VDOP Postad 25 Februari , 2008 Rapport Postad 25 Februari , 2008 Jag undrar om det är okej att registrera ett FTP-konto med ett bankkonto och sedan ta ut eventuell vinst till ett annat bankkonto? Spelar det nån roll om uttagsbankkontot redan finns registrerat hos en annan FTP-användare? Slutligen, bonusar och rakeback, kan även de betalas ut till ett annat konto än det jag satte in pengarna från? Ursäkta den opedagogiska formuleringen. Citera
The Grand Bark Postad 25 Februari , 2008 Rapport Postad 25 Februari , 2008 Det är ett tvätta pengar-scenario du beskriver så det lär inte funka. Citera
Full Tilt Support Postad 25 Februari , 2008 Rapport Postad 25 Februari , 2008 Hej, Insättning och uttag bör och ska göras från samma konton. Vi behandlar endast uttag från konton som använts för insättning. Försök att kringgå detta leder till att ditt konto granskas vilket eventuellt medför en stängning under den pågående undersökningen. Min rekommendation är alltså att du använder samma konton för insättningar och uttag eftersom allt då kommer att flyta på fint. Hälsningar, Full Tilt Support. Citera
Recommended Posts