mickol Postad 5 Mars , 2005 Rapport Postad 5 Mars , 2005 Tror jag skulle vara en rolig sida att titta på istället för att bara ha en topplista över senaste dygnet. Citera
Kraxe Postad 5 Mars , 2005 Rapport Postad 5 Mars , 2005 Håller med. Långsiktiga vinster är ju klart mer intressanta. Citera
Hjort Postad 5 Mars , 2005 Rapport Postad 5 Mars , 2005 Har en känsla av att spelarna som tjänat mest gärna skulle vara utan sådan funktionalitet. Citera
Papa Kubo Postad 5 Mars , 2005 Rapport Postad 5 Mars , 2005 Jag skulle vara ännu mer intresserad av en lista över vilka som FÖRLORAT mest den senaste dagen/veckan/månaden. Citera
quizz_kid Postad 5 Mars , 2005 Rapport Postad 5 Mars , 2005 att lista dem som tjänar mycket/mer/mest?... intressant?... om man läser svallertidningar kanske... Citera
callen Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 Jag skulle vara ännu mer intresserad av en lista över vilka som FÖRLORAT mest den senaste dagen/veckan/månaden. Samma här, det vore en guldlista! Om man har lirat för X antal vip-poäng så borde man få tillgång till den. Det skulle vara en fin bonus! Citera
callen Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 att lista dem som tjänar mycket/mer/mest?... intressant?... om man läser svallertidningar kanske... Det är ju ganska intressant info när man ska välja bord. Citera
liggat Postad 7 Mars , 2005 Rapport Postad 7 Mars , 2005 då skulle också fisken springa iväg fortare än kvickt när dom insett hur mycket dom torskat Citera
sostlind Postad 14 Mars , 2005 Rapport Postad 14 Mars , 2005 Jag skulle vara ännu mer intresserad av en lista över vilka som FÖRLORAT mest den senaste dagen/veckan/månaden. Dream on baby! Citera
Pedroboy Postad 14 Mars , 2005 Rapport Postad 14 Mars , 2005 Kan man förlora pengar på att spela poker? Citera
callen Postad 15 Mars , 2005 Rapport Postad 15 Mars , 2005 Nej, alla vinner eller går ungefär plus minus noll! Citera
Recommended Posts