LappRoffe Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 Även jag är lite brydd över trådstarten. Och då ska gudarna veta att jag sällan blir brydd när det gäller pokerforum. Varför ställa en sån fråga här? Borde pokerspelare ha större erfarenhet av manboobs än övrigt folk? Att prylarna skulle se ut som riktiga bröst, för att nipplarna står rakt ut, får mig osökt att fundera på vilken sorts bröst som önskas. Manliga eller kvinnliga? Nej, jag är brydd, som sagt... Citera
Existing-user Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2008 Inte säker på att den här tråden är allvarligt menad men om den är det; Skulle inte hela problemet försvinna med två veckors målmedveten torso-träning på ett gym? Nu förutsätter jag att det här tillståndet är orsakat av vanlig fetma, men det är det kanske inte? Nej det är det inte. Det är gyno. Bröstkörtlar. Har förövrigt styrketränat seriöst i 3 år och har en mycket fin kropp utöver mina äckliga bröst... Citera
Existing-user Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2008 Även jag är lite brydd över trådstarten. Och då ska gudarna veta att jag sällan blir brydd när det gäller pokerforum.Varför ställa en sån fråga här? Borde pokerspelare ha större erfarenhet av manboobs än övrigt folk? Att prylarna skulle se ut som riktiga bröst, för att nipplarna står rakt ut, får mig osökt att fundera på vilken sorts bröst som önskas. Manliga eller kvinnliga? Nej, jag är brydd, som sagt... Klart man ställer frågan här:D Har ställt märkligare frågor här förr med annan användare. Hade jag haft en kamera hade jag tagit ett foto och visat slappa vs styva från 34 olika vinklar. Citera
LappRoffe Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 Klart man ställer frågan här:D Har ställt märkligare frågor här förr med annan användare. Hade jag haft en kamera hade jag tagit ett foto och visat slappa vs styva från 34 olika vinklar. ALLA har kamera. Om inte annat så i telefonen. Jag måste få se problemet för att kunna sätta mig in i det. Citera
Existing-user Postad 7 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2008 ALLA har kamera. Om inte annat så i telefonen.Jag måste få se problemet för att kunna sätta mig in i det. Sant har i mobilen. Polaren har sladden till datorn dock....... får aldrig den. Lovar att posta bild om jag får tag på en kamera. Citera
tamtaram Postad 7 Maj , 2008 Rapport Postad 7 Maj , 2008 Se det från den positiva sidan, inte alla grabbar som får möjlighet att klämma på ett par rejäla rattar varje dag. Citera
Existing-user Postad 7 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2008 Se det från den positiva sidan, inte alla grabbar som får möjlighet att klämma på ett par rejäla rattar varje dag. Jag har inga rejäla rattar ens Jag har små 10-11 åriga flickbröst. Citera
medullaoblongata Postad 7 Maj , 2008 Rapport Postad 7 Maj , 2008 Du kan käka oxytocin, ett hormon som kontraherar bröstkörtlarna. Det är dock inte en särskilt bra långsiktig lösning.. Ett bättre alternativ är att be någon suga på dina bröstvårtor, vilket leder till naturlig frisättning av oxytocin och därmed kontraktion av körtlarna. Enklast är ju helt klart ett kirurgiskt ingrepp. Går väl på ca 15k med narkos, 10k utan (om du klarar utan). Citera
brainslicer Postad 7 Maj , 2008 Rapport Postad 7 Maj , 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Tit_torture ska väl fixa biffen? eller blir det bara värre av det? Citera
brainslicer Postad 8 Maj , 2008 Rapport Postad 8 Maj , 2008 Healthcare / medical forums om man nu verkligen lider av nåt och söker hjälp? Citera
Recommended Posts