Gå till innehåll

PRIMA nere?


Sideshow

Recommended Posts

Men det är internet och inte hälften av alla pokerservrar som crashat så chilla eller ring o hör med din isp. Tex everest,prima,fulltilt,luckyace och vissa amerikanska sidor är väldigt sega. Vet inte vad felet är en skulle säkert kunna vara någon av fetkablar mellan atlanten lagt av

 

Kopplades från Ongame tidigare... Du menar alltså att felet inte är hos Ongame, inte heller hos mig då mitt internet i övrigt fungerade perfekt, utan att det är nåt knas mellan kontinenter/nät typ och att det drabbar flera klienter?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 119
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kopplades från Ongame tidigare... Du menar alltså att felet inte är hos Ongame, inte heller hos mig då mitt internet i övrigt fungerade perfekt, utan att det är nåt knas mellan kontinenter/nät typ och att det drabbar flera klienter?

 

Nått åt det hållet då det inte är enbart en provider och inte enbart en pokersida så låter ju det mest troligt. Är inte helt säker och vägrar sitta i support. Är ju bara vänta som gäller tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Kan inte logga in på Unibet heller. Snackade precis med support och dom säger att man ska skicka in loggerfiler så ska dom kolla på det. Inte helt lätt att göra det heller med hotmail.

 

Det är bullshit, det säger dom bara för att underhålla oss. Jag pratade med VIP ansvarige kl 14-15. Och frågade om dom behövde några felmeddelande printscreen osv men dom hade redan tonvis av det som behövdes. Enligt honom dog det i morse kl 06 som jag förstod det. Bra prima, 15timmar and running! Kul att man betalar er hundra tusentals kronor om året för att få skiten att funka! Bra jobbat, mkt bra!

 

Edit... nu är jag tiltad!! Testade logga in på mitt Pokerhost konto, obv fungerade det direkt!!! WTF!? Är det bara unibet?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar på Unibet och det går fortf. inte att logga in. Har varit så sen dom gjorde nån j-vla uppdatering i förrgår. Supporten säger bara att dom ska kontakta Microgaming och sedan hoppas på det bästa:evil: , något dom borde ha gjort redan igår när jag ringde dom men som tydligen blev gjort först idag när jag åter var på och tjatade.

Visst kan man spela i webbrowsern men inte med miniview som man brukar.

 

Kan du logga in nu MR_Jimmy???

Känns skumt att dom verkar prioritera vissa spelare mer än andra. Hur många 10k dollar måste man betala i rake varje månad innan dom börjar ta en på allvar egentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar på Unibet och det går fortf. inte att logga in. Har varit så sen dom gjorde nån j-vla uppdatering i förrgår. Supporten säger bara att dom ska kontakta Microgaming och sedan hoppas på det bästa:evil: , något dom borde ha gjort redan igår när jag ringde dom men som tydligen blev gjort först idag när jag åter var på och tjatade.

Visst kan man spela i webbrowsern men inte med miniview som man brukar.

 

Kan du logga in nu MR_Jimmy???

Känns skumt att dom verkar prioritera vissa spelare mer än andra. Hur många 10k dollar måste man betala i rake varje månad innan dom börjar ta en på allvar egentligen?

 

¨Jag tror inte dom prioriterar vissa mer med tanke på jag spelat närmre 100K händer denna månaden, känns som jag borde stå högt upp på prio listan, men icke! Dom ringde precis och hade inte ett enda nytt ord att säga, dom har ingen aning om tidsram heller. Jag kan logga in från min laptop dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...