Gå till innehåll

Leoo | Nidroon tha Story sid 285 + Dagboks stängning 5e Jan


Leooo

Recommended Posts

  • Svars 4,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Efter att ha träffat Leo irl så har denna dagboken blivit galet mkt bättre. Lätt bästa på pf ever :lol:

 

Är det bästa ever p.g.a. att han sög i sin liveperformance gentemot sin DB så att det blev helt svart vs. vitt? En kaxig slyngel på nätet med noll koll i dissning live what so evvah?

 

Eller är det bästa ever p.g.a. att han var just likadan som han förespråkar att han är här?

 

Eller bästa ever för att du bara träffat en forumsnisse IRL?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bästa ever p.g.a. att han sög i sin liveperformance gentemot sin DB så att det blev helt svart vs. vitt? En kaxig slyngel på nätet med noll koll i dissning live what so evvah?

 

Eller är det bästa ever p.g.a. att han var just likadan som han förespråkar att han är här?

 

Eller bästa ever för att du bara träffat en forumsnisse IRL?

 

fail

 

fail

 

fail

 

edit: inte för att jag har träffat leo, men jag kan gissa :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Coup of soup?

 

Haha ni ska fan få tillbaka för den :D

 

Är det bästa ever p.g.a. att han sög i sin liveperformance gentemot sin DB så att det blev helt svart vs. vitt? En kaxig slyngel på nätet med noll koll i dissning live what so evvah?

 

Eller är det bästa ever p.g.a. att han var just likadan som han förespråkar att han är här?

 

Eller bästa ever för att du bara träffat en forumsnisse IRL?

 

Bästa ever för att Leo lyckas levla ner snubbar som FreePlopp till en dagisnivå som man inte kan skåda någon annanstans på forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en väldigt personlig fråga som jag inte vågar ställa utan att fråga om lov först och om jag väl ställer den skulle jag gärna vilja ha ett seriöst svar.

 

Ska jag ta den här rakt av, i PM eller helt enkelt strunta i den?

 

Du har fått grönt ljus gubben.. Jag är ruskigt nyfiken på denna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De är tyvärr inte ballt att vara dum-aggro längre, de var ju faktiskt lite småhäftigt där ett tag, men de är ju tyvärr nått år sedan :-(.

 

Tex att syna 4-b med T4s 100bb djupt som du gjorde tidigare idag.

 

Men men, du är ju ändå tha NiiDdroOOOon så lycka till på de höga nivåerna så du inte får möta alla patetiska 25/50 regs igen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De är tyvärr inte ballt att vara dum-aggro längre, de var ju faktiskt lite småhäftigt där ett tag, men de är ju tyvärr nått år sedan :-(.

 

Tex att syna 4-b med T4s 100bb djupt som du gjorde tidigare idag.

 

Men men, du är ju ändå tha NiiDdroOOOon så lycka till på de höga nivåerna så du inte får möta alla patetiska 25/50 regs igen!

 

Träffar han inte tp turn så vinner jag den potten så plzzzz dont wine!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

leonordinday4.jpg

 

Nidroon says GG!;-) (lodden till höger)

 

"Lodden till höger". L O L

 

asså ursäkta,inge illa menat..men om jag skulle vara lite halvstöddig/tuff,skulle jag inte posta en bild på mig själv där jag ser ut som en 12-åring.. no hard feelings,du kommer nog till puberteten snart du oxå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

snygg hitnrun idag fisken

 

Sryyyyyyyyyyyyyyyyy chips, men gav tillbaka den semistora och var helt enkelt inte sugen att lira längre.

 

Tiltad och less.

 

 

 

Ang. T,4s handen så äre en klart underksattad pokerhand som det krävs riktigt bra feel för att se potentialen i, se här bara:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

konstigt att du alltid tappar sugen att spela när du är plus. speciellt kul eftersom jag flippade med dig när du låg back, nh med QQ där btw... den var classy

 

Men lol tror du att hela min session snurrar runt ett 100200kr game med dig lr? Lirade 6-8bord hela tiden och vart utsugen rätt hårt på andra nätverk, inte dirrekt sugen att forsätta lira och, tänker inte forsätta pga att vi har ett bord ihop släppte dessutom ner 15-16k från peak så var imo ok att dra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...