DocLame Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 Reggad och klar!Kanske vore något att kalla den Pokerforum.se så kopplar även de som inte sett denna tråd... Håller du i rankinglistan Doc? För vi kör väl på nästa vecka?!? Kan inte byta namn på den nu, men nästa gång kallar vi den Pokerforum.nu eller pf.nu eller liknande. Bra idé. Visst kan jag hålla i bokföringen. Om intresset finns så kan vi väl köra en serie över exempelvis 10 veckor där totala nettoresultatet i pengar räknat styr vem som vinner. Citera
weddie Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 Bra iniativ, jag har precis anmält mig, spelar under namnet "eddd"! Lycka till! Citera
wyyyxz Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 Kan inte byta namn på den nu, men nästa gång kallar vi den Pokerforum.se eller pf.se eller liknande. Bra idé. Visst kan jag hålla i bokföringen. Om intresset finns så kan vi väl köra en serie över exempelvis 10 veckor där vi delar ut poäng efter placering motsvarande världscupens system, d.v.s. seger ger 100 poäng, tvåan får 80, trean 60, fyran 50, femman 45 osv i fallande skala ner till en poäng för 30:e plats. Det blir väl mer rättvist om man gör en ranking efter inspelade pengar. Men det är bara min åsikt. Citera
demimonde Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 klart man är med.....Mitt mål e o bli bustad av Kaffedopp!...Alla andra vill jag slå ut! Citera
DocLame Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 Det blir väl mer rättvist om man gör en ranking efter inspelade pengar. Men det är bara min åsikt. Håller med. Så gör vi. Citera
highbury90 Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 Kan inte byta namn på den nu, men nästa gång kallar vi den Pokerforum.se eller pf.se eller liknande. Bra idé. Visst kan jag hålla i bokföringen. Om intresset finns så kan vi väl köra en serie över exempelvis 10 veckor där totala nettoresultatet i pengar räknat styr vem som vinner. .nu hade varit ännu lite bättre Citera
DocLame Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 .nu hade varit ännu lite bättre Helt klart! Citera
Zumsar Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 klart man är med.....Mitt mål e o bli bustad av Kaffedopp!...Alla andra vill jag slå ut! Citera
Mattzon Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 Är ingen turneringslirare men jag ska in och slaska lite Citera
The Grand Bark Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 .nu hade varit ännu lite bättre Skönt att det finns andra här som hjälper de gamla tanterna över gatan. Citera
Pastafazool Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 Men fyfan. Inte nog med att man är i en downswing på pokern, nu går det ut över vardagen också. Ser den här tråden 1 minut innan turneringen börjar. suck... GL Citera
Themas Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 Synd att man såg denna tråd först nu ^^ Får vinna nästa vecka ist =) Citera
Zumsar Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 Där fiskade jag ut mig, stort lycka till allihopa, ska bli kul att se vem som tar hem den första forumturneringen! =) Citera
Sahla Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 Synd att man såg denna tråd först nu ^^ Får vinna nästa vecka ist =) Japp, vi låter Doc gå bra idag så att han ska styra upp en turre även nästa vecka, men då kanske den heter PF.nu.... Citera
Sahla Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 Ett fyndigt förslag på turrenamn: döp den till (F).nu, så blir det (P)(F).nu i lobbylistan.... Citera
heltoker Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 Där fiskade jag ut mig, stort lycka till allihopa, ska bli kul att se vem som tar hem den första forumturneringen! =) Känn dig Krossad :twisted: du borde kollat upp min medrigg innan du ställde med AA pre där.. JJ träffar alltid Citera
HSvensson Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 Börjar rankingen och "serien" redan nu ikväll? Ni kan väl köra några uppvärmningar så joinar jag inom nån vecka? Är sjukt sugen, men man vill ju vara med från början såklart. Har lite problem att lira atm.. Lycka till alla! Citera
Sahla Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 Börjar rankingen och "serien" redan nu ikväll? Ni kan väl köra några uppvärmningar så joinar jag inom nån vecka? Är sjukt sugen, men man vill ju vara med från början såklart. Har lite problem att lira atm.. Lycka till alla! Beror på hur det går, klonkar Doc så röstar jag på nästa vecka... ITM nu och Doc ligger 2a, men jag jagar honom.... Citera
Recommended Posts