Gå till innehåll

Forumturnering på Svenska Spel!


isak3

Recommended Posts

  • Svars 93
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

låter kul, jag är på. Men 3000 i startmarker och 15 min blinds låter bättre. Finns ju redan långlördag lixom =)
Håller med Haslo och är på!

Måndag kl 21 tycker jag, skulle vara skönt efter ev. misslyckat söndagsrailande...

 

Ska vi köra så nu på måndag vid niotiden? Jag kan regga en privat-turre på SvS. OP verkar inte vara så aktiv...

 

Slutar väl kanske med att det blir SH SnG, men vad f*n... :-)

 

EDIT: Har reggat en privat 100+10 på SvS med 15-minutersperioder och 3000 i startmarker som startar kl 21.15 måndagen 3/3. Namn: Forumturre. Lösen: qwerty

 

EDIT2: Turneringen kommer att synas i lobbyn klockan 00:15 den 3 Mars och det kommer att gå att registrera sig från och med den tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska vi köra så nu på måndag vid niotiden? Jag kan regga en privat-turre på SvS. OP verkar inte vara så aktiv...

 

Slutar väl kanske med att det blir SH SnG, men vad f*n... :-)

 

EDIT: Har reggat en privat 100+10 på SvS med 15-minutersperioder och 3000 i startmarker som startar kl 20.45 måndagen 3/3. Namn: Forumturre. Lösen: qwerty

 

Då skulle man bara haft kontot aktivt också....

 

Men, kör ni vidare framåt September så hakar jag på.

 

/Jonas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det hade varit kul. Säg bara till när..... Och roligt med lite mer startmarker o längre blinds perioder. Så det blir lite spel.

 

Kl 21.15 på SvS idag!

 

Har reggat en privat 100+10 på SvS med 15-minutersperioder och 3000 i startmarker som startar kl 21.15 måndagen 3/3. Namn: Forumturre. Lösen: qwerty
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...