Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Starfitter!

Ska röra mig mot dina trakter i slutet på månaden.

 

Bästa gymmet på trossö?

 

500m från stan, lokomotion är mitt regställe.

I själva stan är gymmen rätt kalla men finns en styrkelyftarklubb som heter TK trossö som ska va rätt brutal och billig om man pallar sånt.

 

rekkar loket dock, tar 2 min gå från Kronan och ner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade en inte helt obekant men läskig upplevelse inatt.

 

Det hela börjar med att jag drömmer något semiflummig/läskigt som jag inte minns. Skulle väl gissa jag är jagad eller något sånt.

Blir medveten om att det är en mardröm och "bestämmer" mig för att vakna.

Upplever det som att jag faktiskt vaknar, ser rummet från exakt så som jag ligger men kan inte röra mig eller tala. Kroppen är som bly och någon/något sträcker sig mot mig (källan till det som håller fast mig).

Tar i allt jag har och vaknar (på riktigt) med ett ryck mot det hållet där min tormentor var i drömmen.

 

Tog mig 20 min innan jag kunde somna om.

Vet det inte är något originellt men rejält otrevligt hur som.

 

Tänk om de hela skedde i Tel'aran'rhiod? :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade en inte helt obekant men läskig upplevelse inatt.

 

Det hela börjar med att jag drömmer något semiflummig/läskigt som jag inte minns. Skulle väl gissa jag är jagad eller något sånt.

Blir medveten om att det är en mardröm och "bestämmer" mig för att vakna.

Upplever det som att jag faktiskt vaknar, ser rummet från exakt så som jag ligger men kan inte röra mig eller tala. Kroppen är som bly och någon/något sträcker sig mot mig (källan till det som håller fast mig).

Tar i allt jag har och vaknar (på riktigt) med ett ryck mot det hållet där min tormentor var i drömmen.

 

Tog mig 20 min innan jag kunde somna om.

Vet det inte är något originellt men rejält otrevligt hur som.

 

Tänk om de hela skedde i Tel'aran'rhiod? :cry:

 

http://sv.wikipedia.org/wiki/S%C3%B6mnparalys `?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

min koolaste sömnparalys var när jag var helt övertygad om att den röda och gröna lampan på min AC var en borg drone. händer mig några gånger om året.

 

någon mer som har head exploding syndrome?

http://en.wikipedia.org/wiki/Exploding_head_syndrome

Jag upplever hyfsat ofta något som verkar gå under samma kategori, ett skarpt ljud (skulle inte beskriva det som en explosion utan mer ett högt pip i en bråkdel av en sekund) och sen blixtrar det framför ögonen lite som myrornas krig, men brukar vara svarta/vita horisontala sicksacklinjer och ibland andra "fraktaler". Varar också bara en bråkdel av en sekund.

 

Drömmer varje natt realistiska drömmar som jag kommer ihåg väldigt väl, tror faktiskt det började efter att jag testade svamp på bali nån gång förra året. Kände typ inte av det alls då, men drömmarna brukar vara väldigt intressanta :-D. Har inte drömt något så flippat som att rånbögmörda sin familj dock, måste vara ett trauma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om ni vill rånmördbögvåldta er familj i drömmarna rekommenderar jag att testa att sova lite kallare än ni är vana. byt ut täcket mot ett lakan, öppna fönstret och försök sova. har inte själv specifikt drömt det, men har den typen av obehagliga drömmar när jag sover för kallt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sömnparalys har varit hemskt i mina fall, riktigt scary. Hänt mig en handfull gånger och ett par av dem med en mörk "varelse" i rummet. Värst var det efter en lång tids fuskande med sömnen.

 

En gång kunde jag se äcklet närma sig i ögonvrån sen upplevde jag att den greppade tag i mig och långsamt men bestämt tryckte in mig mot väggen, vaknade då till helt och skrek rätt ut. SICK! Det känns helt verkligt. :shock:

 

Visste inte vad i helsike det var som hände de första par gångerna men läste sen lite om saken och det finns tydligen folk som upplevt att "något" klättrar upp och sätter sig över bröstkorgen medan man inte kan röra en fena. Måste vara sinnes äckligt. :-|

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

500m från stan, lokomotion är mitt regställe.

I själva stan är gymmen rätt kalla men finns en styrkelyftarklubb som heter TK trossö som ska va rätt brutal och billig om man pallar sånt.

 

rekkar loket dock, tar 2 min gå från Kronan och ner.

 

Ska kollas upp

 

Om styrkelyftarklubben ligger på sama gata som Subway så bor jag mitt emot den. Såg nån skylt om styrkelyftning

 

Får kollas upp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe hänt 1 gång, drömmer oftast glada/mystiska drömmar. rekommenderar 3st alpha brain kapslar 1h innan läggdags för att drömma klart nästan varje natt. med lite övning troligtvis även lucid, så ni kan ligga med era drömtjejer natt efter natt 8-) 10% rabatt via warrior poet eller joe rogan.

