eurythmech Postad 7 Juni , 2008 Rapport Postad 7 Juni , 2008 Schweiz, om dom nu inte åkt på tidernas premiärmatchrövknull. Citera
thestonk Postad 7 Juni , 2008 Rapport Postad 7 Juni , 2008 Fördömda bokmakare och deras sajter. Jag känner flytet efter att ha prickat in resultatet på första matchen. Jag kommer sätta andra också! Trycker in, och njuter efter 2-0 till pt. Inväntar kontouppdateringen. Matchspel och handikappspel in. Mysigt. Resultat? Näe. Fotboll Portugal v Turkey Half Time Correct Score 2-0 ffs Det är bara felklickare som spelar på halvtidsresultat. Citera
MacDaddy Postad 8 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2008 Alla lagen spelade bra idag tycker jag. Kan nog inte räkna ut polackerna är men känns som de spelar lite väl godtroget. Citera
_slipknot1_ Postad 9 Juni , 2008 Rapport Postad 9 Juni , 2008 Med spelare som sidleds danne, gubben alex, Mr 1 frisparks mål i karriären Anders, träbenet Hanson, alltid skadad ljungberg hur kan ni inte tro på guld? Citera
tamtaram Postad 9 Juni , 2008 Rapport Postad 9 Juni , 2008 Holland-Italien, en ynnest för fotbollsälskare! Citera
KingCosmoKramer Postad 9 Juni , 2008 Rapport Postad 9 Juni , 2008 Plzzz ge oss Holland och Spanien i finalen. Citera
Crappy Postad 9 Juni , 2008 Rapport Postad 9 Juni , 2008 Vilket spel av Holland!!! Vilken Match!! Vilka underbara öppnande krossbollar!!! Holland blir livsfarligt!!! Svenska försvaret skulle vara helt borta!! Citera
KingCosmoKramer Postad 9 Juni , 2008 Rapport Postad 9 Juni , 2008 Svenska försvaret skulle vara helt borta!! Mer borta än Italiens försvar då eller? Citera
Bluwajt Postad 9 Juni , 2008 Rapport Postad 9 Juni , 2008 Vilket spel av Holland!!!Vilken Match!! Vilka underbara öppnande krossbollar!!! Holland blir livsfarligt!!! Svenska försvaret skulle vara helt borta!! !!! Citera
Crappy Postad 9 Juni , 2008 Rapport Postad 9 Juni , 2008 Mer borta än Italiens försvar då eller? Förmodligen Hansson/Mellberg mot Materatzi och co? Citera
medullaoblongata Postad 9 Juni , 2008 Rapport Postad 9 Juni , 2008 alltid lika kul att se när fitti, kuki, anali o kompani åker på stryk.. Citera
MacDaddy Postad 10 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 10 Juni , 2008 Portugal-Holland. VILKEN EM FINAL! Citera
MikeTime Postad 10 Juni , 2008 Rapport Postad 10 Juni , 2008 Det var länge sedan jag satt så fastnitad vid burken och glodde på en fotbollsmatch som inte involverade svenska landslaget eller ÖSK ! Holland spelade.... tja....kan man kalla det för gladfotboll i brist på bättre ord? Italien såg allmänt trötta, oinspirerade och griniga ut. När inte Fröjdfeldt gick på deras tröttsamma försök till frisparkssökningar gick luften helt enkelt ur dom medans Holland istället spelade som om det var en uppvisningsmatch mot ett division 4-lag. Om alla Hollands matcher ser ut så här i det fortsatta EM:et känns det som det kvittar om Sverige tar sig vidare från gruppen - vi kommer iaf att ha något att se fram emot! Citera
