Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Man vet man hade en bra fylla när en polare undrar om man hade knarkat :mrgreen:

 

Det var en riktigt stor fest som var trevlig på alla sätt och vis. I en villa med stor uteplats, partytält, musik, osv. Men det är väl två andra minnen som sticker ut litegrann såhär på bakfyllan. Det ena var en kvinna som kändes som tagen från Hollywoodfruar. En av dem störigaste människor jag har träffat. Hennes man var från USA sade hon (samtidigt som hon smekte min kind och mitt skägg) och av någon jävla anledning pratade hon amerikanska nästan hela tiden. Flertalet gånger yttrades orden " my husband is from America". Det kändes mest som ett mantra hon var tvungen att upprepa för sig själv för att inte göra något dumt :D

 

Det andra var på väg därifrån där en polare sätter på en semitjock och riktigt ful mot en bil :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Verkligen så att ALLA kunde se det med :lol: Ain't no shame in his game!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävlar vilken kross av San Antonio Spurs!! Jag är väl inget jättefan av basket men brukar kolla finalen och dem senaste tre matcherna har varit rätt löjliga från Spurs sida 8-)

 

Helt sjukt vad de förtjänade den här revanschen efter förra årets final! De har även varit det bästa laget i år och spelar en sån fin gto-basket

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En av årets mest oväntade tvådagarsfyllor tillända. Dock räknas dagen som en halv eftersom det är så oändligt svårt att bli full på bakfyllan.

 

Började med "en öl" ute med min gamla parhäst ViktorH. Den blev till 4 öl och en drink, följt av diverse alkohol ute. Ändå var peaken bara en halv salongsberusning vilket var en liten besvikelse men en vän stod för underhållning efter underhållning på sin monsterfylla vilket åtminstone gav lite roliga minnen att ha med sig hem :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...