Gå till innehåll

Leoo | Nidroon tha Story sid 285 + Dagboks stängning 5e Jan


Leooo

Recommended Posts

  • Svars 4,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fråga du om han ville spela 2550sek nitgame med dig?????

 

 

 

 

Asså herregud, märker du inte alls av din hybris? Brukar inte tycka illa om folk jag inte träffat, men du tar verkligen priset, oödmjukare människa får man nog leta efter. Är helt övertygad om att du inte har den minsta aning om hur löjligt bra du springer atm.

 

Och Pokertomtarna kan du ju håna hur mkt du vill, de är ju ändå rätt dåliga spelare som är medlemmar där:-? !

 

Du verkar vara en riktigt vidrig människa!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså herregud, märker du inte alls av din hybris? Brukar inte tycka illa om folk jag inte träffat, men du tar verkligen priset, oödmjukare människa får man nog leta efter. Är helt övertygad om att du inte har den minsta aning om hur löjligt bra du springer atm.

 

Och Pokertomtarna kan du ju håna hur mkt du vill, de är ju ändå rätt dåliga spelare som är medlemmar där:-? !

 

Du verkar vara en riktigt vidrig människa!

 

Nej, Leo är ju ironisk det har han sagt tidigare. Bara svenska avundsjukan som härjar bland alla leohatare.

 

 

Coup of soup for U coolriders

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså herregud, märker du inte alls av din hybris? Brukar inte tycka illa om folk jag inte träffat, men du tar verkligen priset, oödmjukare människa får man nog leta efter. Är helt övertygad om att du inte har den minsta aning om hur löjligt bra du springer atm.

 

Och Pokertomtarna kan du ju håna hur mkt du vill, de är ju ändå rätt dåliga spelare som är medlemmar där:-? !

 

Du verkar vara en riktigt vidrig människa!

 

this.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte för att jag egentligen har någon åsikt om Leo då jag aldrig har träffat honom, men jag röstar för HU-grudgematch mot en duktig pokertomte. Varför inte Edison (Chipspåsen) då ni redan har spelat en del?

 

Sätter obv pengar på Edison om det skulle bli av :twisted:

 

EDIT Saxin eller Jello skulle nästan vara ballare, men då antar jag att det får vara en hel del högre för att de ska tycka att det är intressant.

 

Mvh,

Sorken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...