SuperMange Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 Hej alla... Sick det här förstår inte vad som är fel jag kan logga in på Ladbrokes ex.vis men inte fulltilt UB m fl vad är det som händer? Jag kmr in på alla internetsiter men inte klienterna...jag har BBB Citera
mmiioo Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 Någon hade problem med BBB + Everest i någon annan tråd här på forumet.. Med andra ord måste det vara BBB man ska hugga. Citera
edde13 Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 fick svar från suporten att det var problem med leverantören av bredbandet.. hos prima var det bbb å glockalnet som inte funkade enligt dem. Fan this sux Citera
overmuch Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 Vete fan... har Comhem , kommer inte heller in... Citera
Phew Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 Vete fan... har Comhem , kommer inte heller in... ComHem har bestämt att inte släppa igenom trafik till pokersiter. Tar för mycket bandbredd. Citera
overmuch Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 ComHem har bestämt att inte släppa igenom trafik till pokersiter. Tar för mycket bandbredd. Jo.. och alla jämrans bingosajter... Citera
Thåström Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 prima nere här med. har tele2 Citera
Rifter666 Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 Ingen som vet nåt nytt?. Detta är fan megatilt. Jävla BBB!!! Kommer inte in på nåt Citera
edde13 Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 Så sickt! Om det inte är klart till man vaknar i morgon så blir det väl å fara ner på stan å köpa lös nått mobilt.bb Kan som inte fatta vad det är som är fel... Citera
busmusen Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 ComHem har bestämt att inte släppa igenom trafik till pokersiter. Tar för mycket bandbredd. har bestämt att göra detta tillfälligt pga problem med internet just nu eller permanent? Jag har bredbandsbolaget(fast) och Telenor(mobilt) och ingen av dem fungerar, megatilt. Citera
sandsater Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 fucking jävla megatilt, nu kom jag på att man kunde testa med sitt mobila bredband (3), och det verkar fungera. Citera
swoop78 Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 nordicbet nere för mig nu.. samma för andra? Citera
Bobby_Chacon Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Med Tellpoker funkar det fint. Citera
jackbalsam Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Fattar jag det rätt att det är BBB som har blockat prima? Kan dom göra så? Tilt! Citera
Rifter666 Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Det är inte bara Prima. Samma med Ongame. Kommer heller inte åt Betssons hemsida. Någon som vet nåt om vad detta är för skit som bbb sysslar med? Citera
sandsater Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Det är exakt samma beteende som för nån vecka sedan. Även vissa hemsidor går inte att komma åt nu, typ samma som inte gick att komma åt då, tex svenskafans.com Citera
swoop78 Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Låter ju helt sjukt om det vore så. Var har du fått det ifrån? Kom in på klienten för 1h sen och kunde anmäla mig lagom till att bli utkickad.. Citera
Tjocko76 Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Hur jäkla svårt kan det vara för exempelvis unibet att skicka ut ett mass mail till att reggade kunder om vad problemet är, vad det beror på och när de tror att det skall vara fixat. Detta borde ju gå på ren rutin varje gång som servern hänger sig eller är nere. Konstigt..... Citera
wirdheim Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Hur jäkla svårt kan det vara för exempelvis unibet att skicka ut ett mass mail till att reggade kunder om vad problemet är, vad det beror på och när de tror att det skall vara fixat. Detta borde ju gå på ren rutin varje gång som servern hänger sig eller är nere. Konstigt..... Är ju inte deras fel den här gången. Är ju din internet provider och inte pokersidan det e fel på. Kommer typ bara in på hälften av mina pokerklienter Citera
Tjocko76 Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Jag kan t o m bidraga med ett standardmail som borde vara ganska likt med verkligheten. Hej Kära Unibetkund Som du kanske vid det här laget redan märkt så sliter vi med vår server. Förra veckan var den en kille som sölade lite av sin räkmacka i servern och idag så satte självaste pr ansvarige sig fast med stjärten i en av kylfläktarna till vårat kontor. Detta resulterade självklart i strömavbrott och sårig rav. Om vi någon gång kommer få allt uppe och gå vågar vi inte lova men vi vågar iaf hoppas på att du skall kunna spela ett knippe händer innan nästa shutdown. Vill passa på att tacka för att ni även har överseende med våra smygrigg sessioner som lägligt drabbar dig som vågar ta ut pengar. Så ett råd är, vill du spela säker och inkomstbringande poker hos oss så låt pengarna stå och rulla in räntor på våra konton. Lycka till och keep on tilting Svarte Per Citera
Tjocko76 Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Är ju inte deras fel den här gången. Är ju din internet provider och inte pokersidan det e fel på. Kommer typ bara in på hälften av mina pokerklienter Min internet provider?? Jag spelar från Norge..... Citera
wirdheim Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Min internet provider?? Jag spelar från Norge..... Men det är internet och inte hälften av alla pokerservrar som crashat så chilla eller ring o hör med din isp. Tex everest,prima,fulltilt,luckyace och vissa amerikanska sidor är väldigt sega. Vet inte vad felet är en skulle säkert kunna vara någon av fetkablar mellan atlanten lagt av Citera
Recommended Posts