Gå till innehåll

Leoo | Nidroon tha Story sid 285 + Dagboks stängning 5e Jan


Leooo

Recommended Posts

Jag har inte bett om en match, har varken tiden lr orken att ordna nått.

 

Sitter jag och väntar action äre ba att slå sig ner, ska mkt history till för att jag ska neka någon men tänker inte spela nån match.

 

Smiter med degen, sry!!

 

Anser du dig ha edge mot alla utom nabbes borde väl en match vara bra ev+. Då du både får (som edison erbjöd) något i bet om du vinner och pengarna du vinner i fråga. OCH inte minst alla sidebets du kan håva in. Ser inte anledning att säga nej för din del.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Anser du dig ha edge mot alla utom nabbes borde väl en match vara bra ev+. Då du både får (som edison erbjöd) något i bet om du vinner och pengarna du vinner i fråga. OCH inte minst alla sidebets du kan håva in. Ser inte anledning att säga nej för din del.

 

Hahahahahaha asså hur lyckas ni.

 

Alldrig sagt till någon att jag har edge på dom, mkt medveten själv om att jag inte är så bra därför är det lol med alla heros som tycker dom är så sjukt skillade men knappt vinner en penny av mig.

 

Tror inte jag har edge på nån, även om många inte är i närheten så bra som dom tycker så anser jag inte att jag är bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är tex cds, phil hellmuth, eli elezra bra på poker? De har vunnit massvis med miljoner...

 

Klart CDS är bra på poker? Bara för att man table selectar till sig miljoner, och inte spelar regs o folk som är lika bra/bättre än sig själv är man väl inte dålig? Snarare smart imo...

 

Varför möta Barcelona när man kan möta dif:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahahahahaha asså hur lyckas ni.

 

Alldrig sagt till någon att jag har edge på dom, mkt medveten själv om att jag inte är så bra därför är det lol med alla heros som tycker dom är så sjukt skillade men knappt vinner en penny av mig.

 

Tror inte jag har edge på nån, även om många inte är i närheten så bra som dom tycker så anser jag inte att jag är bättre.

ah, missuppfatta nog dig, sorry.

 

 

sen tycker jag gretko ska veva in lite pengar på svs och lira dig på 50/100+, tror det kan bli underhållande spel ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahahahahaha asså hur lyckas ni.

 

Alldrig sagt till någon att jag har edge på dom, mkt medveten själv om att jag inte är så bra därför är det lol med alla heros som tycker dom är så sjukt skillade men knappt vinner en penny av mig.

 

Tror inte jag har edge på nån, även om många inte är i närheten så bra som dom tycker så anser jag inte att jag är bättre.

 

För du verkar verkligen ha koll på vad som är bra poker :)

 

Men men, tråkigt att höra, nicks på siter pls? Går bra i PM om du inte vill outa här...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man är ju inte bra på poker bara för att man vinner över extrema fiskar som har ett iq under 60. En vinnande NL50 reg skulle också göra stora pengar mot de spelare som CDS möter.. Det betyder inte att de är bra på poker. I min värld är då inte en NL50 reg duktig på poker...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För du verkar verkligen ha koll på vad som är bra poker :)

 

Men men, tråkigt att höra, nicks på siter pls? Går bra i PM om du inte vill outa här...

 

Obv är det relaterat till att vinna, även om du är superbalancerad näru synar in med j3s oop.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man är ju inte bra på poker bara för att man vinner över extrema fiskar som har ett iq under 60. En vinnande NL50 reg skulle också göra stora pengar mot de spelare som CDS möter.. Det betyder inte att de är bra på poker. I min värld är då inte en NL50 reg duktig på poker...

 

Jag har imo spelat rätt mkt duktiga killar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ni kanske ska få fram fakta innan ni öppnar era käftar. idioter

 

Herr gretko jag lirar dig gärna hu om du e sugen....men kom inte hit till småpojkarna och lek mannen :) lite unfear att utmana nidron på hu när han kör lägre än dig och dragit in mkt mindre deg än dig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Herr gretko jag lirar dig gärna hu om du e sugen....men kom inte hit till småpojkarna och lek mannen :) lite unfear att utmana nidron på hu när han kör lägre än dig och dragit in mkt mindre deg än dig

 

U are the man

 

Leo, sluta upp med din attityd och försök vara lite ödmjuk istället. Du har haft en jävla flax och det bästa för dig vore nog om du insåg det.

 

Vad är du för en latjo liten pryl, HU????????????

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena Theone! Jag är inte direkt sugen på att lira hu mot dig vet ju inte ens vem du är :). Vill ju bara ha värde och leo är ju uppenbarligen rejält värde då han är riktigt usel på poker.

 

Trodde highstakes killarna hade bra koll på varandra....

Tom jag som lirar microstakes vet ju att det är den fruktade Smutsfall som döljer sig där. Sen borde ju en hs lirare ha lite bättre koll än att vräka ur sig sån skit om någon annan utan att ha spelat mot varandra:evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man är ju inte bra på poker bara för att man vinner över extrema fiskar som har ett iq under 60. En vinnande NL50 reg skulle också göra stora pengar mot de spelare som CDS möter.. Det betyder inte att de är bra på poker. I min värld är då inte en NL50 reg duktig på poker...

 

CDS är för mig inte jämförbar med en nl50 reg. Det är idiotiskt. Killen har dragit miljoner. Det är summor en nl50reg aldrig kommer upp i. Han ser sig själv som sämre än de regs som spelar på hans nivå, och därefter supertbl selectar han. Sjukt EV- att spela motståndare som är mycket bättre än sig själv. Han är dock fortfarande BRA på poker. Sen att han är sämre än många regs är ju helt oväsentligt. Det är även oväsentligt om någon nl50reg också skulle vinna mot CDS motståndare. Man kan faktiskt bara gå efter hur mycket pengar man tjänar. Tjänar man stora summor kontinuerligt och livnär sig på poker, är man obv en bra pokersplare. Folk har ju olika spelstilar. Vissa är såpass duktiga att dom kan spela regs. Andra tar den enklare vägen och tblselectar. Det är ingen dålig egenskap som pokerspelare imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena Theone! Jag är inte direkt sugen på att lira hu mot dig vet ju inte ens vem du är :). Vill ju bara ha värde och leo är ju uppenbarligen rejält värde då han är riktigt usel på poker.

 

Vad mjuk i stämman du blev då, är som om smutsfall skickade dig till hundskola typ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej det är jag som nickar Smutsfall på nätet. Jag vill bara be om ursäkt för att jag varit så tyken och dryg i chatten. Ska skärpa mig med det. Ofta suttit och lirat alkoholpåverkad men det är ingen ursäkt. Orkar inte vara hatad av hela pokersverige längre. Önskar er alla god jul och lycka till med pokern!

 

God fortsättning din fitta! 8-)

 

Tjena Theone! Jag är inte direkt sugen på att lira hu mot dig vet ju inte ens vem du är :). Vill ju bara ha värde och leo är ju uppenbarligen rejält värde då han är riktigt usel på poker.

 

Seriöst!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...