 

Joe Rogan :heart:

 

"10% off on the fleshlight" :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Magiskt episk insats av HIF igår. Att åka till Polens bästa lag och tokdominera dem som vi gjorde är rätt sjukt. Alla snackade innan om att vi skulle försöka hålla nollan på bortaplan och spela defensivt men vi åkte dit och chockade dem med bra press och offensivt spel. Det ska myyyycket till för att vi inte ska klara oss in i Europa League och med en lottning där vi i slutkval till Champions League endast kan få överkomligt motstånd är det svårt att inte vara positiv!

 

Sen får man obv gåshud när vi gör förstamålet i en såhär viktig match och kameran går till en jublande Åge Hareide :heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rökte mig till sängs varje natt en period. då drömmer man inget, eller kommer åtminstone inte ihåg att man drömt. när man sen slutar röka kommer drömmarna tillbaka och de första nätterna drömmer man extra intensivt och konstigt.

 

första natten drömmer jag att min mamma ligger framför mig och suger på mina fötter samtidigt som jag runkar. jag vaknar av att jag kommer i byxan.

 

frågor på det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rökte mig till sängs varje natt en period. då drömmer man inget, eller kommer åtminstone inte ihåg att man drömt. när man sen slutar röka kommer drömmarna tillbaka och de första nätterna drömmer man extra intensivt och konstigt.

 

första natten drömmer jag att min mamma ligger framför mig och suger på mina fötter samtidigt som jag runkar. jag vaknar av att jag kommer i byxan.

 

frågor på det?

 

Gillar! Sög hon på tårna eller var hela foten i flabben?

 

rökte mig till sömns häromnatten, inom loppet av en halvtimme ser jag ett sjukt skrämmande ansikte framför mig och hela kroppen blir som paralyserad. Inte avslappnad, utan så spänd att jag inte kunde ta mig upp ifrån sängen jag trillade av. (i drömmen). Därefter dyker en tjejkompis från Norge upp och ger mig världens bästa bj. Vaknar på samma sätt som du, men låg av nån anledning naken så ja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rökte mig till sängs varje natt en period. då drömmer man inget, eller kommer åtminstone inte ihåg att man drömt. när man sen slutar röka kommer drömmarna tillbaka och de första nätterna drömmer man extra intensivt och konstigt.

 

första natten drömmer jag att min mamma ligger framför mig och suger på mina fötter samtidigt som jag runkar. jag vaknar av att jag kommer i byxan.

 

frågor på det?

 

Hahaha sjukling. Knäppt att man går från att knappt drömma öht i månader till att ha världens trippigaste drömmar som man dessutom kommer ihåg hur klart som helst. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rökte mig till sängs varje natt en period. då drömmer man inget, eller kommer åtminstone inte ihåg att man drömt. när man sen slutar röka kommer drömmarna tillbaka och de första nätterna drömmer man extra intensivt och konstigt.

 

första natten drömmer jag att min mamma ligger framför mig och suger på mina fötter samtidigt som jag runkar. jag vaknar av att jag kommer i byxan.

 

frågor på det?

 

Hahaha!

 

Du skulle hört mitt skratt rulla över Lidingö och Värtan alldeles nyss!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahahaha

 

kan du ge tripreport på alphabrain?

 

inte kännt mycket förutom drömmarna. inget negativt iaf, men har inte heller utsatt min hjärna för mycket krävande. något ökad fight or flight respons. tydligaste var en gång jag fick superfokus på mariokart hehe.

 

eftersom aminosyran tyrosin, pre-cursorn till dopamin, är en ingrediens så har jag fått lite brunare hy och färger upplevs intensivare. jättegröna träd i skogen :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahahaha

 

 

 

inte kännt mycket förutom drömmarna. inget negativt iaf, men har inte heller utsatt min hjärna för mycket krävande. något ökad fight or flight respons. tydligaste var en gång jag fick superfokus på mariokart hehe.

 

eftersom aminosyran tyrosin, pre-cursorn till dopamin, är en ingrediens så har jag fått lite brunare hy och färger upplevs intensivare. jättegröna träd i skogen :P

 

nice. du märker inte att du harklar dig mindre med svåra ord? inte sugen på att pröva piracetam etc?

 

suger, man är ju så mkt gladare på morgonen oavsett vad man drömmer. drömmer aldrig, fitta. vad är de där drömpillrena för ngt?

vill du drömma är det nog sundare att du läser lite guider om lucid dreaming än att du beställer skumma piller med oklar verkan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...