Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

UNITED :heart: Vi är så magiska. Helt underbart!

 

 

 

fan vad stark han är, slänger runt shogun. nu måste han få möta jones va?

 

Han är ju först i kön nu officiellt. Men Jones-Sonnen är i april så det är för mycket som kan hända för att man ska vara säker. Finns hur många fall som helst där någon varit först i kö och sen inte fått chansen ändå.

 

han lär inte vänta så länge. Och helt ärligt så orkar man ju inte vänta så länge själv. Hoppas dom hittar nån bra fight till honom innan.

 

Jag är övertygad om att han kommer vänta om han får.

 

Oavsett måste han upp i nivå ett steg till. Visst vann han klart mot Shogun men detta räcker inte mot Jones (som jag tar för givet klarar av Sonnen).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oavsett måste han upp i nivå ett steg till. Visst vann han klart mot Shogun men detta räcker inte mot Jones (som jag tar för givet klarar av Sonnen).

 

tycker inte jones imponerat så mycket i senaste fighterna. sedan skada, långt uppehåll etc talar ju för stor fördel sen när sonnen oväntat blir skadad och alex får erbjudande om matchen. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

UNITED :heart: Vi är så magiska. Helt underbart!

 

 

 

 

 

Han är ju först i kön nu officiellt. Men Jones-Sonnen är i april så det är för mycket som kan hända för att man ska vara säker. Finns hur många fall som helst där någon varit först i kö och sen inte fått chansen ändå.

 

 

 

Jag är övertygad om att han kommer vänta om han får.

 

Oavsett måste han upp i nivå ett steg till. Visst vann han klart mot Shogun men detta räcker inte mot Jones (som jag tar för givet klarar av Sonnen).

 

jones - gustafsson friends arena aug-sep 2013? man får väl drömma iaf.

 

säker seger idag btw. Var aldrig orolig osv..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jones - gustafsson friends arena aug-sep 2013? man får väl drömma iaf.

 

säker seger idag btw. Var aldrig orolig osv..

 

Den hade sålt slut så jääävla fort. Hade det inte varit för vår fittiga tidsskillnad hade den LÄTT gått i Sverige. Nu är det rätt osannolikt även om Dana White har svarat "it wouldn't suck" på frågan om det skulle kunna bli en titelmatch i Sverige :D

 

 

Haha jag var rätt säker när det stod 2-0 och vi hade full kontroll. Sen vid 2-2 var jag ungefär lika säker på att det skulle bli förlust :D

 

Det sjukaste var att jag streamade matchen på Viaplay som jag inte visste låg efter. Vid 2-0 skulle jag in och beta på City till 20ggr pengarna. Betet går inte igenom och sidan fastnar. Sen kommer det upp att det står 2-1. I någon hundradel fattar jag inte vad som pågår. Sen kollar jag Viaplay och ser att City anfaller. Fattar direkt vad som kommer hända. TILT!!! :shock: :shock: :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WAT? Så säker för dig är att de ändå torskar 1 av 20? eller tror jag förstår nu. du blir glad oavsett om united vinner eller förlorar om du har pengar på city. för pengar gör dig lycklig. okey men bra då ska jag inte störa mer i tråden. de va en bra match för övrigt.

 

Nä, stör inte i tråden och sug penis tack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Överlägset sämsta julafton nånsin till ända. Helt sjukt hur man sprungit IRL på sistone. Inte det att man rushat pokermässigt heller.

 

Aja, Juldagen imorrn, hoppas det vankas en episk fylla nånstans. Min parhäst ViktorH är tyvärr bortrest vilket gör chansen mycket mindre. Körde en tredagars tors-lör nu. Man har blivit halvt alkoholiserad på gamla dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...