j-born Postad 26 November , 2005 Rapport Postad 26 November , 2005 Håller helt med, det har blivit klart sämre och väldans längsamt. det blir till att spela ngn annanstans. Gillade annars parbets design och förut snabba klient. samma här .svårt att logga in och skiten låser sig hela tiden förlorat många potter på det. Citera
o_x_e_n Postad 27 November , 2005 Rapport Postad 27 November , 2005 Vill bara få ut min vrede att parbet har bytt till Tain. Fan pinsamt att se på allt strul som är. Hur ska det kunna funka i framtiden är för mig ett mysterium....om jag va dem så skulle jag anlita Primas folk som vet hur man gör en sida!!! JaJa gl alla Citera
der_ko Postad 27 November , 2005 Rapport Postad 27 November , 2005 Någon som vet när rb kommer för november månad? Skulle ju kommit den 21 men inget ännu Kollade mailen nu och hittade detta: "Dear Customer. The november rakeback payout for 1st to 21st november has been delayed, but will be paid out at the latest, friday the 2th of December. Best Regards Parbet.com" Citera
santiago Postad 28 November , 2005 Rapport Postad 28 November , 2005 Bara jag som får felmeddelande om att siten inte är tillgänglig men ändå loggar in o fungerar "som vanligt"? Citera
al_bandy Postad 30 November , 2005 Rapport Postad 30 November , 2005 Synpunkter på klienten. Förhoppningsvis kanske nån från Tain/Parbet läser detta. Går inte ens in på instabiliteten i klienten och servern då de flesta säkert känner till det. Vanliga buggar - Klienten säger att jag inte kan öppna fler bord då jag redan har 4 öppna, fast jag har bara tre. - Klickar fold eller bet, men detta registreras inte utan jag foldas/checkas per automatik när tiden runnit ut Bra - Snabb Live bank inkl summan av alla bord - Bra bettingfunktioner - Snabb klient - Buddyfunktionen. Dock kan man inte se vilka bord polarna spelar på. Dåligt - Max 4 bord samtidigt - Man ser inte pottstorleken om man för musen över markerhögen (mouse over) - Bara ljud på aktivt bord - Kan inte rotera bord/sin plats vid bordet - VIKTIG! - Kan inte byta mellan bordstorlek medans man spelar - Syns inte markering på de avatarer/spelare man har Notes på - För litet chatfönster - Saknar tre storlekar på klienten som i Primaklienten - Kan inte se namnen på väntelista på ett bord. Får inte plats i listan. - Kan inte se vilka bord man står i väntelista på - Små knappar. Gör tydligare större knappar med mer mellanrum Övrigt - Var är raked hands? Kanske inte är intressant i Tain? Citera
der_ko Postad 5 December , 2005 Rapport Postad 5 December , 2005 Någon annan som har problem med klienten? Kan bara starta den en gång sen måste jag installera om den för att kunna spela. Citera
lingonben Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 Fy fan vad Tain suger!!!!!! clienten slocknar mitt i spel!!! oftast när man sitter på bra kort känns det som!!!!!!! ne cashar ut å lägger ner fjollsiten!!!! är lite väl bögig för min del!!!! Citera
biggles12 Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 Är det någon som hitills fått tillbaka pengar till sina "nollade" konton.......fick ytterligare ett mail från dom idag , underskrivet mr "Kvicksand" låter förtroende ingivande Citera
Gelan Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 Hade inköpet på rounder level 4 kvar sen prima tiden men nu kan jag inte hitta det. någon annan som har samma problem eller vet hur jag fixar det? Citera
baller Postad 10 December , 2005 Rapport Postad 10 December , 2005 Gelan, skall finnas under "account"-fliken som tournament money, TM. Citera
Cyntax Postad 10 December , 2005 Rapport Postad 10 December , 2005 Varför kör Parbet med screenshot från Prima i sin reklamfilm på TV när man tillhör Tain? Citera
RaMz Postad 12 December , 2005 Rapport Postad 12 December , 2005 Vad tror ni om detta: En vecka innan Parbet byter nätverk från Prima så låser dom mitt konto. jag mailar o frågar vad dom vill, jag måste skicka in bilder på pass och visa. Fine, standard so far. Under tiden mitt kont är låst så byter parbet nätverk. jag skickar in bilder på pass och viskaort. Kontot öppnas idag, allt verkar lugnt. Saldo före låsningen ca 10K $, saldo nyöppnat = 123$ (som jag fick i rakeback) Kollar historyn, ingen hr hackt kitt konto och spelat, och inga transaktioner har gjorts förutom att hag fått 123$ i rakeback. WTF??? Det finns i historyn att jag satte in 1k för nån månad sen (stämmer), sen så har dom lagt till (nyligen) att denna summa togs ut några timmar senare samma dag som jag satte in dom, vilket INTE stämmer. Jag spelade ju 2-3 veckor efter deposit och då hade jag inte cashat ut och det fanns ingen history på det. Så dom har alltså hittat på en cashout på 1k som dom lagt dit i listan en månad i efterhand plus att det saknas ca 10K. Undersöker mitt bankkonto också för att försäkra mig om att dom inte skickat tillbaka nåmn deg, men inga transaktione fårn Parbet finns. Mailade supporten nu och fråga vad som e på gång. Vad tror ni om detta? Man blir ju lite små orolig. Citera
