pisak84 Postad 15 Augusti , 2008 Rapport Postad 15 Augusti , 2008 har spelat sm varje år på nordic bet.. om du ska vara på unibet finns det inte en chans att jag lirar.. äckelsajt Citera
patrik7409 Postad 15 Augusti , 2008 Rapport Postad 15 Augusti , 2008 Fan! Hade det hänt mej,en arbetardjävel som man är, och att man hade en kalashnikov...... Citera
Revenge Postad 16 Augusti , 2008 Rapport Postad 16 Augusti , 2008 Unibet har snabba utbetalningar, det är det jag gillar med dem. Supporten svara alltid och är bra förrutom en väldigt otrevlig tjej kommer ej ihåg hennes namn. Men däremot hatar jag hela det nätverket som anser är riggat. Men unibet och nordic gillar jag. Kan räkna upp minst 10 siter som är sämre än just unibet. Citera
Hisingn Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Postad 21 Augusti , 2008 Första inlägget blir ett klagomål. Har spelat på Unibet ett tag och har inte haft några problem innan, men jag får också ställa mig i ledet. Gjorde en bankinsättning för strax två veckor sedan. Har nu blivit ett antal mail fram och tillbaka utan att pengarna har kommit in på mitt konto. Inte så väldigt mycket pengar men jäkligt irriterande... Citera
-Gilbuert- Postad 24 Augusti , 2008 Rapport Postad 24 Augusti , 2008 Aldrig själv spelat på unibet men fick flashbacks från den tid då jag spelade på cdpoker (ipoker). Extremt efterbliven support liknande unibets. Support, säkerhet och förtroende för en pokerklient e bra mkt viktigare i mina ögon än några % rb hit eller dit åtminstone då man spelar för ansenliga summor.. Citera
Peder Månsson Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 Skicka gärna mess till mig med dom problem ni kan tänkas ha haft med Unibet. Kan jag hjälpa till ska jag absolut göra det. Jag hoppas självklart att ingen skall hoppa över SM för att det går på Unibet, som jag har ett mycket gott intryck av som det fungerar idag. Citera
Recommended Posts