Ncrio Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 sjukt bra om de kan ta bort datamine-funktionen så man slipper alla HM-fittor som hittar ens luckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fowran Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 6k? Wow, far komma a halsa pa a spana in placet! MVH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chaos Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Tjo man! Har ju bara varit här två dagar men det har funkat direkt, varit bra hastighet och inte tillstymmelse till disconnect än så det verkar bra Det är jättenära Khaosan så om du har tänkt Sukh-hänga är det inte direkt optimalt. Bara optimalt för plånboken egentligen här Verkar ju sinnessjukt m 6K baht aven om det ligger vid Khao San ( ), ar det javligt risigt om du jamfor med ditt gamla "andra hem" Oakwood? Borde kanske komma o inventera, har du nat thainummer? Jag har 0846724299. Jag har en revansch att utkrava pa biljard, gulliver ar val ditt 3e hem hehe?! Kanske kan horas imorrn nar jag ar tillbaks, borde ju iaf kolla innan jag signar en manad pa narathiwas som jag hade tankt. o andra sidan ar ju Narathiwas sa inat helvete bra. Jag har ett U-landsbekymmer . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_mowmow Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Ja naratjiwas exklusive personalen är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Ja naratjiwas exklusive personalen är bra! maten Lycka till vid biljardborden! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 26 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Hur vågar man bo för 6k bath/månad? eller var det kronor? Pics? Jag har nämligen aldrig hittat något boende som varit dugligt för under 20k/månad :SS Vågar? Vi kollade obv in det innan vi hyrde Datorbord, skrivbord, garderob, minikyl och en stenhård säng är inventarierna. Mikron hyrde vi som sagt till extra Finns sjukt nog flest rum utan varmvatten (!) men rika som vi är uppgraderade vi för en femhunka baht! Det sjukaste är nog dock att deras trådlösa internet för 400 eller 600 baht i månaden faktiskt verkar bra! Sen trivs jag personligen skitbra på Pinklao (området) men urmy och mowmow gjorde det inte alls har jag för mig. FYP Ballin' sjukt bra om de kan ta bort datamine-funktionen så man slipper alla HM-fittor som hittar ens luckor. Hehe. Ärligt talat använder jag det inte så mycket när jag spelar men det är ju ovärderligt ur table selection-synpunkt. 6k? Wow, far komma a halsa pa a spana in placet! MVH Hehe ni är välkomna att spana både du och Axel. Finns hyfsad uteplats med några bord och stolar Verkar ju sinnessjukt m 6K baht aven om det ligger vid Khao San ( ), ar det javligt risigt om du jamfor med ditt gamla "andra hem" Oakwood? Borde kanske komma o inventera, har du nat thainummer? Jag har 0846724299. Jag har en revansch att utkrava pa biljard, gulliver ar val ditt 3e hem hehe?! Kanske kan horas imorrn nar jag ar tillbaks, borde ju iaf kolla innan jag signar en manad pa narathiwas som jag hade tankt. o andra sidan ar ju Narathiwas sa inat helvete bra. Jag har ett U-landsbekymmer . Rummen är tydligen lite olika. Själva standarden är absolut värt det mtp det sjuka priset. Men det är ju vanliga lägenheter och inte serviced som Oakwook och det finns som sagt inget kök så jag är tveksam om det funkar med dina matvanor Vet inte när ni kommer tillbaka men vi är nog hemma fram tills kvällen, då blir det "tredje hemmet" Gullivers ser det ut som Skadar såklart inte att ta en titt här, blir ju viss prisskillnad jämfört med Narathiwas Vi bör definitivt styra upp en kväll på Ball in hand Nana eller annat biljardställe inom en snar framtid. Givet! Tror inte du kommer vinna så mycket dock PMar nummer till dig och fowfow! Ja naratjiwas exklusive personalen är bra! Anar jag ironi???? maten Lycka till vid biljardborden! Hehe ty ty. Vad blev det senast? 4 eller 5-0??