Gå till innehåll

Leoo | Nidroon tha Story sid 285 + Dagboks stängning 5e Jan


Leooo

Recommended Posts

  • Svars 4,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

tror du att du är vinnande med 200bb >10/20?

 

 

 

Under maj hade jag en 40k rulle som jag lirade 7.5/15 med och var helt klart vinnande där, dock så hade jag stora problem med alla spelare som var bra eller ialf väldigt agressiva.

 

Tror jag måste justera mitt spel rätt rejält för att kunna lira 10/20 SH, öka agressiviteten enormt mkt för att kunna vinna bra på en nivå med så pass bra spelare. Men vet inte riktig, man måste spela ett rätt bra tag för att kunna veta om man är vinnande!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Byt rubrik till "I run better than mrdawwe did online during WSOP 07" och nej jag är inte avundsjuk, jag älskar faktiskt dawwe!

 

 

 

 

Haha okej, vem fan är mrdawwe?

 

 

Är totalt utelåst från uppswingen nu, var total kallt igår i slutet av femhunkan. Hade världens sämsta fi som trots att jag råna ner han till 4bb precis innan finalbordet lyckades donka tillbaka sig och gå all in varje hand och collecta miljoner i blinds.

 

 

Bestämde mig tillslut att syna han 2xbb knapphöjjning med 10,8 för att försöka vinna tillbaka en del med min ganska tighta image. Floppen kom J,9,3 checkraisade all in och får blixtsyn av J,7 offsuit; BRAAAAAAAAAAAAA arne.

 

Kom 5a tillslut, åkte ofc ut med A,K mot A,4.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahahahahahaha.........

 

Av nån andledning har jag totalt missat hans dagbok, läste igenom typ 50sidor igår natt och den verkade vara av rang.

 

Blir grindläsning nästa gång! Lirade lite 25/50 och 50/100 i förgår och igår, men nu är det roliga över! Var 2outad och runnerrunner knullad i varanan pott, sjukt segt men man får vänta sig lite downswing efter att ha runnat så sjukt bra som jag gjorde förra veckan!

 

 

Ska lira veckopotten ikväll, förutom det blir det nog lite skottning för att fördriva tiden.

 

 

seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees där!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LåååååååååååååL

 

 

Lyckades posta från en gammal annvändare, hur fan det nu gick till..

 

 

VP går rätt bra, gamblat lite för mkt dock och har en lite klen stack, på 3,5k. Kommer nog igång snart!

 

 

 

 

Halvrolig hand;

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooops

 

 

 

 

Andra potten, ska jag vika omslag flopp där?

 

Hans limpsyn skulle jag lätt kunna vara ett stort par som slår mitt, har varit rätt lös agressiv så han skulle nog kunna göra det draget.. Vad hade ni gjort?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tre ställ irad :o.

 

 

 

J,J - J,J - A;Q hade jag.

 

 

Nu har jag en ultra rungood bricktop med en enorm stack i en jävligt äcklig poss + att jag är tokshort! Fårse om jag kan ta mig tillbaka, men det kommer bli tufft, jääääävligt tufft.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tappade mina fem inköpta tusen lappar till en. Lirade upp dom till 12k och casha ut.

 

 

Tänkte dra en liten mysgrind med midnatts mötet och två stycken FR 25/50 bord ala 100bb. Men han lira 10 potter innan denna hand utspelar sig.

 

Nån som kan sätta mig in i FI's tänkade här? lirat mot han mkt och han vet att jag aaaaaaaaaalldrig bluffar preeflopp någonsin. Slår inte om A,K - j,j ens, det vet han. Endå tokdegar han och skriver efteråt, sry du hade så lite.

 

VaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaS?????????????????

100BB räcker inte de?

 

Ännu ett exmpel på medelgrinderns brist på kromosoner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du lär ju vara svår att möta.... :lol:

 

 

Ska jag va helt ärlig så tycker jag det suger att bluffa preeflopp, man binder sig bara tom till massa dyra potter utan kort och när man väl vinner potten handlar det om 10bb liksom, wohoo..

 

 

 

Inte mitt sorts spel helt enkelt, kanske om jag var ner på 2.50/5och lägre där man bara latjar runt.

 

 

Aja, hur som helst andraplatsen jag nu håller + denna potten fick upp humöret!

 

 

 

 

 

Han utbrast 2,2!!!!!!!!!!!111111 i chatten och ärnu snortiltad, ska fan ha resten också! Game on :twisted: :twisted: :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gratz svs största klånkmästare.

 

 

 

Jo igårkväll vare faktiskt lite klonk, lyckades rivva ett A med A,K mot 10,10 för att inte busta ut som 6a. :lol: ...

 

 

Otroligt kallt cashgame dock, loosade några enorma potter som ultra favorit!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska jag va helt ärlig så tycker jag det suger att bluffa preeflopp, man binder sig bara tom till massa dyra potter utan kort och när man väl vinner potten handlar det om 10bb liksom, wohoo..

 

 

 

Inte mitt sorts spel helt enkelt, kanske om jag var ner på 2.50/5och lägre där man bara latjar runt.

 

 

Ska jag vara helt ärlig så kanske det är därför du suger?!?!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska jag va helt ärlig så tycker jag det suger att bluffa preeflopp, man binder sig bara tom till massa dyra potter utan kort och när man väl vinner potten handlar det om 10bb liksom, wohoo..

 

 

 

Inte mitt sorts spel helt enkelt, kanske om jag var ner på 2.50/5och lägre där man bara latjar runt.

 

 

Ska jag vara helt ärlig så kanske det är därför du suger?!?!?

 

Har han gulat dig eller vad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...