Starfitter Postad 14 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2010 jag vill bara stöka som den partysvensk jag ärrrrrr suttit i fönstret i 2h och skrikit på all tail, snart ut sen avlida av skojjighet... fejkedit; jag är 1337, leeeeeeeeeeeeeet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dandelion169 Postad 14 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2010 (redigerade) . Redigerad 16 Oktober , 2015 av dandelion169 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 14 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2010 Var i Oslo är du fitter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 14 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2010 Vart gå ut i malmö på fre? Osäker på om hela sällskapet är 20 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2010 Jävla liv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2010 fan e du berusad kenny? lagom, som dig sist typ Var i Oslo är du fitter? grönelycken uttalas det, hur de stavas är dock en gåta för mig Vart gå ut i malmö på fre? Osäker på om hela sällskapet är 20 *lördag menar du, det löser sig självklart Jävla liv +1 ganska cp kväll, tror de blir ut imorgon också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2010 *lördag menar du, det löser sig självklart nein, ska inte ut med er (obv lol) så behöver tips på bra klubbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2010 nein, ska inte ut med er (obv lol) så behöver tips på bra klubbar! klubbar malmö under 20? lol gl utan känningar prova kb, kan gå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2010 Sugen på lite bakfylle mat imorgon? Pizza bua på grorud rekommenderas(2 "m"?) starkt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2010 klubbar malmö under 20? lol gl utan känningar prova kb, kan gå är osäker på åldern på en, om vi antar att alla är över 20 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2010 Sugen på lite bakfylle mat imorgon? Pizza bua på grorud rekommenderas(2 "m"?) starkt!! Ska prova är osäker på åldern på en, om vi antar att alla är över 20 då? humm chili kanske? Annars brukar etage/båten vara bäst men lite högre gräns. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prizonic Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2010 Malmöfestivalen/sailet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2010 Malmöfestivalen/sailet? oslo nu under sailet så bara malmöfestivalen obv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 15 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 Augusti , 2010 "Har du kalsonger på dig?" frågade en tjej på dansgolvet idag, mkt märkligt Svarade med ett "ja" och tummen upp...hon försvann direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2010 "Har du kalsonger på dig?" frågade en tjej på dansgolvet idag, mkt märkligt Svarade med ett "ja" och tummen upp...hon försvann direkt orutinerat sas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
denario Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2010 det märker du sen gumman blink Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2010 "Har du kalsonger på dig?" frågade en tjej på dansgolvet idag, mkt märkligt Svarade med ett "ja" och tummen upp...hon försvann direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2010 "Har du kalsonger på dig?" frågade en tjej på dansgolvet idag, mkt märkligt Svarade med ett "ja" och tummen upp...hon försvann direkt :lol: :lol: kom på nu hur kul detta egentligen var ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 15 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 Augusti , 2010 Svår bortamatch snart mot IFK Göteborg. Ingen Markus Lantz heller Blir jobbigt men MFF känns tyvärr livsfarliga just nu med så tre poäng hade varit sjukt välbehövligt. Sen United imorrn. Underbart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2010 Svår bortamatch snart mot IFK Göteborg. Ingen Markus Lantz heller Blir jobbigt men MFF känns tyvärr livsfarliga just nu med så tre poäng hade varit sjukt välbehövligt. Sen United imorrn. Underbart Bara det blir över 2.5 mål så är jag nöjd! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2010 är osäker på åldern på en, om vi antar att alla är över 20 då? Inte KB, slödderställe, vet iofs inte vad ni är för några. Men till KB går de alternativa människorna sas. Är folket under 20 så testa Skeppsbron. Kan iofs dra dit även om ni är 20+. Chilli funkar fast det är mer lounge än klubb imo. Etage kan funka, är dock alltid ett osäkert kort. Ibland är där bara 30+ men det är oftast när det varit löning. Båten vet jag inte riktigt hur det är på fredagar. Kan vara 20, kan vara 25. Men den brukar funka. Inte jättekul i Malmö på fredagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 15 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 Augusti , 2010 Men vidriga FITTdomare. Fyfan va arg jag blir, skandal!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nicklaslid Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2010 spelat med Mange lite i hästö, jenny har jag bara träffat på fyllan i åhus.. Jag har klickat så bara vänner kan se Spelar/spelat handboll? har vi möts osv? edit; fifa och GT i ett soligt oslo.. guetta är med på ett hörn utnz utnz utnz Först var det on. Sen var det off. Nu är det on igen tydligen. Inne på min andra öl hihihi så tuff jag e Ut ikväll nicklid? Nej nej, bara antog att du spela eftersom båda dom 2 spelar, mange är skön, jobbade med honom innan på en bar i hbg. Var ute en sväng på tempel gick hem tidigt, hade fotbollsmatch idag. JOBBA HIF! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nicklaslid Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2010 "bra" domare vi har i allsvenskan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2010 Ska prova U didnt show..... btw, var du på station ikväll vid den här tiden jag skriver? Är nästan säker på att jag såg dig, men kan ha fel. Han såg dock ut som en riktig malmöbonne. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts