Gå till innehåll

Bättre händer på vissa sajter än andra ?


hAgLuNd666

Recommended Posts

hej jag brukar spela på den trevliga sidan potraiser ( jävla skit sida förlorar alla jävla pengar helvete :evil: ) och på pokerstars. Jag har märkt att på potraiser så kommer det upp betydligt bättre händer än pokerstars, på potraiser flyger det upp kåk och fyrtal lite hipp som happ men på pokerstars är det inte alls samma utdelning. Är det bara jag som har fått för mig det eller e det nån annan som känner igen det här ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte hur länge du spelat poker. Men för nåt år sen skrev jag ett av mina första inlägg här, och det var liknande ditt.

Några tusen händer senare på olika sajter har mina konspirationsteorier dock minskat till nästan noll, och man börjar inse att det nog inte är som man tror (jag var ganska säker på min sak för nåt år sedan :-P )

 

MEN det kan säkert vara så att "bättre" händer kommer upp oftare på en del sajter, men det beror nog inte på att dom är mer riggade än andra, utan att folk spelar sämre och fler händer går längre/ända till river och showdown oftare på vissa sajter/nivåer.

 

Har nyss gått upp en nivå, och när man sen testar den lägsta nivån märker man vilket jäkla lotto det är, och folk drar till färg/stege osv så ofta att det verkar osannolikt.

På högre nivåer är handen oftast slut på flop/turn, på lägsta går den nästan varje gång till showdown, och det gäller nog sajter också.

Vet inte hur folk är på potraiser, men på pokerstars är nog fler kunniga eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...