Gå till innehåll

Forumturnering på Svenska Spel!


isak3

Recommended Posts

Reggad och klar!

Kanske vore något att kalla den Pokerforum.se så kopplar även de som inte sett denna tråd...

Håller du i rankinglistan Doc? För vi kör väl på nästa vecka?!?

 

Kan inte byta namn på den nu, men nästa gång kallar vi den Pokerforum.nu eller pf.nu eller liknande. Bra idé.

 

Visst kan jag hålla i bokföringen. Om intresset finns så kan vi väl köra en serie över exempelvis 10 veckor där totala nettoresultatet i pengar räknat styr vem som vinner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 93
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kan inte byta namn på den nu, men nästa gång kallar vi den Pokerforum.se eller pf.se eller liknande. Bra idé.

 

Visst kan jag hålla i bokföringen. Om intresset finns så kan vi väl köra en serie över exempelvis 10 veckor där vi delar ut poäng efter placering motsvarande världscupens system, d.v.s. seger ger 100 poäng, tvåan får 80, trean 60, fyran 50, femman 45 osv i fallande skala ner till en poäng för 30:e plats.

 

Det blir väl mer rättvist om man gör en ranking efter inspelade pengar. Men det är bara min åsikt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte byta namn på den nu, men nästa gång kallar vi den Pokerforum.se eller pf.se eller liknande. Bra idé.

 

Visst kan jag hålla i bokföringen. Om intresset finns så kan vi väl köra en serie över exempelvis 10 veckor där totala nettoresultatet i pengar räknat styr vem som vinner.

 

.nu hade varit ännu lite bättre :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börjar rankingen och "serien" redan nu ikväll? Ni kan väl köra några uppvärmningar så joinar jag inom nån vecka? ;-) Är sjukt sugen, men man vill ju vara med från början såklart. Har lite problem att lira atm..

 

Lycka till alla!

 

Beror på hur det går, klonkar Doc så röstar jag på nästa vecka...

ITM nu och Doc ligger 2a, men jag jagar honom....:twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...