efan Postad 16 December , 2005 Rapport Postad 16 December , 2005 Har försökt i två timmar! Nån annan som har samma problem? // efan Citera
kydyl Postad 16 December , 2005 Rapport Postad 16 December , 2005 RaMz, Vad har de sagt om dina pengar? Citera
RaMz Postad 17 December , 2005 Rapport Postad 17 December , 2005 Fick svar nyss: Hello, I have now taked to our technical staff and the problem was that your were inactivte during the migration to Tain as we had requested cc-details from you. Because of that the money was not trasfered to your new account. We are very sorry for this but the money has now been returned to your account. Wish you a pleasant day. Kind Regards Emma Berglund Parbet.com Ltd Citera
Bonavi Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 Alltså, även om alla redan känner till det så vill jag poängtera det än en gång; Tain-nätverket är ju för i helvete ett skämt! Har någon en endaste gång genomgått en hel session på några timmar UTAN att det varit connection problems, reconnecting to server... ? Jag tyckte Pacific hade usla servers, men det här tar ju priset. Det är helt enkelt så sanslöst amatörmässigt att man borde byta site om man inte redan gjort det. Just nu orkar jag inte ordna med rakeback på nån annan site, så jag väntar väl lite till, men om de inte uppgraderar sina horribla servers SNART så skickar jag över all deg på partypoker. Skrattretande dåligt verkligen. Citera
o_x_e_n Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 Jag håller med dig totalt. Har varit inne minst 20 gånger ikväll / natt och haft pengar i potten när man blivit utkastad. Kan man få kompenstaion för det här ? har mailat dem och krävt en viss summa pengar. Är för tillfället väldigt Lack på sidan annars under vecka tyckte jag det verkade lovande.... En ARG OX Citera
cjhrules Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 Gjorde ett sista försök med expekt (samma nätverk som parbet ) men det funkar helt enkelt inte. Programmet låste sig och när jag väl lyckades logga in efter en halvtimme så var turneringen borta... dock inte fått tillbaka några pengar. Men det kommer väll. Citera
Hnk Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Vet någon om det går att få tillbaks pengarna på något sätt vid disconnection prob. Om man sitter på nöten och blir reraisad, men disconnectad innan syn. Någon som har erfarenhet av tain eller parbets support vid såna fall? Ganska många som har sagt det, men tack o hej då tain.... Citera
o_x_e_n Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Asså ta er i asen.......fan när man startar ett nytt nätverk så för man väl ta och anlita folk som kan göra en sida för fan...... Citera
al_bandy Postad 20 December , 2005 Rapport Postad 20 December , 2005 Vet någon om det går att få tillbaks pengarna på något sätt vid disconnection prob. Om man sitter på nöten och blir reraisad, men disconnectad innan syn. Någon som har erfarenhet av tain eller parbets support vid såna fall? Ganska många som har sagt det, men tack o hej då tain.... Maila in handnummer, pokeralias och bordsnamn så är chanserna goda att du får kompensation. Jag fick det i alla fall härom dagen vid ett liknande problem. Förvånad över hur bra supporten skötte det. Citera
booden Postad 20 December , 2005 Rapport Postad 20 December , 2005 är det någon som har samma problem som mig? som kvalificerade sig på en sitngo på parbet till scandinavian open satelliten men som sedan inte fick spela den eftersom parbet bytte nätverk från prima nätverket??? eller är det någon som vet vad jag kan göra eftersom jag bara får dåliga svar om jag ens får något tillbaka från supporten. Citera
Hnk Postad 20 December , 2005 Rapport Postad 20 December , 2005 Maila in handnummer, pokeralias och bordsnamn så är chanserna goda att du får kompensation. Jag fick det i alla fall härom dagen vid ett liknande problem. Förvånad över hur bra supporten skötte det. Hur får man fram handnummer och bordsnamn, senaste spelade händerna funktionen verkar inte fungera? Citera
vorre Postad 23 December , 2005 Rapport Postad 23 December , 2005 ngn mer än jag som inte kommer inte på tain? Citera
Recommended Posts