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chaos Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 yoyo! Blev Narathiwas, forstar inte hur jag kunde komma pa andra tankar, var nog forvirrad efter 2 veckor i laos m fow. Stenharda sangar fick jag dessutom nog av darborta. En biljard lar det bli i dagarna men till khao san tar jag mej bara for o fixa snus, ball in hand far det bli Ringer sen -A Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_mowmow Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Yes. De flesta är riktigt hjärndöda, speciellt resturangpersonalen. Inte många rätt på det stället. Bara bra nät och khun Mai som dominerar! Och städningen är fläckfri! Dock varit ett par strömavbrott varav ett av när jag var på finalbord i en turre hehehe. Blev för övrigt debiterad 70 baht på min månadsräkning för att det fattades en tesked från mitt rum. That's how they roll... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 27 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 yoyo! Blev Narathiwas, forstar inte hur jag kunde komma pa andra tankar, var nog forvirrad efter 2 veckor i laos m fow. Stenharda sangar fick jag dessutom nog av darborta. En biljard lar det bli i dagarna men till khao san tar jag mej bara for o fixa snus, ball in hand far det bli Ringer sen -A Har i princip bokat in en förnedringstid för dig på fredag kväll Kanske kan styra upp lite middag och utgång med. Yes. De flesta är riktigt hjärndöda, speciellt resturangpersonalen. Inte många rätt på det stället. Bara bra nät och khun Mai som dominerar! Och städningen är fläckfri! Dock varit ett par strömavbrott varav ett av när jag var på finalbord i en turre hehehe. Blev för övrigt debiterad 70 baht på min månadsräkning för att det fattades en tesked från mitt rum. That's how they roll... That's one expensive teaspoon! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 27 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Gjort comeback på gymmet med det oerhört balla (thai-style) namnet CaliforniaWOW. Bad tjejen ringa upp och säga att vi ville ha månadsmedlemskap till samma pris som tidigare. Var lite av en chock när vi kom dit och de faktiskt inte körde sitt retarderade säljsnack om årskort osv hit och dit trots att man förklarat att man bara stanna en knapp månad. Men Angie hade tydligen förklarat direkt att vi redan hört det två gånger och inte ville höra det igen. Gäller att hålla dem kort Tränar rygg medan Angie cyklar då jag ser att en PT börjar snacka med henne. Han försökte såklart få henne att vilja ha personlig träning men hon förklarade att hon inte vill för att hon har mig där. Då hade han tydligen börjat fråga en massa om var vi träffats och vem som flirtat upp vem osv...sen hade han försökt pracka på MIG kosttillskott genom henne Lägg till deras högljudda usla eurotechno så förstår ni varför det är HATkärlek. För gymmet är trots allt ordentligt välutrustat. Vissa maskiner är dock så jävla ihoppackade att man knappt kan köra två pers bredvid varandra! Jag körde iaf ett ganska hardcore bröst/rygg/axel-pass för att komma igång. Tänkte tvåsplitta och köra resten sen på ett andra pass men jag "kan" inte köra triceps och biceps samtidigt så det blir nog bröst/biceps/mage/axlar samt rygg/triceps/vader framöver. Värmen i kombo med allt uteliv här gör att jag oftast är halvt osugen på träning faktiskt Det blir inga tillskott utöver proteinpulver heller så man missar tyvärr den berömda placeboeffekten. Var väl ett godkänt pass sett till omständigheterna. Jag är faktiskt nöjd sålänge jag inte tappar i styrka under tiden här. Blev lite gatushopping sen. Finns en liten klädmarknad eller vad man ska kalla det precis utanför gymmet. Massa olika bås där enskilt thaifolk säljer lite blandat. Brukar mest bara finnas tjejprylar men jag hittade faktiskt rekordmycket (med det menar jag fyra plagg så inte världens utbud för män direkt) snygga kläder denna gång. Det var bara det att man fick gå tomhänt ur 3 av 4 "butiker" eftersom allt var för smått En snubbe hade bara M (jävla miffo) och de andra tvås L var inte i närheten av att passa. Jag är 1.85 och väger runt 80 (82 när jag åkte från Sverige, brukar alltid tappa lite i vikt här) liksom! Angie är 1.62 och väger lite drygt 50 kilo, hon fick köpa storlek L Man glömmer ofta hur stor skillnad det är i storlek på thais och oss. Spegeln i rummet här går knappt till halsen på mig... Nu ska vi snart ut en sväng och dominera biljardborden på mowmows vis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 DiscoMeta!!!! Här hemma bastar man med en obligatorisk natthimmel av spotlights i taket, lyfter på ronnies vis och håller oss nyktra och nyttiga. SÅJA! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 27 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Gloooooooooooooooooory :mrgreen: In your face patetiska äckel-Tevez HEHEHEH. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Gloooooooooooooooooory :mrgreen: In your face patetiska äckel-Tevez HEHEHEH. :D:D:D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chaos Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 maten Lycka till vid biljardborden! Chänna! Frukostbuffén har ju faktiskt blivit riktigt fin tycker jag men du kanske sov över den senast.Jag var på dejt m fröken Trecin () på mitt vis o var följaktligen först ner i vanlig ordning när buffén inte är så utplockad. Börjar bra med min "seriösa" månad, klockan är 11.40 o man är inte i säng än. PS. Vilket öga rekommenderar du att ha öppet när man tramgrindar, du är högerögd va?! DS. Ursäkta hijack metatorsken. På fredag kan det absolut tänkas bli några rundor, vi ringes! -tAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Gloooooooooooooooooory :mrgreen: In your face patetiska äckel-Tevez HEHEHEH. WHOOOOOOOO´S THAT TWAAAT FROM ARGEENTIIIIIIIIIIIIIIIIIIINA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 28 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 WHOOOOOOOO´S THAT TWAAAT FROM ARGEENTIIIIIIIIIIIIIIIIIIINA Har faktiskt börjat titta bort ibland när de zoomar in honom, tycker han är så vidrig att jag mår illa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Glöm inte bort att i pouker finns ingen jouker! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_mowmow Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Hej meta, hur länge stannar du i bangkok? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 28 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Hej meta, hur länge stannar du i bangkok? Yomoww... Troligen till 17 feb. Kanske en liten strandtripp 3-4 dagar men det är nog allt. På G förbi eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Vad tycker du är så bra i Bangkok? Tycker det mest är trafik, störigt och skitigt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 PS. Vilket öga rekommenderar du att ha öppet när man tramgrindar, du är högerögd va?! DS. Ursäkta hijack metatorsken. På fredag kan det absolut tänkas bli några rundor, vi ringes! -tAxel hahaha, urmy. längesen man såg de där enögat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Vad tycker du är så bra i Bangkok? Tycker det mest är trafik, störigt och skitigt där. Och sjukligt stort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Säga vad man vill om Tevez men han var såååå nära att sänka er totalt. Förstår hatet alla dagar i veckan och även jag (som West Ham supporter) ser brister i hans personlighet. Men att ni inte saknar honom på planen (om man lägger undan känslorna) och att Berbatov är bättre är bullshit. Visserligen olika spelartyper och svåra att jämföra. United är betydligt sämre denna säsong än förra. Sen att det förmodligen beror mer på saknaden av Ronaldo än av Tevez är väl en sak. Men börjar smått störa mig på United supportrar som vägrar inse att dom tappat så mycket i och med förlusterna av Ronaldo/Tevez. Så droppa hela "in your face" snacket. Tevez ägde er med tre mål och City hade lika gärna kunnat vinna. Tevez har absolut inget att skämmas för idag. Förstår "who's that twat.............." och allt det där. Men lite verklighetsuppfattning måste ni ju ha så här i efterhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 28 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Säga vad man vill om Tevez men han var såååå nära att sänka er totalt. Förstår hatet alla dagar i veckan och även jag (som West Ham supporter) ser brister i hans personlighet. Men att ni inte saknar honom på planen (om man lägger undan känslorna) och att Berbatov är bättre är bullshit. Visserligen olika spelartyper och svåra att jämföra. United är betydligt sämre denna säsong än förra. Sen att det förmodligen beror mer på saknaden av Ronaldo än av Tevez är väl en sak. Men börjar smått störa mig på United supportrar som vägrar inse att dom tappat så mycket i och med förlusterna av Ronaldo/Tevez. Så droppa hela "in your face" snacket. Tevez ägde er med tre mål och City hade lika gärna kunnat vinna. Tevez har absolut inget att skämmas för idag. Förstår "who's that twat.............." och allt det där. Men lite verklighetsuppfattning måste ni ju ha så här i efterhand. Hälften fel och hälften rätt typ. Tevez har varit bra? Japp. Rooney>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Tevez? Japp. United förtjänade att vinna över två matcher? Japp. Det var inte alls "såååååå nära", men självklart kan allt hända i en eventuell förlängning! United fortfarande bättre än City? "Niggah PLEAAAAASE"! United sämre i år? Japp Jag tror många delar av prestationen har varit likvärdiga med förra säsongen ändå, men vi har ju vunnit såååå många av de sämre matcherna tidigare år tack vare en magisk prestation av Ronaldo. Tycker Valencia har gjort det grymt bra och faktiskt lagt till nya kvalitetet till laget men han är såklart ingen Ronaldo. Man får faktiskt inte glömma att vi haft ett enormt oflyt med skador i backlinjen, det måste vara något slags rekord. Saknar jag Ronaldo? JAPP! Men jag har aldrig sagt ett ont ord om hans flytt eller påstått att det inte sved. Så jag hoppas inte du antyder att jag skulle vara en av dem supportrarna du nämner. Just därför tycker jag också mig vara relativt nyanserad. Det finns så ENORMT många faktorer till att just Tevez är så jävla hatad och det säger du att du förstår. Tror alla vet ungefär vad som hänt och hur han betett sig så vi kan skippa det tjatet. Men Tevez producerade inte i närheten av lika bra i United som han gjort nu i City och jag kan ärligt säga att jag inte brydde mig nämnvärt när han inte stannade. Tyckte han var usel i vissa matcher även om hans inställning i all ära uteslutande var på högsta nivå, tveklöst ljusår bättre än Berbatovs. Jag kände framförallt absolut inte att han värd de pengarna det skulle kosta att lösa honom. Dock tog jag tyvärr totalt felaktigt för givet att vi skulle fixa in riktigt bra nya namn istället när han inte stannade Vissa spelare måste helt enkelt spela massor av matcher för att prestera, det är sannolikt att Tevez är en sådan. Rooney likaså. Endast en superinbiten Citysupporter (kanske några rabiata scousers med) kan väl hävda att det INTE skulle vara ett nerköp att gå till City från en klubb som United. Jag kan iaf lova att oavsett vad du tycker eller svarar på mitt inlägg så kommer jag fortsätta avsky Tevez och sannolikt även uttrycka det hatet i ord ibland. Om du vill tolka in totalt andra saker i det så är det helt upp till dig. Men jag är definitivt inte så rödögd som du tror bara för att jag hatar Tevez. Måste avsluta med att säga att det svidit att ha skrivit så här mycket om honom Gonatt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_mowmow Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Yomoww... Troligen till 17 feb. Kanske en liten strandtripp 3-4 dagar men det är nog allt. På G förbi eller? Yes, ska bara bli frisk först här i Phuket. Sen ska jag till Mae Hong Son 3-4 dagar med mitt x hehehe. Sen blir det väl bangkok ett par dagar innan visarun eller hemresa... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts