Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Jag ska inte kidnappa din db med massa frågor. tyckte det var lite konstigt att jag fick feber utan några symptom ( men märkte av de senare). Lycka till med deffen!

 

Conors förlust tog inte så hårt på mig som jag trodde den skulle göra. Har nog att göra med att det var Nate Diaz. Korkad, men på ett charmigt sätt.

 

Se det inte ens så, detta är inofficiella träningsdagboken så kör på :mrgreen: Hade bara missat frågan. Hård träning kan nog leda till en kortsiktig försämring av immunförsvaret. Jag skulle inte påstå att den "leder till" något, men utsätts man för något virus vid precis fel tillfälle så lär risken att bli sjuk vara något större.

 

 

All respekt åt Conor som "stepped up" och tog sig an en ordentlig utmaning till skillnad från vad alla andra mästare gör (även om jag är osäker på om det verkligen var rätt beslut egentligen) men folk kanske kan lugna sig LITE nu med den absurda hypen. Det var ju stor humor att det verkade finnas en realistisk möjlighet till titelmatch i weltervikt mot Robbie Lawler. Lawler hade mördat Conor ännu fortare än Diaz gjorde.

 

Och att det var över 4 gångerna pengarna på Nate Diaz i denna matchen var ett stort skämt verkligen :mrgreen: Jag rekade bettet här när jag såg det, hoppas någon ryggade :) Själv spelar jag bara för småslantar nuförtiden. Diaz var på semester i Mexiko 2 veckor innan matchen och hade inte ens tränat och avslutade ändå Conor på två ronder.

 

För övrigt trodde jag faktiskt inte Conor skulle klappa ut, trodde han mycket hellre skulle ta en liten tupplur än att ge upp 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

glhf

 

Hade gärna också sett Zlatan i PL, men helst i något annat lag... annars får det bli som när Henke gick dit, hoppas på att han gör två och laget får stryk med 3-2 i varje match. :)

 

Ty sir, faktiskt inget katastrofpass så jag är nog nöjd! Känner mig som en helt ny människa igen efter iaf :)

 

Både Mourinho och Zlatan ryktas ha bestämt var de ska vara nästa säsong. Samtidigt. Slump? Måste ju helt klart betyda att båda kommer till United :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha nopes. Men ska du med till James Rockbar på lördag och kolla tre svenska metallband? :mrgreen:

 

Haha okok.. Skrattade gott för mig själv! Hade vart trevligt men skall faktiskt ner till Malmö över helgen! Hör gärna av dig om det dyker upp ngn liknande trevlig aktivitet! ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå!

Sedan jag började gymma igen kör jag följande:

1. Bröst/axlar 2. Biceps/triceps 3. Rygg /löpning

(Känns som jag missat någon muskelgrupp. .)

 

Bra och dåligt med det här upplägget?

 

Om man skulle man-up och faktiskt våga köra ben, var lägger jag det? Eller med andra ord, hur kör du?

 

Ben är jobbigt att köra, men en till anledning att jag inte kör ben

är att jag går så mycket och springer lite. Det känns som ganska feltänkt om man tänker starkare ben förebygger löpskador, eller kan jag ha nåt rätt med det tänket?

 

Mvh

 

En lite förvånad Conor fan-boy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå!

Sedan jag började gymma igen kör jag följande:

1. Bröst/axlar 2. Biceps/triceps 3. Rygg /löpning

(Känns som jag missat någon muskelgrupp. .)

 

Bra och dåligt med det här upplägget?

 

Om man skulle man-up och faktiskt våga köra ben, var lägger jag det? Eller med andra ord, hur kör du?

 

Ben är jobbigt att köra, men en till anledning att jag inte kör ben

är att jag går så mycket och springer lite. Det känns som ganska feltänkt om man tänker starkare ben förebygger löpskador, eller kan jag ha nåt rätt med det tänket?

 

Mvh

 

En lite förvånad Conor fan-boy

 

Nate Diaz all the way, Stockton 209 WHUT!

 

Separat armpass? Rly? ;)

 

Nä men min enda invändning är väl att triceps jobbar på bröstpasset (förutsatt att man pressar något) och att biceps jobbar i ryggpasset (framförallt så fort man frångår från pronerat grepp). Men tycker du att det funkar så.

Jag hade nog hellre lagt löpningen efter armpasset istället. Inte supernoga men det är rätt soft pass medan rygg är mer krävande för kroppen och löpning "förstör" återhämtningen.

 

Skulle reka push/pull/legs, kör det själv också. Jag kör det på 5 dagar med vilodag före och efter benpasset (vilodagarna rekas SKARPT om man ska köra basövningar för ben), hyfsat mycket tuffare än på 7 dagar men det funkar det med.

 

Push - bröst/triceps/axlar (mage hade jag lagt här om man ska träna det).

 

Pull - rygg/biceps (eventuellt baksida axlar).

 

Legs - ben ;) Inklusive vader typ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nate Diaz all the way, Stockton 209 WHUT!

 

Separat armpass? Rly? ;)

 

Nä men min enda invändning är väl att triceps jobbar på bröstpasset (förutsatt att man pressar något) och att biceps jobbar i ryggpasset (framförallt så fort man frångår från pronerat grepp). Men tycker du att det funkar så.

Jag hade nog hellre lagt löpningen efter armpasset istället. Inte supernoga men det är rätt soft pass medan rygg är mer krävande för kroppen och löpning "förstör" återhämtningen.

 

Skulle reka push/pull/legs, kör det själv också. Jag kör det på 5 dagar med vilodag före och efter benpasset (vilodagarna rekas SKARPT om man ska köra basövningar för ben), hyfsat mycket tuffare än på 7 dagar men det funkar det med.

 

Push - bröst/triceps/axlar (mage hade jag lagt här om man ska träna det).

 

Pull - rygg/biceps (eventuellt baksida axlar).

 

Legs - ben ;) Inklusive vader typ...

 

Mitt upplägg var nåt jag hade i huvudet från förr. Ditt upplägg vet jag att jag kört tidigare och är ju vettigt att vila armarna lite. Nate är skön. Fan vilken pondus han har i TUF 5!

 

Edit: skriver de flesta av mina inlägg på toa med en sur sambo utanför. De blir lite styltiga pga det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...