Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Precis. Vem vill ha en av landets bästa mittbackar när man kan ha Martin Kelly i laget.

 

 

Alltså, det är ju inte nu som problemen skapades eftersom reserver bara får kalla in om de finns på en särskild lista. Problemet är ju att FA och Roy har satt sig i en situation där spelare som Carrick, Richards och Ferdinand inte tillgängliga och man måste ta bottenskrapet från Liverpool istället.

 

vad pratar du om? Carrick och Richards VILLE INTE stå på listan och kan därför inte bli kallade. Rio har inte spelat i landslaget på ett år. Till och med Ferguson uttalade sig om att han inte trodde Rio skulle klara matchandet som ett mästerskap innebär. När flera storheter går ut och säger hur fel ute Rio och hans agent är bör till och med subjektiva manuare förstå. Har inte fått det intrycket av dig men nu motbevisar du det genom att vara på en såpass låg nivå likt andra här. Dags att ta av skygglapparna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Kallprat.

 

Märker hur ofta jag säger osmarta, ologiska saker när det blir mkt kallprat på jobbet. Ibland har jag kommit på mig säga oskönheter av rang för att komma på det direkt efter.

 

Ska gå in för att bli riktigt god på det.

Måste vara så jävla mkt viktigare än man tror i många aspekter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kallprat.

 

Märker hur ofta jag säger osmarta, ologiska saker när det blir mkt kallprat på jobbet. Ibland har jag kommit på mig säga oskönheter av rang för att komma på det direkt efter.

 

Ska gå in för att bli riktigt god på det.

Måste vara så jävla mkt viktigare än man tror i många aspekter.

 

:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kallprat.

 

Märker hur ofta jag säger osmarta, ologiska saker när det blir mkt kallprat på jobbet. Ibland har jag kommit på mig säga oskönheter av rang för att komma på det direkt efter.

 

Ska gå in för att bli riktigt god på det.

Måste vara så jävla mkt viktigare än man tror i många aspekter.

 

plurre1, många gånger man vill självdö

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man ska nog inte bli jätteprivat med sina kollegor annars är det väl inga problem?

 

Vad är det för osköna floskler som trillar ut?

 

Beror lite på vilken typ av jobb man har imo. T ex På de jobbet jag har nu blir det en väldigt mycket tid till kallprat så där snackar vi väl om det mesta. Kanske inte sitter o snackar sex med 50+arna men annars har vi nog ganska hög ribba. Har funkat bra so far tycker jag.

 

Påtal om pinsams saker att säga på jobb så frågade en kollega häromdagen om det inte skulle börja synas snart när kollega nr.2 berättade att hon var gravid. Denna tjejen har ett par extra kilo sedan tidigare sas men blev såklart helt bestört och visade en påtaglig bebismagen. Tydligen var hon ganska långt kommen också ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beror lite på vilken typ av jobb man har imo. T ex På de jobbet jag har nu blir det en väldigt mycket tid till kallprat så där snackar vi väl om det mesta. Kanske inte sitter o snackar sex med 50+arna men annars har vi nog ganska hög ribba. Har funkat bra so far tycker jag.

 

Påtal om pinsams saker att säga på jobb så frågade en kollega häromdagen om det inte skulle börja synas snart när kollega nr.2 berättade att hon var gravid. Denna tjejen har ett par extra kilo sedan tidigare sas men blev såklart helt bestört och visade en påtaglig bebismagen. Tydligen var hon ganska långt kommen också ^^

 

Absolut beror det på jobbet man har och vad som är okej.

 

Att kommentera folks graviditet är ett big no no haha.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...