Ace_of_Clubs Postad 4 Juni , 2008 Rapport Share Postad 4 Juni , 2008 Tippade detta för ett bra tag sen: Democratic Party - Republican Party US Presidential Elections- Party to win Politik USA 1 1.45 US Presidential Election 2008 President Politik USA Barack Obama 4.00 5.80 Obama satt ju fint iaf, men frågan är om demokraterna vinner Jobbigt att losa när ja kunde fegat och satsat bara obama till 4x pengarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 4 Juni , 2008 Rapport Share Postad 4 Juni , 2008 Att tiotalet odds-sättare skulle vara sååå snett ute och att tiotalet pf-postare skulle ha rätt finner jag inte troligt. Obama är favorit så är det, vad det beror på vet jag inte men är de snett ute lär det inte vara med mer än 5%, detta är ett såpass stort objekt även om inte miljarder omsätts på europeiska sajter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matfrid Postad 4 Juni , 2008 Rapport Share Postad 4 Juni , 2008 Att tiotalet odds-sättare skulle vara sååå snett ute och att tiotalet pf-postare skulle ha rätt finner jag inte troligt. Obama är favorit så är det, vad det beror på vet jag inte men är de snett ute lär det inte vara med mer än 5%, detta är ett såpass stort objekt även om inte miljarder omsätts på europeiska sajter. Finns det några surebets att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ugrath Postad 7 Juni , 2008 Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 Verkar blåsa väldiga demokrat-vindar. Om man kollar på opinionsundersökningssidan som någon postade här (http://www.electoral-vote.com/) så ser man att flera stater som förut varit tydligt republikanska i senaste två valen har blivit mer neutrala. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 13 Juni , 2008 Rapport Share Postad 13 Juni , 2008 Var hittar man högst odds på obama? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 13 Juni , 2008 Rapport Share Postad 13 Juni , 2008 Att tiotalet odds-sättare skulle vara sååå snett ute och att tiotalet pf-postare skulle ha rätt finner jag inte troligt. Obama är favorit så är det, vad det beror på vet jag inte men är de snett ute lär det inte vara med mer än 5%, detta är ett såpass stort objekt även om inte miljarder omsätts på europeiska sajter. du har aldrig undrat varför oddsen alltid sjunker när många sätter pengar på en viss utgång? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CopShootCop Postad 14 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 Juni , 2008 Låter rimligt att europeiska sajter skulle ge lite för låga odds på Obama eftersom européer är betydligt mer vänligt inställda till Obama än McCain. Därmed inte sagt att Obama inte är favorit i valet, alla amerikanska bettingsidor har också Obama som favorit. Skulle den här gubben bli VP så tror jag det är spiken i kistan för McCain. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CopShootCop Postad 29 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 Ni som satte pengar på McCain vid 2.4-2.5 gjorde nog ett dåligt bett. Det är uppe i 2.67 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 Ni som satte pengar på McCain vid 2.4-2.5 gjorde nog ett dåligt bett. Det är uppe i 2.67 nu. 3.2 på Betfair. Spelade för 2.95 för någon månad sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 ska ni spekulera så kan ni ju lika gärna göra det på: http://www.intrade.com//?request_operation=main&request_type=action&checkHomePage=true# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DoctorNorth Postad 3 Juli , 2008 Rapport Share Postad 3 Juli , 2008 3 ggr pengarna på McCain får ni på centrebet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CopShootCop Postad 19 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 September , 2008 Här kommer en intressant länk. En otroligt metodisk och matematisk sida som sammanfattar alla opinionsundersökningar som görs. http://www.fivethirtyeight.com/ Önskar vi hade något sånt i Sverige i valtider. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skalman5 Postad 4 November , 2008 Rapport Share Postad 4 November , 2008 Någon som spelat på McCain och känner att det kommer sitta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fsista Postad 4 November , 2008 Rapport Share Postad 4 November , 2008 Jag har spelat på Obama. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matfrid Postad 4 November , 2008 Rapport Share Postad 4 November , 2008 Jag har spelat på Obama. Jag satte €20 på honom nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tw3R Postad 5 November , 2008 Rapport Share Postad 5 November , 2008 Någon som spelat på McCain och känner att det kommer sitta? Jag har satt 200 kr på McCain med 11 ggr pengarna. Väl investerade pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 5 November , 2008 Rapport Share Postad 5 November , 2008 Jag har satt 200 kr på McCain med 11 ggr pengarna. Väl investerade pengar.Jag skulle lätt gett dig 40 ggr pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fsista Postad 5 November , 2008 Rapport Share Postad 5 November , 2008 Jag är säkert fisk och degen, men att få Obama till 1,09 för 36 timmar sen kan inte ha varit så dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emil_c Postad 5 November , 2008 Rapport Share Postad 5 November , 2008 För 2,4 är jag beredd att satsa hela min pokerrulle. känns bra att vara gul nu? (ja, jag var tvungen att vara den som är den ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 5 November , 2008 Rapport Share Postad 5 November , 2008 edit: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CopShootCop Postad 5 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2008 500k SEK?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StuUngar Postad 5 November , 2008 Rapport Share Postad 5 November , 2008 Det valet var avgjort för flera månader sen. Tror inte ens homosex, bedrägeri, skattesmitning, vapenvägran, pedofili kan hindra McCain. Varför skulle ett inskränkt, konservativt u-land som USA få för sej att välja en skäligt kompetent färgad man eller kvinna när det finns en gammal Vietnam veteran att välja på? Leve det underbara Sverige med en oppositionsledare som handlar mat för skattepengar! Leve Sverige som förmodligen kommer få ett främlingsfientligt parti i riksdagen 2010! Leve Sverige som har ett riksdagsparti med en uttalad kommunist! Vi är toleranta, vi är intelligenta, social och trevliga. Leve Sverige! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sideshow Postad 5 November , 2008 Rapport Share Postad 5 November , 2008 Någon som vet hurvida man kan spela på att Obama kommer mördas eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
axelsson Postad 5 November , 2008 Rapport Share Postad 5 November , 2008 Någon som vet hurvida man kan spela på att Obama kommer mördas eller inte? Hemsk som jag är fick jag den tanken med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 5 November , 2008 Rapport Share Postad 5 November , 2008 Någon som vet hurvida man kan spela på att Obama kommer mördas eller inte?Om du diskonterar lite för de gånger då både president och vicepresident mördas på samma gång, eller att Biden avgår eller dör innan Obama går åt, så kan du beta på att Joe Biden blir president. Har för mig att det ger runt 400 ggr pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts