ViktorH Postad 5 Mars , 2012 Rapport Share Postad 5 Mars , 2012 Sitt inte och ljug, det är DU som smittat mig Du förtjänar det nästan.. synden straffar sig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 5 Mars , 2012 Rapport Share Postad 5 Mars , 2012 Du förtjänar det nästan.. synden straffar sig själv åååååh vilket klassiskt "farmor/mormorsutryck" I klass med det finns inget dåligt väder och somliga straffar gud med detsamma .. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 5 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 5 Mars , 2012 Du förtjänar det nästan.. synden straffar sig själv Käft. åååååh vilket klassiskt "farmor/mormorsutryck" I klass med det finns inget dåligt väder och somliga straffar gud med detsamma .. +1, skärpning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 5 Mars , 2012 Rapport Share Postad 5 Mars , 2012 Käft. +1, skärpning. gråt inte över spilld mjölk nu Meta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 5 Mars , 2012 Rapport Share Postad 5 Mars , 2012 http://sv.wikipedia.org/wiki/Lista_%C3%B6ver_svenska_ordspr%C3%A5k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 5 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 5 Mars , 2012 Skånska, världens vackraste språk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 6 Mars , 2012 Rapport Share Postad 6 Mars , 2012 edit: drg tar andraplatsen och genius krossar alla, tror stenhårt på drg. tror även tar genius. rubbin' it in, lite såhär i efterskott Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 6 Mars , 2012 Rapport Share Postad 6 Mars , 2012 Nytt mål för di starke hoppas jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 6 Mars , 2012 Rapport Share Postad 6 Mars , 2012 rubbin' it in, lite såhär i efterskott lol, det var ju obv ro16 gruppen jag diskuterade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 6 Mars , 2012 Rapport Share Postad 6 Mars , 2012 Recept för att få akut hjärtstopp. Ingredienser: - Rejält dålig kondition - En gnutta tävlingsinstinkt - Kallt väder - Övervikt - En löprunda med väldigt många människor man måste vinna över (Framförallt alla tjejer och äldre) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 6 Mars , 2012 Rapport Share Postad 6 Mars , 2012 lol, det var ju obv ro16 gruppen jag diskuterade. LOL hade varit en hyfsad prediction annars. jag menade obv hela GSL. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 6 Mars , 2012 Rapport Share Postad 6 Mars , 2012 LOL hade varit en hyfsad prediction annars. jag menade obv hela GSL. att klippa i posts för att försöka låtsas få rätt, trodde du var lite mer man än så. här har du hela mitt inlägg om du missa det: edit: drg tar andraplatsen och genius krossar alla, mkp vinner inte ett set och gråter några min. drg krossar nestea zvz givetvis. sådär sorry att jag spoilat allt. när jag psotar detta dagen innan gruppen med alla dessa 4 spelas så trodde jag att alla skulle förstå det, men tydligen inte. gnugga på du, men se till att ha en vettig grund tills nästa gång. verkar vara en av dina svagheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 6 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 6 Mars , 2012 att klippa i posts för att försöka låtsas få rätt, trodde du var lite mer man än så. här har du hela mitt inlägg om du missa det: edit: drg tar andraplatsen och genius krossar alla, mkp vinner inte ett set och gråter några min. drg krossar nestea zvz givetvis. sådär sorry att jag spoilat allt. när jag psotar detta dagen innan gruppen med alla dessa 4 spelas så trodde jag att alla skulle förstå det, men tydligen inte. gnugga på du, men se till att ha en vettig grund tills nästa gång. verkar vara en av dina svagheter. +1, you tell him urmy!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 6 Mars , 2012 Rapport Share Postad 6 Mars , 2012 +1, you tell him urmy!! hehe jarå, någon verkar ha bekräftelsebehov som en 14åring. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 6 Mars , 2012 Rapport Share Postad 6 Mars , 2012 haha era tomtar, att ni orkar ta mina posts på allvar. (helt ärligt trodde jag dock du menade hela GSL, men då var det mitt missförstånd, herr "anklaga andra för att aldrig kunna ha fel") Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 6 Mars , 2012 Rapport Share Postad 6 Mars , 2012 haha era tomtar, att ni orkar ta mina posts på allvar. (helt ärligt trodde jag dock du menade hela GSL, men då var det mitt missförstånd, herr "anklaga andra för att aldrig kunna ha fel") skiter allt som oftast fullständigt i dina posts så det är inget problem, men det är svårt att hålla sig borta när du provocerar utan att själv veta vad du pratar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 6 Mars , 2012 Rapport Share Postad 6 Mars , 2012 skiter allt som oftast fullständigt i dina posts så det är inget problem, men det är svårt att hålla sig borta när du provocerar utan att själv veta vad du pratar om. jaja, sluta tilta nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lurker123 Postad 6 Mars , 2012 Rapport Share Postad 6 Mars , 2012 jaja, sluta tilta nu. Klart Urmy måste ryta ifrån när han ser en hebefil sitta och fabricera ihop saker och ting. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 6 Mars , 2012 Rapport Share Postad 6 Mars , 2012 jaja, sluta tilta nu. håll käften tills du orkat läsa klart en hel post och svara aldrig på mina inlägg så ska vi nog kunna lösa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 6 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 6 Mars , 2012 Klart Urmy måste ryta ifrån när han ser en hebefil sitta och fabricera ihop saker och ting. Den stora frågan är vad DU har med saken att göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 6 Mars , 2012 Rapport Share Postad 6 Mars , 2012 var kan man se gsl? såg gratisvisningen på gomtv av finalen och var impad av drgs build som imploderade helt och vill givetvis se fortsättningen. edit hittade en länk till var man köper det lagligt på isohunt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lurker123 Postad 6 Mars , 2012 Rapport Share Postad 6 Mars , 2012 Den stora frågan är vad DU har med saken att göra... En större fråga är ju varför i helvete DU bryr dig om att jag bryr mig? Ar du ViktorH:s pappa? Som svar på din fråga: gillar inte semipedofiler och ryser av välbehag när någon ger sig på en sådan verbalt eller fysiskt. mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 6 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 6 Mars , 2012 En större fråga är ju varför i helvete DU bryr dig om att jag bryr mig? Ar du ViktorH:s pappa? Som svar på din fråga: gillar inte semipedofiler och ryser av välbehag när någon ger sig på en sådan verbalt eller fysiskt. mvh Nä men det är min dagbok och jag vill inte ha dryga idioter som skriver här om OT som dem dessutom inte har med att göra. VH och urmy är båda vänner till mig och har iaf en riktig "beef", du är bara en mupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SVS-VD Postad 6 Mars , 2012 Rapport Share Postad 6 Mars , 2012 Nä men det är min dagbok och jag vill inte ha dryga idioter som skriver här om OT som dem dessutom inte har med att göra. VH och urmy är båda vänner till mig och har iaf en riktig "beef", du är bara en mupp. Är du ViktorHs Pappa? Mvh SVS-VD Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tilta_mitt_liv Postad 6 Mars , 2012 Rapport Share Postad 6 Mars , 2012 ar ni slakt?? Metaddict och vikthorH dvs? eller varfor alla dessa pappa skamt? fred ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts