Gå till innehåll

Leoo | Nidroon tha Story sid 285 + Dagboks stängning 5e Jan


Leooo

Recommended Posts

  • Svars 4,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Leoo ärligt talat, jag hinner knappt gå av tåget och du har gjort profit på 15k redan, ta dig

 

 

 

Startade med 4k på det bordet, cashade ut med 35k så profit på 30k snarare ;)...

 

 

Sjukt roligt näre går så här bra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dags att lira lite igen!

 

Lagomt att leva rövare hela dagarna och avrunda dagen med lite lir :mrgreen: ..

 

Leder 500kr texas efter en rätt sjuk pott då FI donerade in en rejälv dubbling. Spelar lite 25/50 FR samtidigt och denna rätt intressanta hand kom upp.

 

 

 

Limpade in i en pott medelstark där 2spelare redan postat sitin BB. FI är hyfsat tight vardags lirare, ingen dirrekt read men han är inte puckad ialf. Aja, vad gör ni river?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha, skönt railsnack vid 50/100

 

varför har du såå.. varför har du den

 

vad är veckopotten, vad är de? hurmycket vann du? bla bla bla

 

Hoppas du tar hem en stor pott vid cg bordet :) hihi

 

/rob aka Zefris :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha, skönt railsnack vid 50/100

 

varför har du såå.. varför har du den

 

vad är veckopotten, vad är de? hurmycket vann du? bla bla bla

 

Hoppas du tar hem en stor pott vid cg bordet :) hihi

 

/rob aka Zefris :)

 

 

 

 

Snarare tjat va ;)..

 

Färdig lirat för ikväll, ska till ett gäng polare och käka pizza.

 

 

 

Spelet har gått fruktansvärt bra idag! Tre st 50/100 sessions som tillsammans blivit många tusenlappar plus. Har skrapat ihop lite mer än ett helt inköp där, dock spårade den sista ur och jag tapade suget.

 

 

 

Aja pizza och film nu, ska bli skönt med en paus från liret!

 

Ska bara posta dagens största pott;

 

 

 

 

Inget monster, men helt klart ok!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur stort är månads+?

 

 

 

 

Ligger på 106.000kr enligt SvS klienten, dock sitter jag med en fin stack på ett 25/50 bord efter att ha hittat en något trött och tiltad atenal!

 

 

 

Pengarna jag räknas ju inte till plusset som sagt, så runt 120k äre! Rätt sick!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför check flop :shock: ???

 

 

 

Nån av deras kallsyner skriker A,K.

 

 

Vill försöka reppa Q,Q eller annat underpar till den brädan för att få in hela degen. Och om ingen av dom hade nått nu som det nuverkade så extracta jag ju 2500kr extra ialf :-P ..

 

 

 

Ska kliva in på 25/50 nu och lira lite!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mötte dig HU, Tyckte du spela för aggresivt och dåligt.

 

Förresten bor du eller har bott i tomelilla ?

Och i så fall vad heter du ?

 

 

 

 

Mm spelade som en påse skit men fick ha nöjjet att dra ut.

 

 

Är ingen HU spelare helt enkelt.

 

 

 

Bor i norrland just nu, härnösand för att va exakt! Men studerar i skåne och lirar mkt golf. Håller just nu till ute i åhus! Har alldrig varit stationerad i tomelilla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog en riktigt skön sovmorgon!

 

Sen äre inte helt fel att börja dagen såhär;

 

 

 

Nån som lirat mkt mot regnbågen? Går riktigt segt för honom på vårat bord, han kanske har en dålig dag eller är han helt enkelt rätt dålig?..

 

 

Ska ladda inför VP med lite fisk turrar nu :lol:

 

Cyyaaaa!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Se till och inte klonka den då så du får massa fiskar på räcket ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

Ger bort det i HU'n idag för att slippa bli sönderrailad;-)

 

 

Liten stund kvar ba, ska se om folk vill vara med och lira lite FR CG under tiden! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är jag rätt kass iof, men är det inte ganska kallt att checka bakom 2 gator med 2st hålpipedrag och färgdrag?

 

 

 

 

 

Jo, men vill försöka få ivars naturligt sjukt agressiva spel att jobba emot honom. Sen när han inte bettar ut någon gata så undrar jag o han vill inte få potten till showdown med något sorts par, sen har ivar spelat mej ut och in i dagarna innan denna och anar förmodligen att jag snart kommer göra något sorts fiskspel mot han.

 

 

Aja, lyckades väl exctracta så mkt pengar som möjligt även om det inte gick som planerat med en check push på floppen. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, men vill försöka få ivars naturligt sjukt agressiva spel att jobba emot honom. Sen när han inte bettar ut någon gata så undrar jag o han vill inte få potten till showdown med något sorts par, sen har ivar spelat mej ut och in i dagarna innan denna och anar förmodligen att jag snart kommer göra något sorts fiskspel mot han.

 

 

Aja, lyckades väl exctracta så mkt pengar som möjligt även om det inte gick som planerat med en check push på floppen. :mrgreen:

 

Just därför slänger du ut ett donkeybet på turn och hoppas på omslag, vilket du synar, och sen pratar han först ut på river och shovar förmodligen! Potte är din :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just därför slänger du ut ett donkeybet på turn och hoppas på omslag, vilket du synar, och sen pratar han först ut på river och shovar förmodligen! Potte är din :)

 

 

 

 

Möjligt! Känt att riggen varit på väg att vända dom 2-3 senaste dagarna men har ändå haft huvet ovanför ytan.

Är +110.000 kr i JULI vilket jag är sjukt nöjd med, men nu blir det nog en paus när händerna börjar se ut såhär:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför köper du in för 3k bara :P?

 

 

 

 

Hehe buster ;)..

 

 

Andledningarna till att jag lirat Shortstack är väl mest för att jag inte har rulle nog för att mer än leva på uppswingen, som nu verkar vara över och dels för att jag tycker det funkar jävligt bra mot många av dom agressiva spelarna.

 

I början av veckan funkade det hur bra som helst, men nu mot slutet när dom flesta av er börjat känna igen mej så fick jag mindre och mindre action men kunde istället bluffa hem flera potter på min tighta image.

 

 

 

 

Tycker veckan kännts lyckad och har varit kul att få gambla med er!:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...