Metaddict Postad 8 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2010 Funderar på att köra en vit grindhelg Kanske skulle hoppa på den här effe-trenden så man orkar. Mina "Extreme Stack" är ju för det första rätt mesiga, för det andra ger dem mig en enorm halsbränna HÖGST sannolikt är det pga att åsnorna lagt i 40mg Cayenne i varenda jävla kapsel! Tips på bra effe-sidor? Sorken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 8 Juli , 2010 Rapport Share Postad 8 Juli , 2010 http://www.stackernordic.se/ meta, för mig där jag beställde har också gått in i någon form av deff, najvik gav mig lite nya ideèr: exempelvis så kör jag 30 min efter varje pass på crosstrainern.. sen har jag gjort om min split också till 4 dagar så jag kan ta två pass med bara förbränning. gogogogo beachen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
klanton Postad 8 Juli , 2010 Rapport Share Postad 8 Juli , 2010 Bytte också ut middagscolan till Coke Zero Såja! Bra jobbat! Det viktigaste till steget att dricka cola zero som standard-cola är att tänka "mm va gott det ska bli med ett glas kall cola" och inte "men kerstin, har du gått på här? Mindre socker?" Hur snabbt dör man om man aldrig kör shrugs? Shrugs är grymt roliga! Som meta sa så är det alltid tufft med tunga hantlar. Lätt att få kontakt i trapsen också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 8 Juli , 2010 Rapport Share Postad 8 Juli , 2010 Shrugs är grymt roliga! Som meta sa så är det alltid tufft med tunga hantlar. Lätt att få kontakt i trapsen också Skönare med stång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 8 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2010 http://www.stackernordic.se/ meta, för mig där jag beställde har också gått in i någon form av deff, najvik gav mig lite nya ideèr: exempelvis så kör jag 30 min efter varje pass på crosstrainern.. sen har jag gjort om min split också till 4 dagar så jag kan ta två pass med bara förbränning. gogogogo beachen Effe sa jag hestfan! Svindyrt skit det ju. I princip Samma som den stack jag har som dessutom bara kostade en tredjedel... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 8 Juli , 2010 Rapport Share Postad 8 Juli , 2010 Effe sa jag hestfan! Svindyrt skit det ju. I princip Samma som den stack jag har som dessutom bara kostade en tredjedel... medinc.se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 9 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 Såja! Bra jobbat! Det viktigaste till steget att dricka cola zero som standard-cola är att tänka "mm va gott det ska bli med ett glas kall cola" och inte "men kerstin, har du gått på här? Mindre socker?" Shrugs är grymt roliga! Som meta sa så är det alltid tufft med tunga hantlar. Lätt att få kontakt i trapsen också Hehe ty. Enorm uppoffring för min del. Lär nog fortsätta unna mig vanlig Coke under helgen Skönare med stång. Tycker nog det är lite skönare med hantlar men mtp att det nästan blev 50% mer total vikt med stång så var det klart roligare medinc.se Ty, men jag är inte så sugen på att köpa en enorm påse för 2200 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 9 Juli , 2010 Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 Knappt varit sjuk på ett år så klonkar jag halsflurre nu. Aja dåligt för träning och lifevalue men förhoppningsvis lite bra för ekonomin, upp 24k SEK so far Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 9 Juli , 2010 Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 blir c/r på river 200bb deep av en fisk och jag har nötkåk, kul att internet dör.. mkt normalt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tiiias Postad 9 Juli , 2010 Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 blir c/r på river 200bb deep av en fisk och jag har nötkåk, kul att internet dör.. mkt normalt Comviqa mobila bb typ de 19kr /månad är din vän här, Perfekt att ha ijackat och knacka igång om sånt händer ! Och de bästa stackerna är metamina <3 men dom får man jobba lite för att få utskriva ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 9 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 Vände till 2-1 i slutminuterna mot Häcken i måndags och idag vinst mot AIK på straffar. Fem poängs ledning när allsvenskan kickar igång med. Kan bli ett mycket bra HIF-år Hoppas nu fan bara de plockar fram varenda öre de kan hitta så Lantz skriver på ett nytt kontrakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 9 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 Idag blev jag hånad av tandhygienisten OCH kassörskan på HM med en timmes mellanrum. FML... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 9 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 Såg The Book of Eli idag. Wow, vilken sjuk jävla kristen propaganda det var. Alltså riktigt fucked up Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 10 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 10 Juli , 2010 Tröstshoppat idag btw. En jacka, ett linne, en tröja, solbrillor, double pro chocolate, EAA FX, kreatin, maltodextrin Får även en keps, en shaker och en burk vitaminpiller på köpet Nu ska jag lägga mig. Siktar på gym och grind imorrn. WISH ME LUCK sas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 10 Juli , 2010 Rapport Share Postad 10 Juli , 2010 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 10 Juli , 2010 Rapport Share Postad 10 Juli , 2010 mmsports imo btw: klockan är inte ens 09 och jag har redan avverkat 2,5km på löpbandet. värsta starfitter-livsstilen. nu äggröra och bacon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 10 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 10 Juli , 2010 mmsports imo btw: klockan är inte ens 09 och jag har redan avverkat 2,5km på löpbandet. värsta starfitter-livsstilen. nu äggröra och bacon. Gahhh starfittan skulle inte trycka i sig bacon efter det...lite klass har han iaf... MM funkish men gymvaruhuset is the shitnitz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 10 Juli , 2010 Rapport Share Postad 10 Juli , 2010 Som micro handlar det obv om best value på varje produkt. Stop hatin! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 10 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 10 Juli , 2010 Time for fest a la meta. Ner till gymet EHEHE... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 11 Juli , 2010 Rapport Share Postad 11 Juli , 2010 PoKeraaaaaah <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 Juli , 2010 Hehe, började gå in i tiltmode som vanligt men det kom en jävligt sjuk minut eller två på NL200. Lämnade ena bordet med 1200 eurosar Uploaded with ImageShack.us Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fowran Postad 11 Juli , 2010 Rapport Share Postad 11 Juli , 2010 fint jobbat kompis!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dalton Postad 11 Juli , 2010 Rapport Share Postad 11 Juli , 2010 Jag fick bara ännu mer ångest av munken som sålde sin ferrari. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 Juli , 2010 Vafan Webb, kom in i matchen!! Mupp! Hata hata hata Holland och det de sysslar med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 Juli , 2010 Grattis Spanien! Vilken sjuk jävla huvudvärk jag haft idag. Tre timmars sömn (dålig sådan dessutom) räcker inte Jävla tur att det är några grader svalare iaf, kanske tillochmed går att sova inatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts