Metaddict Postad 7 December , 2009 Författare Rapport Postad 7 December , 2009 Snart ner till gymet för lite hardcore övningar såsom chins och stångrodd (kanske även slinker in några mindre hardcore övningar som gayh-hantellyft för baksida axlar och shrugs med hantlar) Citera
Starfitter Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 borde sova men satte precis igårn pumpin iron! GOGO peppen! Citera
KallOödmjukDiva Postad 10 December , 2009 Rapport Postad 10 December , 2009 Djooooooooobba Metarn Citera
Metaddict Postad 10 December , 2009 Författare Rapport Postad 10 December , 2009 Djooooooooobba Metarn Ty. Tagit en 2dagarssemester för att ändra dygnsrytmen. Det var längesen jag mådde såhär dåligt psykiskt nu. Funkar inte att försöka grinda när man är knäckt redan innan man börjar lira. Kom upp vid 13 idag men sov inte så mycket så jag har kämpat hela dagen. Orkade pallra mig ner till gymet och piggnade till litegrann iaf. Mycket mycket bra pass för triceps/vader. Citera
Metaddict Postad 11 December , 2009 Författare Rapport Postad 11 December , 2009 MEN SNÄLLAAAAAAAAFKJDFKLADJFLK adjLKFadjLKfjadLKReirkjioeaFLjkads Startar bara NL400 och plussar sjukt nog 3 inköp jättefort. Hade varit nöjd med vilket jävla plus som helst nu, men SJÄLVKLART börjar det igen direkt sen. Trips mot hålstege kan ju aldrig stå. Exakt samtidigt som en fisk synar sin BB med 92 och drar ut min KK, kallsynar en wannabeLAG-reg på första NL600-bordet jag dragit upp med 97o och drar ut min QQ. Sen träffar jag såklart inte en jävla flop och blöder bort resten av vinsten och slutar back återigen. FLIPPAR UR fjaldkfjarjlekariaeiroea Fick en chock när jag såg värdet med, HUR FAN kan det ens GÅ att backa mot alla jävla CPfiskar och regs som tror dem är isildur och spelar varenda skithand de hittar. Vilket äckligt jävla fritt fall det här är. Citera
storkiz Postad 11 December , 2009 Rapport Postad 11 December , 2009 Tjena meta ska dra till Bangkok i månader och grinda och leva det ljuva livet. Tänkte höra om du har några bra förslag på boende i 5-10k sek klassen Mvh storkiz Citera
Sladdafan Postad 11 December , 2009 Rapport Postad 11 December , 2009 Hade varit skitkul! Gissar på att du inte gillar JFAC (HÅRDA) men LOG är grooooove och ös rakt igenom Japp! Gilla inte nån av dem de lilla ja lyssnat Men de lär bli bra ös ändå Om du inte ska hit så kanske vi syns på metaltown annars? Va inte du ett stort Nile-fan? Citera
Metaddict Postad 12 December , 2009 Författare Rapport Postad 12 December , 2009 Tjena meta ska dra till Bangkok i månader och grinda och leva det ljuva livet.Tänkte höra om du har några bra förslag på boende i 5-10k sek klassen Mvh storkiz Good choice! Festområde eller vad? Sukhumvit är ju mest ös. Hade isåfall letat upp något lämpligt hotell att börja på och sen letat lägenhet att hyra (testa internet först) däromkring. Japp! Gilla inte nån av dem de lilla ja lyssnat Men de lär bli bra ös ändå Om du inte ska hit så kanske vi syns på metaltown annars? Va inte du ett stort Nile-fan? ÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR NILE!!!!!! Sett dem live på KB i Malmö redan, det var GRYMT Citera
Starfitter Postad 12 December , 2009 Rapport Postad 12 December , 2009 Har pokern vänt än? IM on the rise på prima atm Citera
Metaddict Postad 13 December , 2009 Författare Rapport Postad 13 December , 2009 Till alla er tjockisar (ni vet vilka ni är) http://www.sthlmcompany.com/se/grp/slim-n-lift-for-man.php Citera
