Gå till innehåll

Leoo | Nidroon tha Story sid 285 + Dagboks stängning 5e Jan


Leooo

Recommended Posts

  • Svars 4,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag tror Nidroooon har position, det är bara det att de båda vänt ryggen mot bordet och spanar in grannbordet, för på sitt eget bord är de allin pre med 73o samt 82o :D

 

 

 

Hehe typ, ne lodden hade poss

 

Var en riktigt sick hand mellan oss faktiskt.

 

Blinds 2500/5000 jag har 130k i stacken lodden typ 200k.

Han öppnar utg till 15k, synar i BB med j,9s eftersom det så obv är en nidron hand.

 

Flopp 9,10,2 leder ut 18k, lodden synar.

 

Turn A, checkar i rädsla lodden bettar 30k, ska precis mucka när jag kommer på att I Am The Nidroon så jag går All in ist lol när lodden insta muckar, :-)

 

johnnyloddenjatobiasknu.jpg

 

Bildbevis!:-) Ni ser min bananhoodie till höger, samt laafi med CP-Stack rätt fram!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grejen var att dom inte ville ha bevis utan tyckte det var lite löjligt att du var så stolt över att ha spelat på samma bord som lodden..

 

Stolt?

 

lol är väl kul att få lodden på insidan i en turre liksom, särskilt en 1k's liksom, vad gör han ens där liksom?...

 

Men sen att alla ascoola 2550 reggs med jusiguti i spetsen tycker nått annat kunde jag inte bry mig mindre om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stolt?

 

lol är väl kul att få lodden på insidan i en turre liksom, särskilt en 1k's liksom, vad gör han ens där liksom?...

 

Men sen att alla ascoola 2550 reggs med jusiguti i spetsen tycker nått annat kunde jag inte bry mig mindre om.

 

Vem som helst här på forumet skulle kunna posta en likadan bild på sig själv och det skulle inte vara något konstigt. Klart som fan det är tufft!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe typ, ne lodden hade poss

 

Var en riktigt sick hand mellan oss faktiskt.

 

Blinds 2500/5000 jag har 130k i stacken lodden typ 200k.

Han öppnar utg till 15k, synar i BB med j,9s eftersom det så obv är en nidron hand.

 

Flopp 9,10,2 leder ut 18k, lodden synar.

 

Turn A, checkar i rädsla lodden bettar 30k, ska precis mucka när jag kommer på att I Am The Nidroon så jag går All in ist lol när lodden insta muckar, :-)

 

johnnyloddenjatobiasknu.jpg

 

Bildbevis!:-) Ni ser min bananhoodie till höger, samt laafi med CP-Stack rätt fram!

 

Nöjd med det spelet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...