Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

Postad
Allt som är "mysko" att äta brukar refereras till att det "smakar som kyckling".

aa.. åt bläckfisk i Grekland och det smakade fan inte som kyckling :evil:

--

Värmde upp inför SM med att lira tremanna sitngo mot min far och kusin. Vann såklart trots att min kusin gjorde en sjuk syn och jag tappade ner till 40 marker med 1/2 blinds.

Min mor stejkade mig så vi båda gick vinnande med + 40kr.

Spanade in hur många som är med i Maineventet och det verkar som att folk glömt bort SM :shock:. Bara 1300 med och man kan väl räkna med 1500-1600 pers. Ganska sick faktiskt... trodde det lätt skulle locka 3-4k pers.

Någon som vet hur många som var med förra året?

Nej men tänker antigen finalbordbubbla det här är eventet eller åka ut precis innan pengar där jag synar med 42s som chiptvåa mot chipleader som råkar vara Dan Glimne. Fopp kommer 444 mot hans AA, turn A och river 5. Hehe ni trodde att jag skulle förlora den va? Nej da.. åker ut mot Soderkrippa som dubblar tre gånger mot mig.

Holla!

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad
Jag åt sushi härom dagen, det smakade inte heller som kyckling

mm.. inte hamburgaren på max heller.. tilt

Sickaments.. andra handen i SM hade jag träffat kåk medan en annan satt på nötstraighten. Var dock tvungen att folda på flopaments.

GL folk!

Postad
Testa krokodil om du får chansen Niklas för det är riktigt gott. Kan sammanfatta det som en bättre variant av kyckling ungefär.

Testade att käka skorpion i thailand en gång också. Det rekommenderas inte men skoj att testa iaf :-P

Såg inte att du skrev men enligt telepati-lagen lydde jag ditt råd. Allt är så äckligt billigt här, åt en "South African Game Platter", innehöll 4 olika sorters vilt. Kostade dryga 80kr och det som ingick var vårtsvinsribs, krokodilribs, strutskött samt någon slags antilopkött(oryx). Gillade alla skarpt förutom "pumba-köttet" som jag tyckte var sådär.

Postad
Såg inte att du skrev men enligt telepati-lagen lydde jag ditt råd. Allt är så äckligt billigt här, åt en "South African Game Platter", innehöll 4 olika sorters vilt. Kostade dryga 80kr och det som ingick var vårtsvinsribs, krokodilribs, strutskött samt någon slags antilopkött(oryx). Gillade alla skarpt förutom "pumba-köttet" som jag tyckte var sådär.

Trevligt. Antiloopkött låter jävligt gött imo. Tur man inte är veg, finns fan inte mkt som slår en fet jävla steak :lol:

Postad
Trevligt. Antiloopkött låter jävligt gött imo. Tur man inte är veg, finns fan inte mkt som slår en fet jävla steak :lol:

+1

Säg det till sexy... Någon som vet ett bra sätt att omvända en vegetarian?

Finns ju typ inget mer tiltande än när jag o FriSoren drar till Donken halv1 tisdag natt och måste sitta och vänta på mårtens fukking "mcBean" i 16min.

GG grabbar, Shahin e kvar i SM och inte ni. kontoret har sjunkit lågt, mycket lågt. Shahin är(utan att ha skrivit månadskrönikan) månadens fisk(oktober) och så inleder han november såhär. WTF!

Postad
Gogogogogoooooo Shahin!:-D

Ty Rasmus :mrgreen:

Ligger nere på 15k med blinds på 500/100. Lite besviken på mig själv då jag stackade av i två väldigt marginella situationer. Men men.. sånt som hämder. Nu börjar det roliga.. SHOVE CALL!

Hur gick/går det för dig?

gl

Edit: 12bb :-(. Men det är lungt.. ska ruscha @ cg!

Postad

OMMMMMMGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DET ÄR TAMEFAN HÖGRE NIVÅ PÅ STARS NORDIC FREE ROLL!!

** Hand # 2249723238 starting - 2008-11-02 23:42:20

** Poker-SM Online Main Event[2206798]:Table 89 [Multi Table Hold 'em] (1200.00|2400.00 NL - MTT) Real Money

draw45 sitting in seat 1 with 52118.25

ngfu sitting in seat 2 with 32101.00

a_lime sitting in seat 3 with 72863.83

DoktorKam sitting in seat 4 with 20400.50

ColdOneAllan sitting in seat 5 with 17177.72

Kioca_ sitting in seat 6 with 60302.48

Shahin89 sitting in seat 7 with 41314.00

_zickid_ sitting in seat 8 with 21972.21

fulke sitting in seat 9 with 3775.00[Dealer]

Clandja sitting in seat 10 with 38884.60

Clandja ante'd - 100.00

draw45 ante'd - 100.00

ngfu ante'd - 100.00

a_lime ante'd - 100.00

DoktorKam ante'd - 100.00

ColdOneAllan ante'd - 100.00

Kioca_ ante'd - 100.00

Shahin89 ante'd - 100.00

_zickid_ ante'd - 100.00

fulke ante'd - 100.00

Clandja posted the small blind - 600.00

draw45 posted the big blind - 1200.00

** Dealing cards to Shahin89: 5h, Jh

ngfu folded

a_lime folded

DoktorKam folded

ColdOneAllan folded

Kioca_ folded

Shahin89 folded

_zickid_ folded

fulke folded

Clandja raised to 4200.00

draw45 called - 4200.00

** Dealing the flop: 3h, Jd, 5c

Shahin89 > sry

DoktorKam > np

Clandja bet - 7000.00

draw45 raised to 14000.00

Clandja went all-in - 27584.60

draw45 called - 34584.60

draw45 shows: 2c, As

Clandja shows: 8s, 8h

** Dealing the turn: 2s

** Dealing the river: Ks

Shahin89 > OMG

Clandja wins 78569.20 from the main pot

Postad
Shahin is running gooot :)

GOGOGO Shahin!!!

+1

Tack så mycket :-)

Slutar dag 1 med en tredje plats vilket är nice. Vet att det är riktigt bra men är egentligen inte överdrivet glad. Det är 226 personer kvar vilket är en hel del och allt kan hända. Jag har gått till finalbordet med dubbla stacks tidigare och blivit badbeatad som aldrig förr.

Därför håller jag mig kall och hoppas på att jag kan hålla upp spelet som jag presterat sedan jag åkte ner till 10k fram till sista handen.

Fått in handen som favorit varje gång förutom en gång då jag fick in handen med TT mot AA och klonkade färg :mrgreen:

Om jag får upp förhoppningarna nu så kommer jag att bli ledsen imorgon om jag åker ut. Därför måste jag hålla mig kall.

Så tack för alla lyckoönskningar, ni som skrivit på msn och hör på pf.

Förhoppningsvis klonkar jag i SM och får ett tillskott i rullen.

Ha det bra alla!!

Shahin

• Skapa nytt...