Candolim Postad 15 Maj , 2005 Rapport Postad 15 Maj , 2005 Fiberstream 100Mbit/s för 249kr i månaden är den skönaste Citera
GiLLo Postad 15 Maj , 2005 Rapport Postad 15 Maj , 2005 TELIA TELIA TELIA! Visst, lite fattig upload men stabilt. Citera
cDk Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 jag kör bbb's adsl tjänst, fungerar klocka, blir det minsta problem så är det fixat på 2sek. *hihi* Citera
Vallgrei Postad 4 Juni , 2005 Rapport Postad 4 Juni , 2005 Jag sitter på vattenfalls 8/0.8 adsl, funkar klockrent. Tror inte jag haft ett endaste litet avbrott i det sen jag skaffade det för drygt ett år sen. Citera
Knapp_0 Postad 4 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 4 Juni , 2005 Jag tror iofs att jag har det bästa just nu. Jag är uppsagd hos bbb och får inga räkningar. Men de lyckas inte få bort mig från telestationen. De har ringt mig typ 5 gånger och sagt att nu är jag nedkopplad och kan söka mig nytt abonnemang. Lite komiskt ett par av gångerna eftersom jag suttit och spelat samtidigt. Jag är dock ärlig och säger att jag är inte alls nedkopplad, men de lyckas liksom inte ta ned mig. Citera
Andersson Postad 4 Juni , 2005 Rapport Postad 4 Juni , 2005 Jag tror iofs att jag har det bästa just nu. Jag är uppsagd hos bbb och får inga räkningar. Men de lyckas inte få bort mig från telestationen. De har ringt mig typ 5 gånger och sagt att nu är jag nedkopplad och kan söka mig nytt abonnemang. Lite komiskt ett par av gångerna eftersom jag suttit och spelat samtidigt. Jag är dock ärlig och säger att jag är inte alls nedkopplad, men de lyckas liksom inte ta ned mig. Haha, gissa om din granne är förbannad för att han blivit bortkopplad och ingen vet varför. Citera
ceflower Postad 13 Juni , 2005 Rapport Postad 13 Juni , 2005 Har alltid kört telia under knatteåren, nu när det är eget boende som gäller har jag 100mbit SUNET, något som fungerar ypperligt. Visst, har varit nere några gånger men hastigheten man får gör att man kan leva med lite nertid ibland. Alla P2P-tjänster blockerade, men vad gör väl det? Pokern smider! Citera
Frege Postad 13 Juni , 2005 Rapport Postad 13 Juni , 2005 Har haft Telia i tre år och aldrig haft några problem. Hur har du lyckats? Är det bara för att jag bor 2 mil utanför Göteborg som det har torskat en sisådär 10 gånger under de tre år min familj haft Telia? Citera
heewe Postad 19 Juli , 2005 Rapport Postad 19 Juli , 2005 Skulle det funka med Telias 0,25/Mbps att spela poker med?? Citera
devalanteriel Postad 19 Juli , 2005 Rapport Postad 19 Juli , 2005 Det funkade för mig i förra veckan iaf. Bara du inte tänker tanka osv samtidigt. Citera
Recommended Posts