Kakmonstret Postad 1 Januari , 2012 Rapport Share Postad 1 Januari , 2012 uppenbar läggmatch. Orkar inte diskutera sånt trams. Däremot var ju Nate Diaz ett nötspel. Jävlar vad han clownade mr Cowboy. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 1 Januari , 2012 Rapport Share Postad 1 Januari , 2012 Landskrona? Var försiktig.Jag spenderar mycket tid på flashback och jag bedömer detta som ett högriskprojekt. ja landskrona är sååå mycket farligare än både hbgay och malmö Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 1 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 1 Januari , 2012 uppenbar läggmatch. Orkar inte diskutera sånt trams. Däremot var ju Nate Diaz ett nötspel. Jävlar vad han clownade mr Cowboy. Mmmm som sagt (whinat), det är sjukt irriterande när man skulle in för att betta på både Diaz och Hendricks och Expekt inte hade några odds uppe trots att det var tre timmar till matchstart. Jag hade tänkte lämna Brockreem otippad, kunde inte bestämma mig vem jag trodde på. Men jag trodde iaf absolut inte att Overeem skulle vara SÅ brutalt överlägsen. Och inte att han skulle vinna genom att gå rakt in i clinch med Brock, smått chockerande exakt hur stark Overeem är. Jag ser absolut honom som favorit mot Dos Santos. Jag tycker Cerrone borde släppt machotramset och hoppat på Diaz någon av de typ tio gånger han sänkte honom med benspark. Tillochmed hans team sa ju åt honom efter första ronden att ta ner Diaz. Kanske hade han förlorat ändå men när han blev sönderboxad fattar jag inte hur man inte försöker ändra något. Undrar om Hendricks ska börja få lite respekt nu, tycker han förtjänar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 1 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 1 Januari , 2012 ja landskrona är sååå mycket farligare än både hbgay och malmö Kanske i klass med äckelMalmö ja men HBG är nog inte ens hälften så "farligt" som Lkrona. Gissar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 2 Januari , 2012 Rapport Share Postad 2 Januari , 2012 Men då ska man ändå komma ihåg att HBG motsvarar Rios slum, knarkkartellernas Juarez eller kanske Mogadishus bättre kvarter. mvh Flashback Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 2 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2012 Men då ska man ändå komma ihåg att HBG motsvarar Rios slum, knarkkartellernas Juarez eller kanske Mogadishus bättre kvarter. mvh Flashback Kanske på Söder och Drottninghög men inte här på norr nere vid havet där vi lite finare grabbar i Team Microvåg bor... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 2 Januari , 2012 Rapport Share Postad 2 Januari , 2012 Kanske på Söder och Drottninghög men inte här på norr nere vid havet där vi lite finare grabbar i Team Microvåg bor... sick, det var precis där jag föreställde mig att ni bodde:shock: not Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 2 Januari , 2012 Rapport Share Postad 2 Januari , 2012 pojkar å flickor, tips på bra träningsmusik? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 2 Januari , 2012 Rapport Share Postad 2 Januari , 2012 Iron Maiden och Orbital Vad ska ni önska hela PF nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 2 Januari , 2012 Rapport Share Postad 2 Januari , 2012 pojkar å flickor, tips på bra träningsmusik? sök VA techno på piratbukten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 2 Januari , 2012 Rapport Share Postad 2 Januari , 2012 Iron Maiden och Orbital Vad ska ni önska hela PF nu? att dom skickar alla minderåriga till hbg:roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 2 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2012 Jag älskar att lyssna på riktigt brutal dödsmetall på gymet men jag är tveksam till om det är fler än jag här som uppskattar Ingested, Cerebral Bore och Brain Drill Iron Maiden och Orbital Vad ska ni önska hela PF nu? Bra fråga, snart påsk om inte annat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 2 Januari , 2012 Rapport Share Postad 2 Januari , 2012 Jag älskar att lyssna på riktigt brutal dödsmetall på gymet men jag är tveksam till om det är fler än jag här som uppskattar Ingested, Cerebral Bore och Brain Drill Jag brukar smälla på Eaten med Bloodbath när jag kommer ner mot 2RM-hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 2 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2012 Jag brukar smälla på Eaten med Bloodbath när jag kommer ner mot 2RM-hållet. Myyyycket fina grejer även detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 2 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2012 Detta är vad jag kallar GTO-musik för brutala pass på gymet :twisted: Ingested: Brain Drill: Dying Fetus: Cerebral Bore (tjejsång!!!!!!!!): Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 2 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2012 Någon annan som märker likheten mellan videorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 2 Januari , 2012 Rapport Share Postad 2 Januari , 2012 Någon annan som märker likheten mellan videorna? alla suger? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 2 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2012 alla suger? DU suger Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 2 Januari , 2012 Rapport Share Postad 2 Januari , 2012 DU suger haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 2 Januari , 2012 Rapport Share Postad 2 Januari , 2012 Om någon har missat filmen Youngblood så hoppas jag ni råder bot på det asap. Speciellt butabi. Mvh Stahla89 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 3 Januari , 2012 ViktorHs liv: Kommer hit en snygg blondin helt självmant. Viktor grindar på Boss medan hon står och masserar honom. Hon bestämmer att hon ska sova i hans säng. Men först äter hon lite av hans mat. Sen rapar hon högljutt 2-3 gånger. Sen går hon och lägger sig i hans säng och väntar, trots att Viktor säger "nej, gå och lägg dig i metas säng istället". Viktor grindar vidare. Är detta vad man kallar "hårt liv"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 3 Januari , 2012 Rapport Share Postad 3 Januari , 2012 ViktorHs liv: Kommer hit en snygg blondin helt självmant. Viktor grindar på Boss medan hon står och masserar honom. Hon bestämmer att hon ska sova i hans säng. Men först äter hon lite av hans mat. Sen rapar hon högljutt 2-3 gånger. Sen går hon och lägger sig i hans säng och väntar, trots att Viktor säger "nej, gå och lägg dig i metas säng istället". Viktor grindar vidare. Är detta vad man kallar "hårt liv"? låter inte särskilt magiskt med ett random WT som går runt och rapar i lägenheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankie123 Postad 3 Januari , 2012 Rapport Share Postad 3 Januari , 2012 Låter inte alls som ett särskilt ballt liv imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 3 Januari , 2012 Rapport Share Postad 3 Januari , 2012 Jag grät som ett flickebarn till filmen "Warrior", inte heller speciellt ballt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 3 Januari , 2012 Rapport Share Postad 3 Januari , 2012 låter inte särskilt magiskt med ett random WT som går runt och rapar i lägenheten. om vi bortser ifrån de två faktorerna du själv hittade på (random,WT), så håller jag med till fullo! tss WT.. vi bor på norr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts