Lisa87 Postad 8 Mars , 2008 Rapport Postad 8 Mars , 2008 Jag tog ut pengar till mitt VISA-kort den 21:a Feb.. Det står att det kan ta 6-10 dagar. Det har gått 16 dagar nu.. Jag har mailat supporten men får inget svar.. Är det så ni bemöter era kunder? Verkar smart.. När har ni tänkt ge mig mina pengar? Kan du (representanten för full tilt) pm:a mig så jag kan skicka uttags-id eller nått? Börjar bli ganska less på att vänta Citera
m1978 Postad 8 Mars , 2008 Rapport Postad 8 Mars , 2008 12 bankdagar, men fortfarande för lång tid, hoppas det löser sig Citera
Lisa87 Postad 10 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2008 Mhm.. Börjat bli rätt less nu.. Fortfarande inga pengar.. Citera
riverwild Postad 10 Mars , 2008 Rapport Postad 10 Mars , 2008 Är du desperat för pengarna lisa? Citera
fredztr Postad 10 Mars , 2008 Rapport Postad 10 Mars , 2008 Är du desperat för pengarna lisa? Spelar det någon roll? Citera
metkrok Postad 10 Mars , 2008 Rapport Postad 10 Mars , 2008 Är du desperat för pengarna lisa? Desperat eller inte så vill man väll ha sina pengar så snabbt som möjligt? klart man börjar undra när pengarna inte kommer.. Citera
morr Postad 10 Mars , 2008 Rapport Postad 10 Mars , 2008 För mig har FTP alltid varit snabba med uttagen, men å andra sidan har jag aldrig använt mitt visa på någon site, det är 100% neteller. Du har säkert fastnat i någon randomkontroll och de har misslyckats med att kontakta dig om det... maila igen och var lite arg vettja. Citera
Lisa87 Postad 12 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 12 Mars , 2008 Är du desperat för pengarna lisa? Nej. Men står det att det KAN ta upp till 6-10 dagar så ska det inte ta 20 dagar. Det har FORTFARANDE inte kommit några pengar. Jag har mailat supporten och fick ett svar.. "Vi kan tyvärr inte göra någonting åt det. Ditt mail har blivit vidarebefodrat till cashier@fulltiltpoker@com" eller nått i den stilen.. TACK SÅ JÄVLA MYCKET. Snällt av er att vidarebefodra det dit!! Nu händer det verkligen grejer! Not.. Citera
Lisa87 Postad 13 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2008 Du som är representant för full tilt. Kan inte du försöka hjälpa till? Jag menar.. Jag har mailat FLERA gånger och det händer ingenting. Vill faktiskt ha dom pengarna jag har tagit ut och det vore bra om det hände någonting snart.. Citera
ypsil0n Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 verkar vara något skumt. För mig tog det som det stod 5-10 dagar. Jag fick efter 7 tror jag. Tog ut till visakort Citera
Lisa87 Postad 13 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2008 Och för mig har det tagit 21 dagar och fortfarande inga pengar. Har försökt mailat men får bara "Vi har skickat vidare till mail till cashier blabla" till svar och representanten på forumet kan inget göra enligt h*n eftersom h*n inte vet om "jag verkligen är jag". Seriöst.. Det här suger. Det kan inte vara så svårt för en sida att se att mitt uttag inte gått igenom, avbryta mitt uttag, och sedan skicka pengar manuellt. Citera
DrRoland Postad 14 Mars , 2008 Rapport Postad 14 Mars , 2008 Vilken uttagsmetod har du använt? Citera
Lisa87 Postad 14 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 14 Mars , 2008 Vilken uttagsmetod har du använt? Till VISA.. Har mailat IGEN och supporten sa att JAG skulle få ett ARN nummer. SUCK.. Om jag ger det till min bank kommer inget hända ändå.. Dom ser inga pengar.. Det måste väl ändå vara Full Tilt som fixar detta? Det är dom som gjort någonting fel och därifrån dom skickat pengar borde det synas vad som hänt.. Jaja.. Har inte fått nått ARN nummer ås jag behöver väl inte oroa mig. Citera
Pastafazool Postad 15 Mars , 2008 Rapport Postad 15 Mars , 2008 Till VISA.. Har mailat IGEN och supporten sa att JAG skulle få ett ARN nummer. SUCK.. Om jag ger det till min bank kommer inget hända ändå.. Dom ser inga pengar.. Det måste väl ändå vara Full Tilt som fixar detta? Det är dom som gjort någonting fel och därifrån dom skickat pengar borde det synas vad som hänt.. Jaja.. Har inte fått nått ARN nummer ås jag behöver väl inte oroa mig. Förvänta dig inget svar ifrån Full Tilt. Känner till många som är missnöjda med deras pajas support. En sån stor site bör ju ha bra support, som t.ex Pokerstars. Där får man svar fort och de hjälper till med ALLT. Tog mig också flera flera dagar och många mail innan jag fick svar på mitt mail. Citera
Lisa87 Postad 15 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 15 Mars , 2008 Förvänta dig inget svar ifrån Full Tilt. Känner till många som är missnöjda med deras pajas support. En sån stor site bör ju ha bra support, som t.ex Pokerstars. Där får man svar fort och de hjälper till med ALLT. Tog mig också flera flera dagar och många mail innan jag fick svar på mitt mail. Jo tack.. Detta har jag upplevt (deras dåliga support): Tråkigt men sant det du säger. Citera
Lisa87 Postad 17 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 17 Mars , 2008 Tick tack... Undra vart mina pengar tagit vägen. Hejja Full Tilt Support Citera
Donner Postad 17 Mars , 2008 Rapport Postad 17 Mars , 2008 Det är inte så att du bytt ut ditt VISA sen du satte in pengar och nu har ett annat kortnummer? Alltså om du kanske tappat plånboken, spärrat kortet och fått ett nytt. Bara en tanke eftersom en liknande grej trasslade till det för mig en gång. Citera
Lisa87 Postad 17 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 17 Mars , 2008 Det är inte så att du bytt ut ditt VISA sen du satte in pengar och nu har ett annat kortnummer? Alltså om du kanske tappat plånboken, spärrat kortet och fått ett nytt. Bara en tanke eftersom en liknande grej trasslade till det för mig en gång. Nope.. Hur mycket/lite rör det sig om? Vill inte gå ut med det här. Det spelar ingen roll imo. Citera
Joeduck Postad 17 Mars , 2008 Rapport Postad 17 Mars , 2008 Ok. Ifall det är pyttelite pengar så spelar det väl ingen roll.. Citera
ypsil0n Postad 19 Mars , 2008 Rapport Postad 19 Mars , 2008 Hur definerar du lite pengar? 1000kr kanske är mkt för henne men ingenting för dig. Grejen är ju att fulltilt inte ska kunna blåsa folk på pengar och sen vägra ge några svar på mail. Citera
Lisa87 Postad 19 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 19 Mars , 2008 Tycker inte det spelar någon roll alls hur mycket/lite pengar det rör sig om. Det är RIKTIGT dålig stil.. Det SKA ta upp till 6-10 dagar. Då ska man inte behöva vänta 1 månad.. Tänk om jag hade stått här utan att kunna betala hyra eller nått liknande.. Bara för att full tilt inte "orkar" fixa ett problem som dom själva åstadkommit.. På fredag är det 1 månad sedan och jag har fortfarande inte fått några pengar. Citera
SouthEast Postad 19 Mars , 2008 Rapport Postad 19 Mars , 2008 Över 2 månader för mig på expekt i ett cashout ärende som jag ännu inte fått korrigerat. (har inte gått ut med det på klagomuren ännu). Blev lite fel vid uttag till bank account, men borde fan inte ta över 2 månader. Hoppas du får dina pengar snart Lisa *håller tummarna* Citera
gorparken Postad 19 Mars , 2008 Rapport Postad 19 Mars , 2008 Tycker inte det spelar någon roll alls hur mycket/lite pengar det rör sig om.Det är RIKTIGT dålig stil.. Det SKA ta upp till 6-10 dagar. Då ska man inte behöva vänta 1 månad.. Tänk om jag hade stått här utan att kunna betala hyra eller nått liknande.. Bara för att full tilt inte "orkar" fixa ett problem som dom själva åstadkommit.. På fredag är det 1 månad sedan och jag har fortfarande inte fått några pengar. Skicka Sverker på dem! KONTAKTA PLUS. E-post: plus@svt.se Telefonnummer: 090-175070 (telefontid mån-to kl 13-15 och fredag 13-14:30). Adress: Box 6094, 906 03 Umeå Citera
Lisa87 Postad 19 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 19 Mars , 2008 Skicka Sverker på dem! Haha. Borde göra det snart ;> Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.