Gå till innehåll

High stakes poker, Säsong fem


ignat

Recommended Posts

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Stör mig lite på hur de har placerat kamerorna den här säsongen. Man får inte tillräcklig känsla för hur de sitter relativt varandra. Det är för mycket closeups och konstiga vinklar. På den fronten var det bättre förr.

 

Annars är det såklart roligt att se doyle sitta och klaga på att dwan tänker...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror nog gamle Gabe slår de flesta på denna siten. Att kalla honom donk för att han rekommenderar att raisa med Kj på J87 är ju inte lika mkt donk som att att när någon säger att det är jättestandard att inte raisa där.

 

Jo, och du har bevisat att även du är en donk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara jag som tycker Eastgate framstod som socialt missanpassad?

 

Annars var det ett roligt avsnitt. Håller med om att man kan kasta ut Doyle därifrån. Han tillför inte mycket till HSP...

Och kommentatorerna ska vissa klagar på är ju sköna, så vore ju kasst och byta ut dom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Doyle påminner om vanliga reg nits på medium stakes. Spelar tight som fan så de vinner pengar på alla donks men har noll känsla för handranger postflop. (nåja, det ser så ut i alla fall.)

 

Förövrigt tycker jag det känns som att Eli inte bryr sig specellt mycket. Han vill gärna gambla men ger samtidigt upp massa potter för lätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...