loliano Postad 24 Februari , 2009 Rapport Share Postad 24 Februari , 2009 Jag hade foldat preflop.. jag med men nu om man kommit till flopp så... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 25 Februari , 2009 Rapport Share Postad 25 Februari , 2009 Ny teaser: http://www.pokertube.com/Movies.aspx?movie=9224&KeyID=1&title=High_Stakes_Poker_S05_Teaser_II Måste dom sätta dwan i mitten på bordet så att han syns så mycket som möjligt, under bordet vore en bra plats. Förövrigt vet jag inte varför dom kallar det för en "bad beat". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 25 Februari , 2009 Rapport Share Postad 25 Februari , 2009 någon som skitsnackar om phil gordon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 25 Februari , 2009 Rapport Share Postad 25 Februari , 2009 Ny teaser: http://www.pokertube.com/Movies.aspx?movie=9224&KeyID=1&title=High_Stakes_Poker_S05_Teaser_IIMåste dom sätta dwan i mitten på bordet så att han syns så mycket som möjligt, under bordet vore en bra plats. Förövrigt vet jag inte varför dom kallar det för en "bad beat". Sjukt viktigt att störa sig på meningslösa uttryck. Klart som fan de väljer bad beat före set ups, vilket tror du får mest uppmärksamhet? Skulle vara intressant att se hur djupt de spelade den här handen, lättare att bedömma Eastgates riverspel då liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 25 Februari , 2009 Rapport Share Postad 25 Februari , 2009 mk: Det hoppas jag inte, dock har han aldrig varit med i HSP, vore riktigt skoj att se honom spela Tror bara jag sett honom en gång, den gången drog nån ut honom med TT vs hans AA vill jag minnas ( ), va nåt WSOP-finalbord. Spelar han mycket nu för tiden? padrianos: jag stör mig inte, kommenterade bara handen på ett annat sätt än vad du gjorde, på ett långsökt sätt. Sjukt viktigt att störa sig på att jag skrev den kommentaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OsantVassSpelare Postad 25 Februari , 2009 Rapport Share Postad 25 Februari , 2009 Jag gillar Dwan men tror han förklarar bort sig lite i handen, anledningen till att han blir förvånad är för att han var säker på att han skulle vinna handen och inte att Eastgate inte reraisa river. Personligen tycker jag inte det finns värde att reraisa där, Dwan har ju donkbetat, hårt dessutom, 3 gator, han har ju antingen missat drag/missat combodrag eller nåt jättestarkt. IMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 25 Februari , 2009 Rapport Share Postad 25 Februari , 2009 mk: Det hoppas jag inte, dock har han aldrig varit med i HSP, vore riktigt skoj att se honom spela Tror bara jag sett honom en gång, den gången drog nån ut honom med TT vs hans AA vill jag minnas ( ), va nåt WSOP-finalbord. Spelar han mycket nu för tiden? padrianos: jag stör mig inte, kommenterade bara handen på ett annat sätt än vad du gjorde, på ett långsökt sätt. Sjukt viktigt att störa sig på att jag skrev den kommentaren. Möjligt att jag blir dubbel levlad nu men när ska folk här förstår att Phil Gordon grejen bara är en levling? Touché btw. Har inte sovit på 45h, blir lite hätsk då. (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neuen Postad 25 Februari , 2009 Rapport Share Postad 25 Februari , 2009 Phil Gordon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 25 Februari , 2009 Rapport Share Postad 25 Februari , 2009 ZZZZIIIIIIIIIIIIGGGGGGGGGMMMMMMMMUUUUUUUUUNNNNNNNDDDDDDDDD in da house Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolzor Postad 27 Februari , 2009 Rapport Share Postad 27 Februari , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 27 Februari , 2009 Rapport Share Postad 27 Februari , 2009 Första avsnittet kommer ut nu i helgen va? Fan vad jag har längtat efter detta, snäppet mer än till nästa säsong av entourage till och med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 27 Februari , 2009 Rapport Share Postad 27 Februari , 2009 PHEW de kör fortfarande "I'm all in"-låten!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 27 Februari , 2009 Rapport Share Postad 27 Februari , 2009 Yes, söndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neuen Postad 27 Februari , 2009 Rapport Share Postad 27 Februari , 2009 Fan vad jag längtar.. sjukt hur man kan längta efter ett tvprogram om poker. Men det här är så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 27 Februari , 2009 Rapport Share Postad 27 Februari , 2009 Så sjukt pepp, illari ffs!!! "you like that? you like the pain?" lol fy fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jonasson Postad 27 Februari , 2009 Rapport Share Postad 27 Februari , 2009 Va sjukt tomt det kommer kännas när det är över ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nolll Postad 27 Februari , 2009 Rapport Share Postad 27 Februari , 2009 Va sjukt tomt det kommer kännas när det är över ... Positiv kille! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 28 Februari , 2009 Rapport Share Postad 28 Februari , 2009 Va sjukt tomt det kommer kännas när det är över ... lol wtf har ju inte ens börjat ännu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 28 Februari , 2009 Rapport Share Postad 28 Februari , 2009 Jag värmer upp med Aussie millon cg 2008 PA ska tydligen ta ett privatjet till RIO för $50k, en liten semester... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 1 Mars , 2009 Rapport Share Postad 1 Mars , 2009 vilken tid kommer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pt-_- Postad 1 Mars , 2009 Rapport Share Postad 1 Mars , 2009 9.00 pm sänds det iaf så runt 4-5 tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ekan123 Postad 1 Mars , 2009 Rapport Share Postad 1 Mars , 2009 är det någon som vet vilken laguppställning de är i första programet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cryddan Postad 1 Mars , 2009 Rapport Share Postad 1 Mars , 2009 Hur får jag fatt i GSN kanalen? börjar det inte 6pm? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kepsen Postad 1 Mars , 2009 Rapport Share Postad 1 Mars , 2009 9.00 pm sänds det iaf så runt 4-5 tiden VART KAN MAN SE DET? på Internet? kanal? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 1 Mars , 2009 Rapport Share Postad 1 Mars , 2009 är det någon som vet vilken laguppställning de är i första programet? Här har du dom: http://www.pokertube.com/Movies.aspx?movie=9254&KeyID=1&title=High_stakes_poker_season_5_teaser_no__3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts