Gå till innehåll

Få bröstvårtorna styva ??


Existing-user

Recommended Posts

Även jag är lite brydd över trådstarten. Och då ska gudarna veta att jag sällan blir brydd när det gäller pokerforum.:-D

Varför ställa en sån fråga här?

Borde pokerspelare ha större erfarenhet av manboobs än övrigt folk?

 

Att prylarna skulle se ut som riktiga bröst, för att nipplarna står rakt ut, får mig osökt att fundera på vilken sorts bröst som önskas.

Manliga eller kvinnliga?

 

Nej, jag är brydd, som sagt...:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte säker på att den här tråden är allvarligt menad men om den är det; Skulle inte hela problemet försvinna med två veckors målmedveten torso-träning på ett gym? Nu förutsätter jag att det här tillståndet är orsakat av vanlig fetma, men det är det kanske inte?

 

Nej det är det inte. Det är gyno. Bröstkörtlar. Har förövrigt styrketränat seriöst i 3 år och har en mycket fin kropp utöver mina äckliga bröst...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även jag är lite brydd över trådstarten. Och då ska gudarna veta att jag sällan blir brydd när det gäller pokerforum.:-D

Varför ställa en sån fråga här?

Borde pokerspelare ha större erfarenhet av manboobs än övrigt folk?

 

Att prylarna skulle se ut som riktiga bröst, för att nipplarna står rakt ut, får mig osökt att fundera på vilken sorts bröst som önskas.

Manliga eller kvinnliga?

 

Nej, jag är brydd, som sagt...:shock:

 

Klart man ställer frågan här:D Har ställt märkligare frågor här förr med annan användare.

 

Hade jag haft en kamera hade jag tagit ett foto och visat slappa vs styva från 34 olika vinklar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart man ställer frågan här:D Har ställt märkligare frågor här förr med annan användare.

 

Hade jag haft en kamera hade jag tagit ett foto och visat slappa vs styva från 34 olika vinklar.

 

ALLA har kamera. Om inte annat så i telefonen.

Jag måste få se problemet för att kunna sätta mig in i det.:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan käka oxytocin, ett hormon som kontraherar bröstkörtlarna. Det är dock inte en särskilt bra långsiktig lösning..

 

Ett bättre alternativ är att be någon suga på dina bröstvårtor, vilket leder till naturlig frisättning av oxytocin och därmed kontraktion av körtlarna.

 

Enklast är ju helt klart ett kirurgiskt ingrepp. Går väl på ca 15k med narkos, 10k utan (om du klarar utan).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...