Gå till innehåll

Uttag som tagit VÄLDIGT lång tid.


Lisa87

Recommended Posts

Jag tog ut pengar till mitt VISA-kort den 21:a Feb..

Det står att det kan ta 6-10 dagar. Det har gått 16 dagar nu..

 

Jag har mailat supporten men får inget svar..

 

Är det så ni bemöter era kunder? Verkar smart..

 

 

När har ni tänkt ge mig mina pengar? Kan du (representanten för full tilt) pm:a mig så jag kan skicka uttags-id eller nått? Börjar bli ganska less på att vänta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 54
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

För mig har FTP alltid varit snabba med uttagen, men å andra sidan har jag aldrig använt mitt visa på någon site, det är 100% neteller. Du har säkert fastnat i någon randomkontroll och de har misslyckats med att kontakta dig om det... maila igen och var lite arg vettja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är du desperat för pengarna lisa?

 

Nej. Men står det att det KAN ta upp till 6-10 dagar så ska det inte ta 20 dagar.

 

Det har FORTFARANDE inte kommit några pengar.

 

Jag har mailat supporten och fick ett svar..

 

"Vi kan tyvärr inte göra någonting åt det. Ditt mail har blivit vidarebefodrat till cashier@fulltiltpoker@com" eller nått i den stilen..

 

 

TACK SÅ JÄVLA MYCKET. Snällt av er att vidarebefodra det dit!! Nu händer det verkligen grejer! Not..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och för mig har det tagit 21 dagar och fortfarande inga pengar.

 

Har försökt mailat men får bara "Vi har skickat vidare till mail till cashier blabla" till svar och representanten på forumet kan inget göra enligt h*n eftersom h*n inte vet om "jag verkligen är jag".

 

Seriöst.. Det här suger.

 

Det kan inte vara så svårt för en sida att se att mitt uttag inte gått igenom, avbryta mitt uttag, och sedan skicka pengar manuellt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken uttagsmetod har du använt?

 

Till VISA..

 

Har mailat IGEN och supporten sa att JAG skulle få ett ARN nummer.

 

SUCK.. Om jag ger det till min bank kommer inget hända ändå.. Dom ser inga pengar..

 

Det måste väl ändå vara Full Tilt som fixar detta? Det är dom som gjort någonting fel och därifrån dom skickat pengar borde det synas vad som hänt..

 

Jaja.. Har inte fått nått ARN nummer ås jag behöver väl inte oroa mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till VISA..

 

Har mailat IGEN och supporten sa att JAG skulle få ett ARN nummer.

 

SUCK.. Om jag ger det till min bank kommer inget hända ändå.. Dom ser inga pengar..

 

Det måste väl ändå vara Full Tilt som fixar detta? Det är dom som gjort någonting fel och därifrån dom skickat pengar borde det synas vad som hänt..

 

Jaja.. Har inte fått nått ARN nummer ås jag behöver väl inte oroa mig.

 

Förvänta dig inget svar ifrån Full Tilt. Känner till många som är missnöjda med deras pajas support. En sån stor site bör ju ha bra support, som t.ex Pokerstars. Där får man svar fort och de hjälper till med ALLT.

 

Tog mig också flera flera dagar och många mail innan jag fick svar på mitt mail.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förvänta dig inget svar ifrån Full Tilt. Känner till många som är missnöjda med deras pajas support. En sån stor site bör ju ha bra support, som t.ex Pokerstars. Där får man svar fort och de hjälper till med ALLT.

 

Tog mig också flera flera dagar och många mail innan jag fick svar på mitt mail.

 

Jo tack.. Detta har jag upplevt (deras dåliga support):

 

Tråkigt men sant det du säger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte så att du bytt ut ditt VISA sen du satte in pengar och nu har ett annat kortnummer? Alltså om du kanske tappat plånboken, spärrat kortet och fått ett nytt. Bara en tanke eftersom en liknande grej trasslade till det för mig en gång.

 

Nope..

 

 

Hur mycket/lite rör det sig om?

 

Vill inte gå ut med det här. Det spelar ingen roll imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker inte det spelar någon roll alls hur mycket/lite pengar det rör sig om.

Det är RIKTIGT dålig stil..

 

Det SKA ta upp till 6-10 dagar. Då ska man inte behöva vänta 1 månad..

 

Tänk om jag hade stått här utan att kunna betala hyra eller nått liknande..

Bara för att full tilt inte "orkar" fixa ett problem som dom själva åstadkommit..

 

 

På fredag är det 1 månad sedan och jag har fortfarande inte fått några pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Över 2 månader för mig på expekt i ett cashout ärende som jag ännu inte fått korrigerat. (har inte gått ut med det på klagomuren ännu).

Blev lite fel vid uttag till bank account, men borde fan inte ta över 2 månader.

 

Hoppas du får dina pengar snart Lisa *håller tummarna*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker inte det spelar någon roll alls hur mycket/lite pengar det rör sig om.

Det är RIKTIGT dålig stil..

 

Det SKA ta upp till 6-10 dagar. Då ska man inte behöva vänta 1 månad..

 

Tänk om jag hade stått här utan att kunna betala hyra eller nått liknande..

Bara för att full tilt inte "orkar" fixa ett problem som dom själva åstadkommit..

 

 

På fredag är det 1 månad sedan och jag har fortfarande inte fått några pengar.

 

Skicka Sverker på dem! 8-)

KONTAKTA PLUS.

E-post: plus@svt.se

Telefonnummer: 090-175070 (telefontid mån-to kl 13-15 och fredag 13-14:30).

 

Adress: Box 6094, 906 03 Umeå

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...