fulltecknade brukar det bli panik att komma ut. När det händer så dumpas priserna på aktierna för aktieägare försöker rädda det som räddas kan.

AIK fotboll äger till dags dato ca 10% av aktierna. Inte så kul att se att se en så stor "tillgång" vara värt noll kronor. Noll kronor är det värt när det inte finns några köpare till aktier som som är till salu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har aldrig, så vitt jag vet, varit med om en sk nattömning (som fö var ett extremt vidrigt ord).

 

lol, jobba på penishygienen om du inte märker om du har saggat eller inte på morgonen :), sååå mycket ost ska du inte ha där. Detta är utan troll, kryddburk eller ljug: alla saggar i sömnen då och då, är naturens sätt att hålla spermieproduktionen fräsch även för icke-alfa hannar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol, jobba på penishygienen om du inte märker om du har saggat eller inte på morgonen :), sååå mycket ost ska du inte ha där. Detta är utan troll, kryddburk eller ljug: alla saggar i sömnen då och då, är naturens sätt att hålla spermieproduktionen fräsch även för icke-alfa hannar.

 

Han tömmer väl så mycket att kroppen inte behöver reglera det själv :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol, jobba på penishygienen om du inte märker om du har saggat eller inte på morgonen :), sååå mycket ost ska du inte ha där. Detta är utan troll, kryddburk eller ljug: alla saggar i sömnen då och då, är naturens sätt att hålla spermieproduktionen fräsch även för icke-alfa hannar.

 

Alfahanne deluxe i så fall. Inget snack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens pokrande har gått riktigt dåligt. Stämplar ut med ett back på en tjugolapp trots "experthjälp" i form av irlsucks vid min sida. Kan inte skylla backet på honom, men jag plussade igår i alla fall... Äh, vad vet jag liksom?

 

Edit 10 minuter senare: Stämplade in igen, samtidigt som irlrockz stämplade ut. Bad han coacha mig i min T:c: T:d:-hand. Småhöjningar innan flop som kom 2:d: 3:c: 9:h:. Mr K-town raisar, får en syn och en raise emot mig. Jag ville syna men irlsucks sa att jag skulle smeta degen, vilket jag gjorde. Jag vann.

Nästa hand 9:c: 9:h:, träffar set på flopen J:h: 9:d: 7:h:, blir en raise, jag re-raisar efter medhåll av irlsucks. Fisken(han hade ju bara topp-par) går all in och jag får återigen order om att smeta degen - Vinst obv!

 

Minus tjugolapp förvandlades till plus hundralappen. Svårt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi på Söder har ju VM i minigolf att se fram emot i år! Det lär samla minigolf-huliganerfrån hela världen och en och annan bengal kommer brännas av i Tanto.

 

Bara hoppas att eliten från Vinslöv dyker upp!

 

Jag provspelade banan två ggr förra året. Vet iofs inte om det tillkommer ett par hål till nu under VM. Kommer bli nötrail hursom. Ingen fattar regsen som var där i somras. Var verkligen eliten från Vinslö typ. Minns spec en kille med glasögon och en keps som inte var från denna värld. Han hade en bag med egna bollar, och han bytte boll sett till hur banan såg ut. Han hade även två klubbor som han varierade mellan. Att han var kass var bara tragiskt...

 

Man kan köpa shorts på Arlanda. Jag köpte ett par asschyssta gula JL shorts där innan Thailand iaf, 50% rabatt!

 

Perfekt. Izy har nämligen slarvat bort mina gula shorts. I Thailand e man dock miljardär mer eller mindre. Känns ju ironiskt att knata omkring i gult då...

 

NiklasVegas: Helt riktigt är det egentligen idioti, men AIK hjärtat är stort hos en del. Vi ska vara tacksamma för det.

 

Det stämmer. Jag själv tänker joina "den stora massan" nä'r jag kommer hem från thai. Hoppas alla andra gnagare gör detsamma. En hunka eller mer per månad, kan göra stor skillnad för Sveriges förmodligen mest vanskötta klubb...

 

niklas, har du sett the dudesons på mtv? jackass fast med finnar...

 

så jävla sjukt

 

Meta beskrev det till mig på msn för ett halvår sedan, så givetvis var jag tvungen att slå slag i sak och titta på det. Jävligt sjuka människor faktiskt. Shahin som älskar finnar uppskattar förmodligen programmet mest...

 

Mvh,

Cumtown

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...