Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Meta hur ser dina framtidsplaner ut angående poker, resande osv?

 

Hatar poker lika mycket som jag älskar att resa. Framförallt längtar jag tillbaka till Thailand oerhört mycket. Finns inga planer just nu men jag har en massa personliga problem så det kan mycket väl bli att jag bara får ett ryck och drar iväg på obestämd tid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är Rasmus lika duktig irl som han är på fifa och fm?

 

Haha är han så het där alltså? För övrigt var han inte alls såld och det förhandlas övht inte alls enligt både HIF och Jönsson. Aftonbladet skrev att det var klart men shame on me för att jag trodde dem antar jag.

 

Han är iaf en av Sveriges fotbolls absolut största talanger just nu. Lagerbäcks favoritspelare i Allsvenskan med :mrgreen: Problemet är att hans 70 kilo på 191cm gör att jag är mycket skeptisk till att han skulle kunna prestera i någon större liga i år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha är han så het där alltså? För övrigt var han inte alls såld och det förhandlas övht inte alls enligt både HIF och Jönsson. Aftonbladet skrev att det var klart men shame on me för att jag trodde dem antar jag.

 

Han är iaf en av Sveriges fotbolls absolut största talanger just nu. Lagerbäcks favoritspelare i Allsvenskan med :mrgreen: Problemet är att hans 70 kilo på 191cm gör att jag är mycket skeptisk till att han skulle kunna prestera i någon större liga i år.

 

Ja i tvspelsvärlden är han nästa henke larsson8-). Så man får hoppas att han likt henke flyttar ut nästa år vid 22 års ålder för hans egen skull. Tråkigt för hif och allsvenskan dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...