Staash Postad 6 Januari , 2012 Rapport Share Postad 6 Januari , 2012 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ ingen Joe Rogan med till UFC i Globen :cry: :cry: :cry: :-( :-( :cry: Där försvann halva nöjet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 6 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2012 Där försvann halva nöjet.. Mmm hade redan långt gångna önskedrömmar om att han skulle köra nån standup show dagen innan och man kunde dra dit och ta någon bild och snacka lite om att gräs borde legaliseras osv Gör ont i själen att veta att det inte blir av Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 6 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2012 Ronda Rousey är rätt brutal...fyra matcher, fyra armbars. Här är den "bästa". Eller den "värsta"? Bumpar denna, kolla armen!!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 6 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2012 Paulo Thiago vs Bahadurzada bokad till UFC i Globen. Hade velat se fler matcher av den kalibern. Tror matchkortet snart är klart. Blir det Alex mot Thiago Silva plus en lite större match till så är jag hyfsat nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 6 Januari , 2012 Rapport Share Postad 6 Januari , 2012 Paulo Thiago vs Bahadurzada bokad till UFC i Globen. Hade velat se fler matcher av den kalibern. Tror matchkortet snart är klart. Blir det Alex mot Thiago Silva plus en lite större match till så är jag hyfsat nöjd. Din favorit Akira då, vem tror du att han får? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 6 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2012 Din favorit Akira då, vem tror du att han får? Hehe, en sida gick ut idag med att det blir rematch mot Bermudez men Akira gick sen ut och dementerade detta. Jag hoppas och tror att vi slipper se Akira på galan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 6 Januari , 2012 Rapport Share Postad 6 Januari , 2012 Bumpar denna, kolla armen!!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: ajajajajaj Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 6 Januari , 2012 Rapport Share Postad 6 Januari , 2012 Hehe, en sida gick ut idag med att det blir rematch mot Bermudez men Akira gick sen ut och dementerade detta. Jag hoppas och tror att vi slipper se Akira på galan mm läste det, hade varit en riktigt bra fight dock. Om inte har är med på galan så skiter jag i den! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2012 ajajajajaj Hihih! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kakmonstret Postad 7 Januari , 2012 Rapport Share Postad 7 Januari , 2012 cyborg torskade topingtestet. skönt att akira har nåt fan åtminstone. Hoppas han får sig en match så du inte skippar galan pga det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 7 Januari , 2012 Rapport Share Postad 7 Januari , 2012 jag gillar akira av den anledningen att han retar upp 85% av alla svenskar. Underbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kakmonstret Postad 7 Januari , 2012 Rapport Share Postad 7 Januari , 2012 jag gillar folk som beter sig som as i tuf-huset. Gör det roligare. Men det är svårt att inte rulla runt i skrattattacker när Hamid snackar om att han är "from the streets".. jaha vilken street då? Frölunda? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 7 Januari , 2012 Rapport Share Postad 7 Januari , 2012 jag gillar folk som beter sig som as i tuf-huset. Gör det roligare. Men det är svårt att inte rulla runt i skrattattacker när Hamid snackar om att han är "from the streets".. jaha vilken street då? Frölunda? haha, ja som sagt, underbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 7 Januari , 2012 Rapport Share Postad 7 Januari , 2012 hehe ni har fått fel bild av Hamid, han är inte sån som han va i serien, inte ens i närheten. Han fick sig en liten flipp och sa att han är från gatan, är det verkligen en så stor grej? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kakmonstret Postad 7 Januari , 2012 Rapport Share Postad 7 Januari , 2012 stor grej? njäe. Men lite pinsamt möjligen när man som svensk ser andra svenskar försöka reppa nån slags gangstaghetto image som om de vore med i the wire. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 7 Januari , 2012 Rapport Share Postad 7 Januari , 2012 stor grej? njäe. Men lite pinsamt möjligen när man som svensk ser andra svenskar försöka reppa nån slags gangstaghetto image som om de vore med i the wire. Asch, han blev lite för sur bara. Sånt slinker ut lätt, speciellt när man bara tittar på the wire och lyssnar på hip hop Tror inte det var nåt medvetet. Men han är inte ens i närheten av det som man fick se på serien, riktigt synd tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kakmonstret Postad 7 Januari , 2012 Rapport Share Postad 7 Januari , 2012 Jag ska erkänna att han framstått som en smart och skön kille i de sammanhang jag sett honom innan tuf. Det är ju svårt att förneka att det var ett smart drag att spela efterbliven i TUF. Inte helt omöjligt att han är det största namnet från den senaste säsongen tack vare det. Vi får väl se hur det artar sig i framtiden med Hamid. Jag lär väl hålla på honom då jag är rätt patriotisk, men knappast lika hårt som jag håller på Alexander eller Papy. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2012 cyborg torskade topingtestet. skönt att akira har nåt fan åtminstone. Hoppas han får sig en match så du inte skippar galan pga det! Mm otippat! Smidigt av henne med att göra det på Winstrol när man får lång varsel innan dopingtesterna Asch, han blev lite för sur bara. Sånt slinker ut lätt, speciellt när man bara tittar på the wire och lyssnar på hip hop Tror inte det var nåt medvetet. Men han är inte ens i närheten av det som man fick se på serien, riktigt synd tycker jag "Uuuuuhhhhhhhhh jag känner Akira jag är så coooool" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 7 Januari , 2012 Rapport Share Postad 7 Januari , 2012 Jag ska erkänna att han framstått som en smart och skön kille i de sammanhang jag sett honom innan tuf.Det är ju svårt att förneka att det var ett smart drag att spela efterbliven i TUF. Inte helt omöjligt att han är det största namnet från den senaste säsongen tack vare det. Vi får väl se hur det artar sig i framtiden med Hamid. Jag lär väl hålla på honom då jag är rätt patriotisk, men knappast lika hårt som jag håller på Alexander eller Papy. hehe gött. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 7 Januari , 2012 Rapport Share Postad 7 Januari , 2012 "Uuuuuhhhhhhhhh jag känner Akira jag är så coooool" Men tjockis, gå och ät du! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 7 Januari , 2012 Rapport Share Postad 7 Januari , 2012 Men tjockis, gå och ät du! haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kakmonstret Postad 7 Januari , 2012 Rapport Share Postad 7 Januari , 2012 from the mean streets of nordstan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 7 Januari , 2012 Rapport Share Postad 7 Januari , 2012 meta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2012 Men tjockis, gå och ät du! Gjorde jag precis hahaha from the mean streets of nordstan. Visste inte att du hade tillgång till kenans privata bilder! meta? Ja? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 7 Januari , 2012 Rapport Share Postad 7 Januari , 2012 Gjorde jag precis hahaha Mm vet, du skröt om din goda gräddsås till mig på FB för en timme sen. Orka lyssna på dig sen när när du pratar om hur tjock du är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts