sturedenstore Postad 30 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2008 alltid kul att strö salt i såren längtar tills din downswing kommer (önsketänkande givetvis, jag vet att den inte kommer) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 30 April , 2008 Rapport Share Postad 30 April , 2008 längtar tills din downswing kommer (önsketänkande givetvis, jag vet att den inte kommer) finns alltid stora och små vinstdagar.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 30 April , 2008 Rapport Share Postad 30 April , 2008 lol.. 7,5 k upp nu i comebacken efter 1,5 timmar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 30 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2008 torskade precis en hu match på stars när jag ledde med 2990 mot 10 på 75/150 blinds.. Running gooth? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 30 April , 2008 Rapport Share Postad 30 April , 2008 9.2 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 30 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2008 9.2 grattis! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 30 April , 2008 Rapport Share Postad 30 April , 2008 12,6 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 30 April , 2008 Rapport Share Postad 30 April , 2008 heja mig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 1 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Maj , 2008 Itm i en $50 rebuy nu på stars. Garanterad $211 vinnarn får $5k gogogogogo Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 1 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Maj , 2008 Finalbord nu. Är ganska short dock ligger 7 av 9 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 1 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Maj , 2008 7/7 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 1 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Maj , 2008 hahahaha mitt kortsnitt på finalbordet är det sjukaste nånsin inte ett kort över J än tror jag Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 1 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Maj , 2008 Jahopp där tog det stopp för mig. Såklart är AA helt jävla chanslös mot JJ.. Helt jävla otroligt. Fick $640 iaf, det är ju till sååååååån jävla tröst.. Jag förstår inte vad jag ska behöva göra för att få vinna en viktig hand i en turre eller i cg för den delen. Vet inte hur många gånger jag har blivit våldtagen nära stora turrevinster. Måste jag spela handen till river och inte stoppa in förrän jag har nuts? Jag var all in en enda gång där jag blev synad pre och då hade jag AJ vs A7 som mirakulöst stod. Resten av potterna plockade jag utan showdown eller med bäst hand på river. Jag hade inte nåt högt par förrän jag plockade AA på finalbordet och jag spelade helt jävla enastående. Men inte fan hjälper det.. Man kan fan bli förbannad för mindre asså. Jävla skitspel. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Asiiss Postad 1 Maj , 2008 Rapport Share Postad 1 Maj , 2008 Haha alltid samma whine lika roligt att läsa varje gång. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 1 Maj , 2008 Rapport Share Postad 1 Maj , 2008 amennn bara atpp sopeka på . du får fäna atrt det vänder- jävlig t dji,mt att g¨mer till 20p-4 imo. förslk att vaqra sparsa, ,ed rilööen så att du kan klätta iåå o måbi också.- gö m8 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 1 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Maj , 2008 Haha alltid samma whine lika roligt att läsa varje gång. Kul att jag roar dig. Faktum är att jag har dagboken mycket för att få avreagera mig, och då är det ju givet att det blir en del gnäll. amennn bara atpp sopeka på . du får fäna atrt det vänder- jävlig t dji,mt att g¨mer till 20p-4 imo. förslk att vaqra sparsa, ,ed rilööen så att du kan klätta iåå o måbi också.- gö m8 hahaha wat? ser ut som att någon hade kul igår iaf Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JagGårGul Postad 1 Maj , 2008 Rapport Share Postad 1 Maj , 2008 Kan passa på att meddela att svs är lika " set uppat " idag, watch up !!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 1 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Maj , 2008 Kan passa på att meddela att svs är lika " set uppat " idag, watch up !!! Ajdå, jag kanske håller mig borta då.. Kan meddela att jag har gjort nästan 10 rebuys i en $5 rebuy på stars första halvtimmen. Kan sammanfattas med att mitt flyt fortsätter Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 1 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Maj , 2008 Jagar ramz rekord i rebuys.. ligger nog en bit efter, men har nog gjort en bit över 15 iaf. Startstack fortfarande obv Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 1 Maj , 2008 Rapport Share Postad 1 Maj , 2008 blubb blubb blubb . . . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 1 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Maj , 2008 blubb blubb blubb . . . din dryga attityd när du vinner Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 1 Maj , 2008 Rapport Share Postad 1 Maj , 2008 du kan inte ha sovit mer än 6 h ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 1 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Maj , 2008 du kan inte ha sovit mer än 6 h ? Hur skulle man kunna sova efter gårdagen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 1 Maj , 2008 Rapport Share Postad 1 Maj , 2008 $1000 NL Texas Hold'em - Total number of players : 4 Seat 1: cpkass1( $1990 ) Seat 2: Gudarnasgud (jag)( $1894.65 ) Seat 3: cpkass2 ( $725.99 ) Seat 5: cpkass3 ( $2211 ) cpkass2 posts small blind [$5]. cpkass3 posts big blind [$10]. Dealt to Gudarnasgud (jag)[ ] cpkass1 folds. Gudarnasgud (jag) raises [$40]. cpkass2 calls [$35]. cpkass3 folds. ** Dealing Flop ** [ , , ] Gudarnasgud (jag)bets [$70]. cpkass2 calls [$70]. ** Dealing Turn ** [ ] Gudarnasgud (jag) bets [$166]. cpkass2 calls [$166]. ** Dealing River ** [ ] Gudarnasgud (jag) checks. cpkass2 bets [$330]. Gudarnasgud (jag) calls [$330]. Gudarnasgud (jag) shows [ , ] two pairs, kings and fives. cpkass2 shows [ , ] two pairs, kings and fives. Gudarnasgud (jag) wins $1207 from the main pot with two pairs, kings and fives. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 1 Maj , 2008 Rapport Share Postad 1 Maj , 2008 haha, wp Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts