Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Körde ben idag btw...

SÅ JÄVLA BRA att dra ut o supa sen...

adjkfajdlrjaer

fadjlfkadjkfjkadfjkarieoquoqeajflkflre

¨rfejnerf

qarfteur8qru90q3+ikrolmq3r

q3r5389r59 orju9q r5qi0+q4i +9qiut+q4et

qe4t9q0e4 ut+9qe4ui t+å9qe4tq

sååååja, lite tema på denna dagboken 8-)

Jag tar bort mitt benpass efter att jag haft träningsvärk i 4 dagar efter förra passet, inte värt det och vill ändå inte ha större ben.

Just nu ligger jag fortfarande bakfull i sängen, minns inte så mkt av gårdagen men hade roligt iaf. Nu ska jag slita mig upp och duscha för det kommer folk om 1h så ska vi grilla och dricka öl igen :) Ingen poker på sorkens vis sas

Postad

Jag tar bort mitt benpass efter att jag haft träningsvärk i 4 dagar efter förra passet, inte värt det och vill ändå inte ha större ben.

Just nu ligger jag fortfarande bakfull i sängen, minns inte så mkt av gårdagen men hade roligt iaf. Nu ska jag slita mig upp och duscha för det kommer folk om 1h så ska vi grilla och dricka öl igen :) Ingen poker på sorkens vis sas

Är ju bara första och andra benpasset det är så. Det blir bättre ska du se. :)

Postad

Hur fan ska jag orka börja supa igen om 2 timmar???????? :oops:

En enormt god nyhet är att min bil gick igenom besiktningen idag! Farsan sa att det var ungefär 0% chans till det så jag blev helt chockad :mrgreen: Gott!

Lika gott är att det står 3-0 till Mjällby mot Malmö nuuuuuuuu!!! Vilken sick jävla monsterryck det kan bli om detta står sig och HIF slår Kalmar imorrn. Tyvärr tror jag det kan bli säsongens första förlust. Båda mittbackarna borta. Fast istället lär Rachid Bouauzan äntligen få spela från start och då kommer det gå undan.

Postad

Fyfan va pinsam du är. Funderar på att kasta ut dig från dagboken nu. INTE hardcore och verkligen inte GTO.

Btw, hur vet du att det var kul om du inte kommer ihåg? 8-)

Postad
inga konstigheter knäpp första sen bara flyter de på ;-)

Ja inte finns det många andra val eller hur ;) MÅSTE dock få i mig nån liter vätska plus en stor portion fet onyttig mat först, sen är jag väl redo igen.

Var inte ens så hårt igår men skippade fyllekäket och sov knappt 5 timmar, är nog mest därför jag känner mig som ett lik :D

Postad
Fyfan va pinsam du är. Funderar på att kasta ut dig från dagboken nu. INTE hardcore och verkligen inte GTO.

Btw, hur vet du att det var kul om du inte kommer ihåg? 8-)

:oops:

jag har minnesfragment som pekar åt att det var en rolig kväll, festade även med ett gammalt ragg som jag gick och småhånglade med halva kvällen. Ska nog träffa henne 1 on 1 snart känns de som, hon har obv blivit mkt snyggare sen vi slutade höras...

edit: JJ om någon vet hur man kommer upp på hesten igen!

Postad
:oops:

jag har minnesfragment som pekar åt att det var en rolig kväll, festade även med ett gammalt ragg som jag gick och småhånglade med halva kvällen. Ska nog träffa henne 1 on 1 snart känns de som, hon har obv blivit mkt snyggare sen vi slutade höras...

edit: JJ om någon vet hur man kommer upp på hesten igen!

:mrgreen:

Postad
liket å hästen är säkert där idag, hälsa från mig!

Lär bli svårt utan att veta hur dom ser ut omss....

Just nu så sitter en polare som vanligtvis är ganska lugnt när han inte är full och äger "festen" totalsågar tjejerna med blondinskämt och dylikt. Jag smuttar på pappas billiga tysklandsvin (obv inget gto-vin) och maduppdaterar från WPT för att se när puni klonkar :-)

Postad
gammalt knolle från orres hemstad, ses på pirren ikv då fille?:twisted:

aha det är uppfattat!

Givetvis inte, har varit på villgott och ätit en god middag med tjejen.

Drack två stycken goda viner. Ett gott vitt som jag inte minns namnet på, chablisen var slut, men ett gott Côtes du Rhône slank ner! Det låter lite bättre än ditt jucie paket och piraten... fwiw så hoppas jag att du inte ska till piraten på riktigt? :shock:8-)

Postad
aha det är uppfattat!

Givetvis inte, har varit på villgott och ätit en god middag med tjejen.

Drack två stycken goda viner. Ett gott vitt som jag inte minns namnet på, chablisen var slut, men ett gott Côtes du Rhône slank ner! Det låter lite bättre än ditt jucie paket och piraten... fwiw så hoppas jag att du inte ska till piraten på riktigt? :shock:8-)

låter gto sir, nej obv ska jag inte det. Nivå tror jag det blir..... ska nog ändå på hemma match ganska snabbt :mrgreen: