Soni Postad 14 Augusti , 2014 Rapport Postad 14 Augusti , 2014 Skrattar nog för mycket åt det där:-D Jävlar vad det hade kunnat sluta illa. Citera
TheGrinder Postad 15 Augusti , 2014 Rapport Postad 15 Augusti , 2014 Ju fler gånger man kollar desto roligare blir det.. och jag har sett den MÅNGA ggr nu Citera
Metaddict Postad 15 Augusti , 2014 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2014 Ju fler gånger man kollar desto roligare blir det.. och jag har sett den MÅNGA ggr nu Det är inte bara hans svimmande, dem andras reaktioner är guld med. Ser lite ut som dem två som är i bild först tror han dött på riktigt Citera
TheGrinder Postad 16 Augusti , 2014 Rapport Postad 16 Augusti , 2014 Det är inte bara hans svimmande, dem andras reaktioner är guld med. Ser lite ut som dem två som är i bild först tror han dött på riktigt Japp Han börjar ju snarka/grymta också. Hamna i en tragisk olycka där en man dog i mina armar som lät precis som han gör:roll: Citera
Gooner Postad 16 Augusti , 2014 Rapport Postad 16 Augusti , 2014 Härligt att Premier League startat igen! Citera
killerwolf Postad 16 Augusti , 2014 Rapport Postad 16 Augusti , 2014 wow fy fan, han hade sån sjuk tur i oturen, helt sanslöst. Citera
nizzestrom Postad 17 Augusti , 2014 Rapport Postad 17 Augusti , 2014 Det är inte bara hans svimmande, dem andras reaktioner är guld med. Ser lite ut som dem två som är i bild först tror han dött på riktigt Jaha, ja du beskriver ju en humoristisk scen fylld av stor komedi. Vilken skrattfest va. Tänk om han hade dött på riktigt Alla har olika humor, eller nåt. Citera
Katt3n Postad 17 Augusti , 2014 Rapport Postad 17 Augusti , 2014 Bästa med failklippet ovan är ju norskan. -Tack for hjelpen. -Det var bare hyggelig! Citera
Metaddict Postad 17 Augusti , 2014 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2014 wow fy fan, han hade sån sjuk tur i oturen, helt sanslöst. Man ska vara jääävligt nöjd med att vakna till och bara lite lätt undra vad som hände efter det där ja Jaha, ja du beskriver ju en humoristisk scen fylld av stor komedi. Vilken skrattfest va. Tänk om han hade dött på riktigt Alla har olika humor, eller nåt. Fast nu dog han inte utan var helt ok efteråt, din efterblivna åsna. Sorgligt att du inte har något bättre för dig än att läsa här faktiskt. Trodde du hade nåt bättre för dig, som att skicka pinsamma PM till folk eller nåt. Bästa med failklippet ovan är ju norskan.-Tack for hjelpen. -Det var bare hyggelig! Älska norskor Citera
Metaddict Postad 18 Augusti , 2014 Författare Rapport Postad 18 Augusti , 2014 Christy Mack? Haha vafan andra som frågar Stämmer! Som jag skrev i nameheres dagbok behöver hon stöd nu. Hon läser säkert ofta på PF Citera
Katt3n Postad 18 Augusti , 2014 Rapport Postad 18 Augusti , 2014 Haha vafan andra som frågar Stämmer! Som jag skrev i nameheres dagbok behöver hon stöd nu. Hon läser säkert ofta på PF Inte nådigt va stryk hon fått Fattar inte vad det är för fel på vissa... Citera
Metaddict Postad 18 Augusti , 2014 Författare Rapport Postad 18 Augusti , 2014 Inte nådigt va stryk hon fått Fattar inte vad det är för fel på vissa... Nä fyfan alltså. Man blir ledsen Citera
schumme Postad 19 Augusti , 2014 Rapport Postad 19 Augusti , 2014 Mr Pokerforum, du som säkert har lite koll. Var hittar jag en crash course i kosttillskott? Proteinpulver, bars, kreatin, PWO, effedrin, aminosyror, Celsius, fatburners, osv osv. Tänkte att man kanske skulle föregå sig själv lite och va lite utbildad när man är klar med "bantandet" så man kan börja spana in styrketräningen lite. Tacksam för input! Citera
Level Postad 19 Augusti , 2014 Rapport Postad 19 Augusti , 2014 Träning > Kost >>> Gear > >>>>>>>>>>>>>>> Kosttillskott. Får du koll på de två första så kommer du bli bättre än majoriteten av SAMTLIGA som gymmar (om du inte tillhör det genetiska bottenskrapet, då är det lönlöst.) Citera
killerwolf Postad 19 Augusti , 2014 Rapport Postad 19 Augusti , 2014 jo alltså någon optinoja för kosttillskott behöver du inte lägga på dig ännu. en PWO om du kör morgonpass är väl att rekommendera, eller koffeintabletter typ. Citera
schumme Postad 19 Augusti , 2014 Rapport Postad 19 Augusti , 2014 Jag vet som sagt ingenting därav frågan. Optimalt så skippar jag allt och dricker en red bull typ innan träning... Citera
Sladdafan Postad 19 Augusti , 2014 Rapport Postad 19 Augusti , 2014 Nu går jag lite OT men... Är det någon som känner någon skillnad av att dricka en energidryck likt Red Bull eller liknande? Jag dricker inte kaffe så är inte så koffeinvan så borde kanske känna något men har aldrig märkt något om än vid uppsatsskrivande när det dracks 4+ kombinerat med koffeintabletter. Citera
ViktorH Postad 19 Augusti , 2014 Rapport Postad 19 Augusti , 2014 Nu går jag lite OT men... Är det någon som känner någon skillnad av att dricka en energidryck likt Red Bull eller liknande? Jag dricker inte kaffe så är inte så koffeinvan så borde kanske känna något men har aldrig märkt något om än vid uppsatsskrivande när det dracks 4+ kombinerat med koffeintabletter. Ingen direkt skillnad. På morgonen när jag är astrött hjälper en kopp kaffe på industriarbetarstyrka något enormt. Märks annars mest att det tar längre tid att somna. För sömnkvalitetens skull hade jag hållt på koffein typ 10h innan läggdags. Citera
Metaddict Postad 19 Augusti , 2014 Författare Rapport Postad 19 Augusti , 2014 Sköljer jag ner ett koffeinpiller med en energidryck en kvart innan träningen så piggnar jag till ordentligt till passet. Annars håller jag med om att det mesta är skit. Men proteinpulver hade jag personligen haft svårt att klara mig utan. Smidigt som fan och är man ingen naturlig storätare är det skönt att kunna hälla i sig en shake istället. http://www.svensktkosttillskott.se/produkter/micro_whey_active detta är riktigt prisvärt sett till sina näringsvärden och att det är whey isolate. Coolt namn har det också Citera
killerwolf Postad 19 Augusti , 2014 Rapport Postad 19 Augusti , 2014 kör också dom där, är ju inte för smaken man har valt dem men så sällan jag tar shakes så äre nice ha tillhanda, jag är mer av en kvargare. Citera
Metaddict Postad 19 Augusti , 2014 Författare Rapport Postad 19 Augusti , 2014 kör också dom där, är ju inte för smaken man har valt dem men så sällan jag tar shakes så äre nice ha tillhanda, jag är mer av en kvargare. Kvarg mättar iaf till skillnad från shakes så det är ffa bra på deff imo Citera
Recommended Posts