Metaddict Postad 11 Januari , 2015 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2015 Tentavecka och påbörja flytten samtidigt. Mycket mycket stress. Känns skit inför tentorna med till skillnad från förra där jag var säker på VG dessutom. Lockdownar så gott jag kan. Känns ärligt talat inte som jag hade rett ut detta om jag hade behövt pendla så det var verkligen en djävulsk tur att det löste sig med lägenhet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 13 Januari , 2015 Författare Rapport Share Postad 13 Januari , 2015 Det är ingen här som är intresserad av att läsa om plugg och träning va? Jag skriver ju inte om poker längre så det känns kanske inte så jättelönt att skriva här ens. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 13 Januari , 2015 Rapport Share Postad 13 Januari , 2015 You and me both brotha! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 13 Januari , 2015 Rapport Share Postad 13 Januari , 2015 Det är ingen här som är intresserad av att läsa om plugg och träning va? Jag skriver ju inte om poker längre så det känns kanske inte så jättelönt att skriva här ens. Plugg mjaee, mår redan dåligt av mitt eget Träning? Hell yes! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 13 Januari , 2015 Rapport Share Postad 13 Januari , 2015 Det är ingen här som är intresserad av att läsa om plugg och träning va? Jag skriver ju inte om poker längre så det känns kanske inte så jättelönt att skriva här ens. Skriv på. Mr Poker Forum sätter väll sin egen dagordning. Poker kan ju andra skriva om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 13 Januari , 2015 Rapport Share Postad 13 Januari , 2015 Poker kan ju andra skriva om. ..eeh? Vem då? Inte för att låta grinig men den tiden är nog tyvärr förbi. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 13 Januari , 2015 Rapport Share Postad 13 Januari , 2015 Eftersom du inte vill skriva vad du pluggar så återstår väl bara träning. Det är väl lite meh kan jag tycka. Roligare med vardagshändelser i så fall. By the way Poker Forum är särskrivet. Kanske med flit, men sjukt störigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 13 Januari , 2015 Rapport Share Postad 13 Januari , 2015 ..eeh? Vem då? Inte för att låta grinig men den tiden är nog tyvärr förbi. Skulle nog vilja påstå att det just nu skrivs mer poker än på länge. Läs Markus800 dagbok, Jerry Odeens (Hjälte utan anledning) och Paddes för att nämna några som behandlar: Handanalyser, GTO, ICM-tänk, Live poker, Pokerresor m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 13 Januari , 2015 Rapport Share Postad 13 Januari , 2015 Skulle nog vilja påstå att det just nu skrivs mer poker än på länge. Läs Markus800 dagbok, Jerry Odeens (Hjälte utan anledning) och Paddes för att nämna några som behandlar: Handanalyser, GTO, ICM-tänk, Live poker, Pokerresor m.m. Meeh. I've seen better. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JedenTag Postad 13 Januari , 2015 Rapport Share Postad 13 Januari , 2015 Meeh. I've seen better. Märks att du är 80+ sett till attityden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 14 Januari , 2015 Rapport Share Postad 14 Januari , 2015 Märks att du är 80+ sett till attityden. Tihi, fnizz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 14 Januari , 2015 Rapport Share Postad 14 Januari , 2015 By the way Poker Forum är särskrivet. Kanske med flit, men sjukt störigt. Ganska säker på att det är medvetet då Meta fick denna titeln av någon (inkl särskrivningen) i en tråd för några månader sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 14 Januari , 2015 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2015 Ganska säker på att det är medvetet då Meta fick denna titeln av någon (inkl särskrivningen) i en tråd för några månader sedan. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 14 Januari , 2015 Rapport Share Postad 14 Januari , 2015 åsikter om "The Golden One" / "latsbrah" ? kunnig kille? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TrolliNorr Postad 14 Januari , 2015 Rapport Share Postad 14 Januari , 2015 åsikter om "The Golden One" / "latsbrah" ? kunnig kille? Blev tvungen att googla vem det är. Han må ha oceaner av kunskap - men vilken jävla pajas, lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 14 Januari , 2015 Rapport Share Postad 14 Januari , 2015 Hej Mr Poker Forum. Du som kan dedär med Gym. 24/7. Bra eller anus? Öppnar ett nästa vecka 200m från min lgh. Släpper årskort för 995 som låter snorbilligt men vet ju klart inte vad de har för grejer där inne. Har de ngn form av standarduppsättning maskiner eller liknande tros. Så länge det inte är ngt kärringgym med bara massa löpband och crosstrainers så ska jag klara mig. Kommer ej vara hemma när de släpper dem så tänker om det är värt att stanna hemma tillgänglig för att klippa