Gå till innehåll

Sturedenstore - Omahamånad


sturedenstore

Recommended Posts

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

SKOTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

 

det får bli morgondagens projekt! nu är jag så jävla trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna!

 

Slutar dagen på ca $430 upp efter att ha tappat en del på slutet med JJ vs AK ai pre och QQ vs T7 i 3-betad pott ai på 975 floppen :-P

 

Hörs imorn pf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite rolig hand nyss:

 

PokerStars Game #17007994655: Hold'em No Limit ($0.50/$1.00) - 2008/04/26 - 13:33:13 (ET)

Table 'Goberta III' 6-max Seat #2 is the button

Seat 1: SirJunkie ($229.65 in chips)

Seat 2: metal_muts ($106.35 in chips)

Seat 3: Bleight23 ($186.10 in chips)

Seat 4: FlushJack ($117.15 in chips)

Seat 5: pieter111 ($209.75 in chips)

Seat 6: P1CKLES ($98.50 in chips)

Bleight23: posts small blind $0.50

FlushJack: posts big blind $1

*** HOLE CARDS ***

Dealt to SirJunkie Jack of DiamondsQueen of Diamonds

pieter111: raises $2 to $3

P1CKLES: folds

SirJunkie: raises $8 to $11

metal_muts: folds

Bleight23: folds

FlushJack: folds

pieter111: calls $8

*** FLOP *** 2 of Diamonds8 of DiamondsQueen of Hearts

pieter111: checks

SirJunkie: bets $17

pieter111: calls $17

*** TURN *** 2 of Diamonds8 of DiamondsQueen of Hearts4 of Diamonds

pieter111: checks

SirJunkie: bets $34

pieter111: raises $65 to $99

SirJunkie: raises $102.65 to $201.65 and is all-in

pieter111: calls $82.75 and is all-in

*** RIVER *** 2 of Diamonds8 of DiamondsQueen of Hearts4 of DiamondsAce of Clubs

*** SHOW DOWN ***

pieter111: shows 9 of Hearts9 of Clubs (a pair of Nines)

SirJunkie: shows Jack of DiamondsQueen of Diamonds (a flush, Queen high)

SirJunkie collected $418 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $421 | Rake $3

Board 2 of Diamonds8 of DiamondsQueen of Hearts4 of DiamondsAce of Clubs

Seat 1: SirJunkie showed Jack of DiamondsQueen of Diamonds and won ($418) with a flush, Queen high

Seat 2: metal_muts (button) folded before Flop (didn't bet)

Seat 3: Bleight23 (small blind) folded before Flop

Seat 4: FlushJack (big blind) folded before Flop

Seat 5: pieter111 showed 9 of Hearts9 of Clubs and lost with a pair of Nines

Seat 6: P1CKLES folded before Flop (didn't bet)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooott

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooott

 

retard?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ville sig inte i nån turre idag heller, bustade i warmup med JJ mot QQ och var allmänt kall. Har gått ganska okej de senaste dagarna mtp att jag har spelat låga nivåer på pokerstars med den begränsade rulle som fanns där. Iaf förvandlat $1000 till $2161 på några dagar och det får ju ses som okej. Månadsresultatet är för tillfället ca 19700 upp, det får väl ses som godkänt med tanke på att jag har spelat så lite. Har nog inte blivit mer än 15k händer skulle jag tro.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På tal om ingenting så har jag insett att jag verkligen älskar stars klient. Då snackar jag givetvis inte om slumpgeneratorn (som borde brinna i helvetet) utan om layouten. Verkligen synd att det ska vara den absolut sämsta klienten för oss Svenskar att vistas på..

 

wnbe gudarnasgud.se ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur ser månadsresultatet ut nu?

 

själv har ja haft påkeruppehåll i 1,5 veckor nu..

 

ooooooooooooooooooooooaoo (Antonious röst när han vinner jättepotten med fyrtal mot kåk vs Negreanu)

 

Varför... var inte du inne i en rush? (nyfiken... 8-) ) Har glömt vad du nickar på SvS...?

 

Mitt månadsresultat är inte så mycket att skryta med, men jag har trots allt spelat ganska lite så helt åt helvete är det inte. Är väl upp nästan 20k atm.

 

_zed_, heltoker rushar inte, han är ständigt rungood så han har råd att ta en paus då och då för att bara schteeeka 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...