Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!

Metaddict

Recommended Posts

uppenbar läggmatch. Orkar inte diskutera sånt trams.

Däremot var ju Nate Diaz ett nötspel. Jävlar vad han clownade mr Cowboy.

Mmmm som sagt (whinat), det är sjukt irriterande när man skulle in för att betta på både Diaz och Hendricks och Expekt inte hade några odds uppe trots att det var tre timmar till matchstart. Jag hade tänkte lämna Brockreem otippad, kunde inte bestämma mig vem jag trodde på. Men jag trodde iaf absolut inte att Overeem skulle vara SÅ brutalt överlägsen. Och inte att han skulle vinna genom att gå rakt in i clinch med Brock, smått chockerande exakt hur stark Overeem är. Jag ser absolut honom som favorit mot Dos Santos.

Jag tycker Cerrone borde släppt machotramset och hoppat på Diaz någon av de typ tio gånger han sänkte honom med benspark. Tillochmed hans team sa ju åt honom efter första ronden att ta ner Diaz. Kanske hade han förlorat ändå men när han blev sönderboxad fattar jag inte hur man inte försöker ändra något.

Undrar om Hendricks ska börja få lite respekt nu, tycker han förtjänar det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ViktorHs liv: Kommer hit en snygg blondin helt självmant. Viktor grindar på Boss medan hon står och masserar honom. Hon bestämmer att hon ska sova i hans säng. Men först äter hon lite av hans mat. Sen rapar hon högljutt 2-3 gånger. Sen går hon och lägger sig i hans säng och väntar, trots att Viktor säger "nej, gå och lägg dig i metas säng istället". Viktor grindar vidare.

Är detta vad man kallar "hårt liv"?

Länk till kommentar

ViktorHs liv: Kommer hit en snygg blondin helt självmant. Viktor grindar på Boss medan hon står och masserar honom. Hon bestämmer att hon ska sova i hans säng. Men först äter hon lite av hans mat. Sen rapar hon högljutt 2-3 gånger. Sen går hon och lägger sig i hans säng och väntar, trots att Viktor säger "nej, gå och lägg dig i metas säng istället". Viktor grindar vidare.

Är detta vad man kallar "hårt liv"?

låter inte särskilt magiskt med ett random WT som går runt och rapar i lägenheten.

Länk till kommentar