honest99 Postad 10 Juni , 2008 Rapport Postad 10 Juni , 2008 Det var länge sedan jag satt så fastnitad vid burken och glodde på en fotbollsmatch som inte involverade svenska landslaget eller ÖSK ! Holland spelade.... tja....kan man kalla det för gladfotboll i brist på bättre ord? Italien såg allmänt trötta, oinspirerade och griniga ut. När inte Fröjdfeldt gick på deras tröttsamma försök till frisparkssökningar gick luften helt enkelt ur dom medans Holland istället spelade som om det var en uppvisningsmatch mot ett division 4-lag.Om alla Hollands matcher ser ut så här i det fortsatta EM:et känns det som det kvittar om Sverige tar sig vidare från gruppen - vi kommer iaf att ha något att se fram emot! . (Fan va kul att vara i schwiez just nu. Snacka om ett oranget Bern! ) Citera
Loveless Postad 10 Juni , 2008 Rapport Postad 10 Juni , 2008 Plzzz ge oss Holland och Spanien i finalen. Tyvärr omöjligt pga att de är på samma halva i finalträdet. En bra semifinal kan det väl bli däremot. Citera
MacDaddy Postad 10 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 10 Juni , 2008 Sverige kan möta Holland om båda går vidare. Citera
Bluwajt Postad 10 Juni , 2008 Rapport Postad 10 Juni , 2008 Varför spelar Lagerbäck sidled? Är väl ingen idé att köra två defensiva innermittar mot Grekland, räknar dom med att bli utspelade eller? Om jag minns rätt så körde väl sidled å taco senast tillsammans mot Spanien borta. Visst är det en riktigt svår match men det såg ändå brutalt dåligt ut. Och om han nu vill köra två defensiva centalmittar, varför är inte Rasmus Lindgren med? Klasser bättre än sidled ju. Citera
eurythmech Postad 10 Juni , 2008 Rapport Postad 10 Juni , 2008 Lagerbäck är hjärndöd - det spelar liksom ingen roll vad nån säger. Citera
Macroman Postad 10 Juni , 2008 Rapport Postad 10 Juni , 2008 Lagerbäck är hjärndöd - det spelar liksom ingen roll vad nån säger. Utveckla gärna, 5 raka slutspel av ett litet land med konstant permafrost är nära MVG hos mig iaf. Startelvan var ju helt väntad iom att det allra viktigaste är att inte förlora första matchen eftersom det sannolikt skulle innebära att vi måste slå Spanien. Kim K. är ju så kass defensivt att de inte vågar riskera hans eviga bolltappande i en match som de inte får förlora. Citera
Pey Postad 10 Juni , 2008 Rapport Postad 10 Juni , 2008 Lagerbäck är en av de bästa människorna jag vet, även om jag personligen ändrat en del på den där laguppställningen. Citera
Haslo Postad 10 Juni , 2008 Rapport Postad 10 Juni , 2008 det pinsamma e daniel andersson. Resten har han säkert en bra förklaring till. Han spelar för fan i mff. HERREGUD ASSÅ!!! Citera
Dante Postad 10 Juni , 2008 Rapport Postad 10 Juni , 2008 Det värsta är det är Zlatan som kommer att bli sågad om inte sverige vinner Har iofs förståelse för varför Kim inte är med, Grekland kör väl med 3 centrala mittfältare och Kim slår bort väldigt mycket bollar.. Men seriöst, Daniel Andersson? Borde inte han sitta hemma i sverige och spela bingo ihop med Gösta, Greta och resten av gänget? Det kommer nog bli tjongbollar ikväll. 2 mittbackar med träben, en defensiv mittfältare är känd för sitt sidledsspel och Alexandersson som också passar i sidled eller slår ballongpassar. Citera
MacDaddy Postad 10 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 10 Juni , 2008 Kim är sjukt tung i steget. Jag skulle dock tagit in ljungberg i mitten och haft seb larsson och wilhemsson på kanterna. Andersson är helt enkelt inte ens i närheten bra nog att spela på denna nivån. Citera
tamtaram Postad 10 Juni , 2008 Rapport Postad 10 Juni , 2008 Det lär knappast bli den raggarfotboll, som vi sett mellan Spanien-Ryssland, senare ikväll. Citera
Recommended Posts