Gå till innehåll

Sturedenstore - Omahamånad


sturedenstore

Recommended Posts

Kan man få ett tips? :-)

 

Vet inte vad jag ska säga, jag är normalt sett ingen grinder :-P Du får förmodligen bättre tips från "The Office" gänget :-P

 

är stolt över dig min son.. 11h är 10 mer än du brukar orka :)

 

Tack pappa, det känns skönt att ha dig i ryggen :roll:

 

Tramadol, Modafinil, valium har jag hört ska fungera över förväntan, kaffe skall du nog undvika vid spel då det stimulerar på fel sätt.

 

Intressanta grejer de där :-)

 

 

Blir aldrig gammal

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det blev inte mycket sömn inatt.. 3 timmar för att vara exakt.. Jag har inte kunnat sova på dagen heller då jag varit och hälsat på farsan, spelat lite golf och lite annan sysselsättning. Motivationen att ta ett längre grindpass nu är = 0. Jag tvingade iaf mig själv till dryga timmens spel, och tänka sig det fick bli en plussession :-) Ganska precis $200 upp, känns som en minirevansch för nattens plåga. Tänkte kolla på upplösningen i $25k turren på ftp nu och sen avrunda dagen med nån film.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens session påminner mycket om den jag hade ett par dagar sedan. Liksom då tappade jag galet mkt i början eftersom kortleken inte riktigt samarbetade.. Den dagen var det uttdragningar som haglade, idag var det alla combodrag som vägrade sitta. Jag torskade säkert 5-7 ai där jag hade 50% eller bättre i rad! Efter detta kom jag på mig själv när jag tiltade ordentligt och började spela sämre. Så hade jag än en gång ramlat nedanför -$1k strecket..

 

Jag lyckades ta mig samman (tack och lov) och korten var snällare mot mig. Jag stänger ner nu efter drya 6h med ett + i bagaget, känns otroligt skönt måste jag säga.

 

Jag har spelat en del PLO200 idag och nivån känns helt klart hanterbar.. Kommer dock att stanna på PLO100 som standard tills ipokerrullen har växt sig lite starkare och stabilare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En tråkig tendens i många av mina sessioner på slutet har varit att jag snabbt trillar ner i ett djupt hål som jag timme efter timme får kämpa för att täppa till.. Idag var inget undantag då jag för första gången på mycket länge testade vattnet på svs texasbord. Svs verkade dock inte så glada att ha mig tillbaka så man välkomnade mig med överpar vs set första handen, två händer senare var det dags för AK vs AT på ATx i 3-betad så var hålet ett faktum. Var väl back nästan 5k som mest, men det ordnade sig tillslut och jag hittade lillplusset på typ 350 spänn.

 

Texas är verkligen sjukt tråkigt om man jämför med den underbara omahan, känns mer och mer som en fullständig övergång är på g.. Nu blir det frukost och lite Prison Break grind..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En tråkig tendens i många av mina sessioner på slutet har varit att jag snabbt trillar ner i ett djupt hål som jag timme efter timme får kämpa för att täppa till.. Idag var inget undantag då jag för första gången på mycket länge testade vattnet på svs texasbord. Svs verkade dock inte så glada att ha mig tillbaka så man välkomnade mig med överpar vs set första handen, två händer senare var det dags för AK vs AT på ATx i 3-betad så var hålet ett faktum. Var väl back nästan 5k som mest, men det ordnade sig tillslut och jag hittade lillplusset på typ 350 spänn.

 

Texas är verkligen sjukt tråkigt om man jämför med den underbara omahan, känns mer och mer som en fullständig övergång är på g.. Nu blir det frukost och lite Prison Break grind..

 

Hade ju varit bra om du blev riktigt duktig på båda så finner du inget värde eller blir uttråkad på det ena så finns det ju alternativ också.

 

Har själv provat på Omaha High SH efter att ha kikat i din dagbok, fastnade i mitt spel blev för lättläst till slut kanske eller var allmänt dålig. :oops:

 

Tycker faktiskt att precis som du att det är roligare, kanske för att det är så ny spelform för den stora massan om man jämför med Texas. GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade ju varit bra om du blev riktigt duktig på båda så finner du inget värde eller blir uttråkad på det ena så finns det ju alternativ också.

 

Har själv provat på Omaha High SH efter att ha kikat i din dagbok, fastnade i mitt spel blev för lättläst till slut kanske eller var allmänt dålig. :oops:

 

Tycker faktiskt att precis som du att det är roligare, kanske för att det är så ny spelform för den stora massan om man jämför med Texas. GL!

 

Är det som är den slutgiltiga planen, att spela båda spelen lika bra och riktigt bra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirat en session på 1h30min och plussade typ $215. Kändes som jag spelade bra överlag men kan ha gjort ett par misstag. Låg typ $400 upp inför en av de sista händerna som blev riktigt klurig.. Kan någon snäll människa dela med sig av hur jag hittar hhs från ipoker så jag kan dela med mig lite av min vardag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte kasta datan i golvet,Inte kasta datan i golvet,Inte kasta datan i golvet,Inte kasta datan i golvet,Inte kasta datan i golvet,Inte kasta datan i golvet,Inte kasta datan i golvet,Inte kasta datan i golvet,Inte kasta datan i golvet,Inte kasta datan i golvet,Inte kasta datan i golvet,Inte kasta datan i golvet,Inte kasta datan i golvet,Inte kasta datan i golvet,Inte kasta datan i golvet,Inte kasta datan i golvet,Inte kasta datan i golvet,Inte kasta datan i golvet,Inte kasta datan i golvet,Inte kasta datan i golvet,Inte kasta datan i golvet,Inte kasta datan i golvet,Inte kasta datan i golvet,Inte kasta datan i golvet,Inte kasta datan i golvet,Inte kasta datan i golvet,Inte kasta datan i golvet,Inte kasta datan i golvet,Inte kasta datan i golvet,Inte kasta datan i golvet,Inte kasta datan i golvet,Inte kasta datan i golvet,Inte kasta datan i golvet,Inte kasta datan i golvet,Inte kasta datan i golvet,Inte kasta datan i golvet,Inte kasta datan i golvet,Inte kasta datan i golvet,Inte kasta datan i golvet,Inte kasta datan i golvet,Inte kasta datan i golvet,Inte kasta datan i golvet,Inte kasta datan i golvet,Inte kasta datan i golvet,Inte kasta datan i golvet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...