Metaddict Postad 13 December , 2009 Författare Rapport Postad 13 December , 2009 Plus på NL1K idag och back på de andra nivåerna. Det kan jag köpa! Åkte på alltför många fula beats för att plussa mycket men de värsta oturspotterna var som tur var inte så stora. De vägdes upp av denna magiska hand $5/$10 No Limit Holdem 4 Players Hand Conversion Powered by weaktight.com Stacks: Hero (CO) ($1,060.25) BTN ($1,943.56) SB ($369.75) BB ($152) Pre-Flop: ($15, 4 players) Hero is CO 10:diamond: 10:spade: Hero raises to $30, BTN raises to $95, 2 folds, Hero raises to $249, BTN goes all-in $1,943.56, Hero calls $811.25 Flop: K:spade: 3:spade: 9:spade: ($3,018.81, 2 players, 1 all-in) Turn: Q:spade: ($3,018.81, 2 players, 1 all-in) River: J:spade: ($3,018.81, 2 players, 1 all-in) Final Pot: $3,018.81 Hero shows 10:diamond: 10:spade: BTN shows Q:diamond: Q:club: Hero wins $2,132.50 (net +$1,072.25) BTN collects $883.31 (net -$1,060.25) Liiiite för stort fyrbet ser jag nu men whatever. Inte ofta man vinner en stor pott med en straight flush... Citera
prookelito Postad 13 December , 2009 Rapport Postad 13 December , 2009 Kikade du på nattens gala? Citera
heltok Postad 13 December , 2009 Rapport Postad 13 December , 2009 riktigt bra fighter i ufc107. Citera
Metaddict Postad 14 December , 2009 Författare Rapport Postad 14 December , 2009 Kikade du på nattens gala? Precis klar riktigt bra fighter i ufc107. +1, mycket bra gala! Trots att dem visade så många kända namn är där fortfarande prelims med klart respektabla fighters att se. Vet inte om dem är ute än dock. Tankar Toquinho Palhares mot Linhares nu, det var den enda som var ute på bestmmatorrents. Min idol Guida fick spö tyvärr, var väl rätt troligt. Trodde dock Sanchez skulle ha en hel del mer att hämta. Nu är tyvärr även lättvikten helt "stängd", tillsammans med WW och MW. Frank Mir såg RIKTIGT grym ut, både prestationsmässigt och fysiskt, så han kan möjligen närma sig Brock igen. Citera
Metaddict Postad 14 December , 2009 Författare Rapport Postad 14 December , 2009 Lol Pudzianowskiments Citera
Metaddict Postad 14 December , 2009 Författare Rapport Postad 14 December , 2009 Finns det några hemligheter jag inte vet om när det gäller att ta sig så billigt som möjligt till Stockholm från Helsingborg? Eller är det bara att böja sig framåt och betala SJs överpriser? Citera
Metaddict Postad 14 December , 2009 Författare Rapport Postad 14 December , 2009 Tankar Toquinho Palhares mot Linhares nu, det var den enda som var ute på bestmmatorrents. Seriös high stakes BJJ i denna match! Det hindrade dock inte de gravt utvecklingsstörda amerikanerna att bua Vafan gör dem ens där? Kolla någon boxningsgala istället då. Det är som att gå på fotboll och bua för att ena laget gör mål på nick och inte långskott. Citera
Kenan83 Postad 14 December , 2009 Rapport Postad 14 December , 2009 Finns det några hemligheter jag inte vet om när det gäller att ta sig så billigt som möjligt till Stockholm från Helsingborg? Eller är det bara att böja sig framåt och betala SJs överpriser? välj student eller under 25 år. Citera
Metaddict Postad 14 December , 2009 Författare Rapport Postad 14 December , 2009 välj student eller under 25 år. Men jag är ju varken eller... Svensk hiphop när den är som ballast! Citera
Recommended Posts