ett kort? Kostar 200/månaden som std så är en rätt bra deal med 995 för ett år mot mina nuvarande 320/mån. MVH Det heter ekonomisk inte snål Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 14 Januari , 2015 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2015 Skriv på.Mr Poker Forum sätter väll sin egen dagordning. Poker kan ju andra skriva om. Har du ju iofs rätt om Eftersom du inte vill skriva vad du pluggar så återstår väl bara träning. Det är väl lite meh kan jag tycka. Roligare med vardagshändelser i så fall. By the way Poker Forum är särskrivet. Kanske med flit, men sjukt störigt. Tänkte inte på att det är hemligt hehe. Vet inte hur jag ska komma runt det utan att snap-outa mig själv. åsikter om "The Golden One" / "latsbrah" ? kunnig kille? Blev tvungen att googla vem det är. Han må ha oceaner av kunskap - men vilken jävla pajas, lol! Vet inte vem det är. "brah" gav ju bort lite och jag hade tänkt googla men tror bara jag blir tiltad efter att ha läst trollets kommentar Hej Mr Poker Forum. Du som kan dedär med Gym. 24/7. Bra eller anus? Öppnar ett nästa vecka 200m från min lgh. Släpper årskort för 995 som låter snorbilligt men vet ju klart inte vad de har för grejer där inne. Har de ngn form av standarduppsättning maskiner eller liknande tros. Så länge det inte är ngt kärringgym med bara massa löpband och crosstrainers så ska jag klara mig. Kommer ej vara hemma när de släpper dem så tänker om det är värt att stanna hemma tillgänglig för att klippa ett kort? Kostar 200/månaden som std så är en rätt bra deal med 995 för ett år mot mina nuvarande 320/mån. MVH Det heter ekonomisk inte snål Det skiljer en hel del från gym till gym och har tidigare varit rätt ojämnt. Dock har det ena jag tränar på byggts om och blivit helt ok medan det andra piffas till lite här och där med någon liten förbättring så jag gissar att de försöker skärpa sig överallt. Jag hade självklart inte tränat där sålänge som jag gjort om jag inte kände att jag var begränsad! Dock hade jag bytt för längesen om det inte var för att man kan träna exakt när man vill. Jag skulle bli chockad om inte 995 för ett årskort var mycket prisvärt. Dock är du väl rik nog ändå att ha två gymkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 14 Januari , 2015 Rapport Share Postad 14 Januari , 2015 Det skiljer en hel del från gym till gym och har tidigare varit rätt ojämnt. Dock har det ena jag tränar på byggts om och blivit helt ok medan det andra piffas till lite här och där med någon liten förbättring så jag gissar att de försöker skärpa sig överallt. Jag hade självklart inte tränat där sålänge som jag gjort om jag inte kände att jag var begränsad! Dock hade jag bytt för längesen om det inte var för att man kan träna exakt när man vill. Jag skulle bli chockad om inte 995 för ett årskort var mycket prisvärt. Dock är du väl rik nog ändå att ha två gymkort? Är helt jävla nyss iaf. En gammal banks lokaler de flyttar in i. Även om allt är nytt så spelar det ju ingen roll om de köpt fel saker Nuvarande stänger 2130 på vardagar och 18 resp 20 på lör/sön vilket är rätt klent så 24/7 har ju klart fördel där. Får väl försöka vara där nästa helg och klippa ett kort. Inte spelat en hand 2015 men kanske får starta klienten om man ska vara baller med 2 gymkort... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 15 Januari , 2015 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2015 Tentaperiod avklarad + säsongsstart av IASIP = ORGASM!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gooner Postad 15 Januari , 2015 Rapport Share Postad 15 Januari , 2015 Äsch, workaholics är roligare än iasip nuförtiden. Se det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 15 Januari , 2015 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2015 Äsch, workaholics är roligare än iasip nuförtiden. Se det. Såg säsong ett och tyckte det var helt ok. Tyckte säsong två sög hestpung så jag gav upp efter 4-5 avsnitt Har det blivit bättre? Roligare än IASIP tror jag inte en sekund på dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 19 Januari , 2015 Författare Rapport Share Postad 19 Januari , 2015 Känslan när det är dem tre största NFL-matcherna för säsongen kvar och två av dem blir spoilade på helt otippade sätt :roll: :roll: :roll: AVGÅ alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 24 Januari , 2015 Rapport Share Postad 24 Januari , 2015 Vinner han ikv eller?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 25 Januari , 2015 Författare Rapport Share Postad 25 Januari , 2015 Vinner han ikv eller?! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 25 Januari , 2015 Rapport Share Postad 25 Januari , 2015 Det vore verkligen ett sjukt antiklimax om Jones vann på KO efter halva första ronden... Från i maj, men ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts